Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΛΑΖΑΝΑ ΠΕΡΙ "ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΩΝ"



 
Γράφει ο  
ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΒΑΣ. ΛΑΖΑΝΑΣ
από το ΔΕΡΒΕΝΙ

http://www.fonikorinthias.gr/sites/default/files/styles/large/public/field/image/%CE%9B%CE%91%CE%96%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A3%20%CE%A7%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%9B%CE%91%CE%9F%CE%A3.jpg?itok=pnBXp7e_Αγαπητοί αναγνώστες, χαίρομαι που επικοινωνούμε ξανά αν και νωρίτερα από ότι είχα υπολογίσει.
Ο λόγος: «Εγκαλούμαι» από την κυρία Τερέζα ΛουΪζου η οποία είναι η σκηνοθέτης και ηθοποιός του ερασιτεχνικού θιάσου «Πειραματιστές» να αποκαταστήσω μια ανακρίβεια που ανέφερα στο προηγούμενο κείμενο μου με τίτλο « Η ΕΛΛΑΔΑ έχει ΕΧΘΡΟΥΣ τους ΕΛΛΗΝΕΣ» λόγω πλημμελούς ενημερώσεως που είχα για τα προβλήματα του ερασιτεχνικού θιάσου που πλέον ξεπεράσθηκαν και όλα είναι μια χαρά!!!
Άρα τώρα σε εμένα απομένει να εκφράσω την ειλικρινή μου ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ για το « ξετελμάτωμα» του ερασιτεχνικού θιάσου , πράγμα που τους είχε δημιουργήσει ανησυχία για το μέλλον τους όπως τουλάχιστον εξέφρασαν οι ίδιοι οι «Πειραματιστές» εις το Δημοτικό Συμβούλιο στις 29-4-2015 που έγινε στο Δερβένι. Αυτό κάνω δια της παρούσης επιστολής και συνάμα προειδοποιώ  την Δημοτική Αρχή, ότι σε ό,τι θετικό θα είμαι αρωγός αλλά αν υποτροπιάσει το εν λόγω θέμα η οτιδήποτε άλλο και πάλι θα είμαι επικριτής.
Τώρα όμως πρέπει να εξηγηθεί και κάτι άλλο…
Γιατί άραγε παρασύρομαι κατά  την προαναφερθείσα  κυρία σε ανακρίβειες;
Α) μήπως διακατέχομαι από αντιπολιτευτικό μένος;
Β)μήπως είμαι φαντασιόπληκτος και χρειάζομαι ειδικό γιατρό;
Γ) μήπως ο υπερβάλλων ζήλος για το καλό του τόπου με παρασύρει;
Άλλωστε και η ίδια η κυρία παραδέχεται τη καλή μου προαίρεση όμως συνάμα παραδέχεται ότι το παιδικό τμήμα του θιάσου δεν θα ανεβάσει  για το φετινό  καλοκαίρι «ΤΟ ΜΑΓΟ ΤΟΥ ΟΖ». Εγώ θα σας περιγράψω το τι συνέβη και τα συμπεράσματα δικά σας.
Μια Τρίτη και ώρα 10η εσπερινή πριν 2 μήνες, είχα ραντεβού εις το τουριστικό περίπτερο του Δερβενίου με τον αρχηγό του συνδυασμού μου κύριο Βλάσση Τσιώτο. Η συνάντηση μας αφορούσε ενημέρωση για πολεοδομικά και ρυμοτομικά θέματα όχι μόνο του Δερβενίου αλλά και της Λυγιάς. Στην συντροφιά μας και νεαροί πολιτικοί μηχανικοί της Ευρωστίνης με αξιόλογες προτάσεις  όπως και του Περιφερειακού Συμβούλου κύριου Ευριπίδη Γκιάτα για θέματα Ξυλοκάστρου. (αλήθεια τη μέλλει γενέσθαι με την πρόταση Γκιάτα ή και αυτό το είδα στον ύπνο μου;)
Τότε εμφανίστηκε η εν λόγω κυρία συνοδευόμενη από τον δημοτικό σύμβουλο και πρώην τοπικό Αντιδήμαρχο κύριο Ανδρέα Καραβά, ο οποίος και αυτός εκλέχτηκε με το συνδυασμό του κ.Τσιώτου.
Ο λόγος της εμφάνισης τους ήταν για να ενημερώσουν και τον αρχηγό της μείζονος μειοψηφίας για τα καλλιτεχνικά δρώμενα της Ευρωστίνης. Τους δόθηκε προτεραιότητα και εμείς οι υπόλοιποι καρτερούσαμε «στωικά» στα παρακείμενα τραπεζοκαθίσματα. Προς το τέλος της κουβέντας τους εκαλέσθηκα στη παρέα τους και μου πρότειναν το  ρόλο ενός χοντρού παπά εάν ανέβει ο «ΔΟΝ ΚΑΜΙΛΙΟ» και γελάσαμε! Έτσι για να μην νομίζουν κάποιοι  ότι έχω μνήμη χρυσόψαρου. Αυτό όμως που αποκόμισα από αυτά που άκουσα ήταν απογοήτευση και ανησυχία για το μέλλον τους.
Πριν δυο εβδομάδες ήταν και πάλι διάχυτη στην «περιρρέουσα  ατμόσφαιρα» του Δερβενίου η ανησυχία για  το μέλλον του παιδικού τμήματος από στόματος ερασιτεχνών ηθοποιών  που ανήκουν στον θίασο (υπάρχουν διαθέσιμα ονόματα).
Τότε εγώ είχα αρχίσει να γράφω για τα προβλήματα που εντόπιζα στο Δήμο μας. Σε συζήτηση με το Βλάσση Τσιώτο μου ζήτησε να κάνω αναφορά και για τα καλλιτεχνικά όπως τους «Πειραματιστές» αλλά και για το μουσικό ωδείο (που δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα του. Επίσης και για τα αθλητικά όπως το Κλειστό Γυμναστήριο Δερβενίου γιατί πιστεύει ο Βλάσσης ότι θα μπορούσε να έχει δώσει πολλά περισσότερα το προαναφερθέν γυμναστήριο.
Τέλος επειδή δεν είχα το τηλέφωνο της  κυρίας Τερέζα μίλησα με τον κύριο Καραβά που έχει αναλάβει  την σκιώδη παρακολούθηση  των καλλιτεχνικών και πολιτιστικών( γιατί έχει την εμπειρία όπως απέδειξε και με την δύσκολη δουλειά του θερινού σινεμά). Τον ερώτησα λοιπόν  εάν έχει κάτι αλλάξει αλλά δεν γνώριζε τίποτα. 

 Βλέπεται η κυρία είχε «ξεχάσει» να τον ενημερώσει ότι την τελευταία στιγμή (και ενώ είχε διαρρεύσει ότι εγώ θα γκρινιάξω) καλέστηκαν οι εν λόγω «Πειραματιστές»   από τη Δημοτική Αρχή και της υποσχέθηκαν το ποσό των 2500 ευρώ  για να ανεβάσουν τους «Τρωάδες».Αλλά  τα 2500 ευρώ επαρκούν ίσα-ίσα για τα φωτιστικά. Το στήσιμο της σκηνής, η μεταφορά των καθισμάτων ο χώρος προετοιμασιών και τα λοιπά απρόβλεπτα που στο παρελθόν τα επιμελείτο ο κύριος Καραβάς, ούτε κουβέντα. Τι λέει η σοφή λαϊκή παροιμία; Διπλό δεν του έφτανε μόνο του περίσσευε. Επίσης με αυτό το ποσό πρέπει να καλυφθούν  και οι Χριστουγεννιάτικες θεατρικές εκδηλώσεις.
Αποχαιρετώντας σας αγαπητοί αναγνώστες πιστεύω ότι έχετε καταλάβει τι έχει «παιχτεί». Άλλωστε δεν χρειάζεται  ‘αντιλογαρίθμηση’  για να γίνει αντιληπτή η συμβολή των γραφομένων μου.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!
Υ.Γ θέλω να ενημερώσω τους οπαδούς  του Αστέρα Δερβενίου ότι έχει αρχίσει η συρματόπλεξις τμήματος  περίπου 100 μέτρων της μάνδρας του γηπέδου, που προ ετών εκατέρρευσε κατόπιν δημοπρατήσεως που έγινε προ διετίας από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή.