Αθήνα, 25 Ιουνίου 2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σε έναν εμβληματικό ναό τιμής για έναν από τους κορυφαίους αρχιτέκτονες των ήχων μας, τον μαέστρο και συνθέτη Σταύρο Ξαρχάκο, μεταμορφώθηκε χθες βράδυ το Μέγαρο του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Ήταν μία λαμπρή τελετή-συναυλία, που διεύθυνε ο Σ. Ξαρχάκος στον προαύλιο χώρο της Βουλής, παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη και η οποία σφραγίστηκε με τη βράβευση του μεγάλου δημιουργού από τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, κ. Νικήτα Κακλαμάνη, ως ελάχιστη χειρονομία ευγνωμοσύνης για την ανεκτίμητη και πολυσχιδή προσφορά του στην Πατρίδα. Ο σπουδαίος συνθέτης παρέλαβε το ασημένιο μετάλλιο της Βουλής, γνωρίζοντας καθολική αποθέωση από το κοινό.
«Απόψε έχω την τιμή και το προνόμιο να βραβεύω έναν ξεχωριστό ‘νέον’ άνθρωπο. Έναν δημιουργό που μέσα από τη ζωή και το έργο του κατήργησε ένα ολόκληρο σύστημα από στεγανά· στεγανά στην καλλιτεχνική παιδεία, στα μουσικά είδη, στην πολιτική δράση και,