Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΟΔΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ. ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ



http://www.antinews.gr/Eleutheros-tupos/Upopsephios-tes-ND-gia-to-demo-Thessalonikes-o-Stauros-Kalaphates/Upopsephios-tes-ND-gia-to-demo-Thessalonikes-o-Stauros-Kalaphates.jpgΟ Συντονιστής της ΟΔΕ Παραγωγής και Εμπορίου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Σταύρος Καλαφάτης, παραβρέθηκε, σήμερα, στη συζήτηση που οργάνωσαν Σύλλογοι και Σωματεία Εργαζόμενων στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης και κατέθεσε πέντε συν τρεις προτάσεις για την ανάπτυξη του ΟΛΘ. Αμέσως μετά, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Κατέθεσα συγκεκριμένες προτάσεις για την αναβάθμιση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.


  1. Η όποια κίνηση ιδιωτικοποίησης να διασφαλίζει τις θέσεις εργασίας.
  2. Να εξασφαλιστεί η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
  3. Να χαραχθεί η αναπτυξιακή πορεία του λιμανιού με την κατάθεση συγκεκριμένου επιχειρηματικού πλάνου, με σαφές χρονοδιάγραμμα, από τον όποιο επενδυτή.
  4. Να γίνει ξεκάθαρο σε όλους ότι, δεν υπάρχει περίπτωση παραχώρησης δημόσιας γης και εγκαταστάσεων.
  5. Να βρεθεί ισχυρός επενδυτής από την παραχώρηση του πακέτου των μετοχών.

Επίσης, τρία σημεία αναφοράς στην αναπτυξιακή λειτουργία του λιμανιού είναι:

1.    Η μετεξέλιξη από μία απλή διαχείριση σε μια επιθετική πολιτική, η οποία θα έχει, ως αποτέλεσμα, την περαιτέρω ανάπτυξη.
2.    Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, σε σχέση με άλλα λιμάνια που αναπτύσσονται στη γύρω περιοχή.
3.    Η κάλυψη οποιασδήποτε επιχειρηματικής κίνησης κάτω από την προστατευτική ομπρέλα της λιμενικής πολιτικής που ασκείται από το κράτος, με γνώμονα την προάσπιση του δημόσιου συμφέροντος.

«Η λιμενική πολιτική και η προάσπιση του δημόσιου συμφέροντος είναι η ομπρέλα κάτω από την οποία θα αναπτυχθεί η οποιαδήποτε προσπάθεια ιδιωτικοποίησης. Ένα ξεκάθαρο επιχειρηματικό πλάνο θα δώσει περεταίρω ώθηση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης για να ‘τρέξει’ με γοργούς ρυθμούς ώστε να προλάβει τον ισχυρό ανταγωνισμό που αναπτύσσεται από άλλα λιμάνια στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης».