Αποφασισμένος να φτιάξει τη Super League της ιδιωτικής εκπαίδευσης και
να «καθαρίσει» τη χώρα από τα ΙΕΚ που παρασιτούν, εις βάρος των Ελλήνων
φορολογουμένων, είναι ο υπουργός Παιδείας.
Ο Ανδρέας Λοβέρδος έστειλε τελεσίγραφο πως κλείνουν εκείνα τα εκπαιδευτήρια που χρωστούν εκατομμύρια στο Ελληνικό Δημόσιο και που επί χρόνια ζουν σε ένα ειδικό καθεστώς φοροδοτικής ασυλίας. Είναι εκείνες οι επιχειρήσεις που με τον «εκπαιδευτικό» μανδύα έχουν πετύχει να πιέζουν τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες και να αντιμετωπίζονται ως επιχειρηματικές δραστηριότητες ειδικού τύπου και σκοπού. Αυτά όμως τώρα τελειώνουν.
Η απόφασή του υπουργού Παιδείας ακόμη να «ξεφορτώσει» τους μαθητές του Δημοτικού από διδακτική ύλη και ώρες τον καθιστά ως ιδιαίτερα αποτελεσματικό καθώς αυτό είναι ένα χρόνιο αίτημα για βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών.
Άλλωστε το πρόγραμμα για το «Κοινωνικό Σχολείο» που ξεκίνησε από τη φετινή χρονιά, αποσκοπεί στην καλυτέρευση των όρων διαβίωσης της τρυφερής ηλικίας σε πολλούς τομείς όπως ο αθλητισμός, η διατροφή, η σεξουαλική προστασία, η ασπίδα από ηλεκτρονικές απειλές κ.α. και δεν θα είχε νόημα αν δεν συνοδευόταν και από ριζοσπαστικές αποφάσεις επί των σχολικής ύλης.
Γρηγόρης Σταματιάδης
www.tokentro.gr
Ο Ανδρέας Λοβέρδος έστειλε τελεσίγραφο πως κλείνουν εκείνα τα εκπαιδευτήρια που χρωστούν εκατομμύρια στο Ελληνικό Δημόσιο και που επί χρόνια ζουν σε ένα ειδικό καθεστώς φοροδοτικής ασυλίας. Είναι εκείνες οι επιχειρήσεις που με τον «εκπαιδευτικό» μανδύα έχουν πετύχει να πιέζουν τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες και να αντιμετωπίζονται ως επιχειρηματικές δραστηριότητες ειδικού τύπου και σκοπού. Αυτά όμως τώρα τελειώνουν.
Η απόφασή του υπουργού Παιδείας ακόμη να «ξεφορτώσει» τους μαθητές του Δημοτικού από διδακτική ύλη και ώρες τον καθιστά ως ιδιαίτερα αποτελεσματικό καθώς αυτό είναι ένα χρόνιο αίτημα για βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών.
Άλλωστε το πρόγραμμα για το «Κοινωνικό Σχολείο» που ξεκίνησε από τη φετινή χρονιά, αποσκοπεί στην καλυτέρευση των όρων διαβίωσης της τρυφερής ηλικίας σε πολλούς τομείς όπως ο αθλητισμός, η διατροφή, η σεξουαλική προστασία, η ασπίδα από ηλεκτρονικές απειλές κ.α. και δεν θα είχε νόημα αν δεν συνοδευόταν και από ριζοσπαστικές αποφάσεις επί των σχολικής ύλης.
Γρηγόρης Σταματιάδης
www.tokentro.gr