Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Ξεκίνησε από ημικρανία και έγινε πονοκέφαλος η υποψηφιότητα Βουδούρη στον ΣΥΡΙΖΑ

Μετωπική Βουδούρη σε Λαφαζάνη και στην μέση ο Τσίπρας...
Ξεκίνησε από ημικρανία και έγινε πονοκέφαλος. Η υποψηφιότητα του Οδυσσέα Βουδούρη στον ΣΥΡΙΖΑ έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση και αυτή δεν κόπασε γιατί ο ίδιος ο υποψήφιος Περιφερειάρχης έκανε πρεμιέρα σήμερα με επίθεση στον Παναγιώτη Λαφαζάνη.
Ο κ. Βουδούρης παρουσίασε δυο πρόσωπα μέσα σε λίγες ώρες. Αρχικά μίλησε στον ΒΗΜΑ FM και είπε: "δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ και δεν μετανιώνω που ψήφισα το πρώτο μνημόνιο γιατί πιστεύω ότι χρειαζόταν ένα πρόγραμμα προσαρμογής για να αντιμετωπισθεί το έλλειμα 24 δισ. που άφησε η ΝΔ". Τόνισε μάλιστα ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα ολοκληρωθούν οι συζητήσεις με τον ΣΥΡΙΖΑ για τη συγκρότηση του ψηφοδελτίου και την ονομασία του.

Είπε επίσης: "και εγώ διαφωνώ με πολλά του κ. Λαφαζάνη. Και έγινε ακόμα πιο δηκτικός βάλλοντας ευθέως κατά της αριστερής πλατφόρμας λέγοντας: "Ούτε εγώ ζητώ σε κανέναν να μετανιώσει όταν έλεγε ότι πρέπει να γίνουν 100.000 προσλήψεις ή να βγούμε από το ευρώ".

Λίγες ώρες αργότερα και λες και δεν είχε ειπωθεί τίποτα από τα παραπάνω, μιλώντας στον σταθμό "Στο Κόκκινο", ειπε:

"Σας θυμίζω πως έχω διαγραφεί δύο φορές επειδή δεν υπέκυψα στους μνημονιακούς εκβιασμούς. Έχω τις διαφωνίες μου με τον ΣΥΡΙΖΑ, όμως αυτή τη στιγμή υπάρχει κάτι που μας ενώνει και αυτό είναι η βούληση να αναστρέψουμε τη καταστροφή της διάλυσης της κοινωνίας και να βάλουμε την Ελλάδα σε μια τροχιά εξόδου από την κρίση".

Και συνέχισε σε αυτό το μοτίβο λέγοντας: "Η επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ στο δικό μου πρόσωπο είναι επιλογή νίκης. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ ήθελε να μετρήσει δυνάμεις θα επέλεγε ένα κομματικό στέλεχος."