Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Υποψήφιος με τη "Συμπολιτεία" του Ανδρέα Ζάρρου ο Άγγελος Μαρίνης


Την στήριξη στον Ανδρέα Ζάρρο στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές στο Δήμο Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης, δηλώνει ο αντιπρόεδρος του συλλόγου καταστηματαρχών  "ΑΡΙΣΤΟΝΑΥΤΕΣ", κ. Άγγελος Μαρίνης, με τον συνδυασμό του οποίου θέτει υποψηφιότητα. Ο κ. Μαρίνης σε δήλωσή του αναφέρει τα εξής:
" Μετά απο βαθιά σκέψη και βλέποντας τον τόπο μας να μαραίνεται όλο και περισσότερο και οι επιχειρήσεις μας να υπολειτουργούν,σκέφτηκα να λειτουργήσω πιο δραστικά και αποφάσισα να στηρίξω τον Αντρέα Ζάρρο στις ερχόμενες εκλογές με την υποψηφιότητα μου,επειδή πιστεύω πως είναι ικανός να αλλάξει το Ξυλόκαστρο και το θέλει,εύχομαι να μου δώσει την ευκαιρία ο κόσμος να μπορέσω κ εγώ να πραγματοποιήσω τα οραματά μου γι αυτό το τόπο που το θέλω πολυ,θα συνεχίσω να στηρίζω τον σύλλογο ΑΡΙΣΤΟΝΑΥΤΕΣ και τις επιχειρήσεις μας,εάν ο σύλλογος διαφώνει με την υποψηφιοτητά μου και και δεν θέλει να τον εκπροσωπώ πια σαν αντιπρόεδρος,η παραίτηση μου είναι στα χέρια του Δ.Σ."