Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Απίστευτα πράγματα - Βρισκόταν στην Κόρινθο αλλά… έπαιζε στην Κρήτη !!!

 
Απίστευτο περιστατικό υπήρξε στην ομάδα του Βύζαντα Μεγάρων, καθώς όπως κατήγγειλε ο Φάνης Ζάρκος με ανάρτησή του στο Facebbok, ενώ αυτός ήταν στην Κόρινθο, η διοίκηση του συλλόγου αποφάσισε να … βαφτίσει έναν άλλο παίκτη ως ΦΑΝΗ ΖΑΡΚΟ και να τον χρησιμοποιήσει στην αναμέτρηση με τα Χανιά.
Αναλυτικά έγραψε: «Ντροπή... Μόνο αυτή η λέξη αρμόζει, για αυτούς που κατέστρεψαν μια ιστορική ομάδα που κάποτε πριν από αυτούς ήταν μαγαζί γωνία. Ο λόγος για την ομάδα του Βύζαντα Μεγάρων... Εγώ επειδή έχω αξιοπρέπεια πήρα την απόφαση να σταματήσω από την ομάδα για τα επόμενα 4 παιχνίδια και κάποιοι "κύριοι" παίζουν με το όνομά μου.
Σήμερα ο Βύζας έπαιζε με τα Χανιά στην Κρήτη, ενώ εγώ ήμουν στην Κόρινθο, και το ράδιο και όλα τα site στο ίντερνετ έγραφαν ότι ήμουν στην Κρήτη και είχα συμμετοχή στο παιχνίδι αυτό... Να παίζει με την δικιά μου φανέλα και το δικό μου δελτίο άλλος ποδοσφαιριστής... ΝΤΡΟΠΗ...».
 
Πραγματικά είναι κατάντια για μια ομάδα που βρίσκεται στην Football League να χρησιμοποιεί τέτοιες μεθόδους. Κρίμα για το όνομα που έχει ο Βύζας Μεγάρων…

 apopsi24.gr