Πιστοί σε μια ισότητα προς τα κάτω, μιλούν για μια «παιδεία της ισότητας» - δηλαδή της ήσσονος προσπάθειας - και επιδιώκουν να εξαφανίσουν από τον χάρτη οτιδήποτε σχετιζόμενο με την προσπάθεια, τις καλύτερες επιδόσεις, τον αγώνα για περισσότερη γνώση (που κατά τον Σωκράτη είναι δύναμη).
Λέξεις όπως «αξιολόγηση», «αριστεία», «εξετάσεις», «βαθμολογία» έχουν εξελιχθεί σε απαγορευμένες.
Δικό τους πρότυπο είναι η «πολιτιστική επανάσταση» του Μάο – δεν πρόκειται δηλαδή καν για σοβιετικού τύπου πρακτικές, αλλά για πολύ χειρότερες.
Και αφού έχουν τέτοια πρότυπα, καταργούν τα… Πρότυπα!
Οι ίδιοι πήγαν στα κολλέγια και στα άλλα καλά σχολεία, αλλά θέλουν να καταργήσουν τα «κολλέγια των φτωχών»!
Γιατί αυτό ακριβώς είναι τα πρότυπα σχολεία: Τα κολλέγια των φτωχών!
Οπότε, πρόσβαση στην αριστεία και στον ανταγωνισμό θα έχουν μόνο τα παιδιά της νομενκλατούρας τους.
Δεν είναι τυχαίο ότι στο νέο «νομοθέτημα» έχουν αφαιρέσει τη λέξη «αξιολόγηση» όπου την βρήκαν στον παλιό νόμο – σε σημείο που σε ορισμένες περιπτώσεις να… μην βγαίνει καν νόημα!
Όχι τυχαία!
Αν θέλεις να πλήξεις μια χώρα και τον λαό της, δεν έχεις παρά να πλήξεις την Παιδεία της.
Με σκοπό να δημιουργήσεις έναν στρατό ψηφοφόρων που θα καταπίνει αμάσητο ό,τι του προσφέρεις.
Προς εξυπηρέτηση αυτού του σκοπού, η κυβέρνηση διαλύει τα πρότυπα, διαλύει τα πειραματικά, καταργεί τα αγγλόφωνα προπτυχιακά τμήματα που θα έφερναν έσοδα στα πανεπιστήμια, υπονομεύει την φροντιστηριακή παιδεία, αλλάζει τον τρόπο διορισμού των διευθυντών, προχωρά σε κομματικές επιλογές και τοποθετήσεις πολιτευτών.
Ας γνωρίζουν ότι εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά θα αντέξουν στα χτυπήματα μέχρι την ώρα που θα μπει ένα τέλος στην καταστροφική τους πορεία.
elzoni.gr