Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

ΟΝΝΕΔ: Ολοκληρώθηκε η εκδήλωση "Family Business - Από το τεφτέρι στο τάμπλετ"

Εμφάνιση 1124 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΝΝΕΔ (Ολοκληρω_θηκε η εκδη_λωση «Family Business - Απο_ το τεφτε_ρι στο τα_μπλετ»)_1.jpg


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εκδήλωση με τίτλο «Family Business - Από το τεφτέρι στο τάμπλετ», στα πλαίσια του διήμερου «Disrupt-Startup-ScaleUp» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με το οποίο κορυφώνεται η 6η Παγκόσμια Εβδομάδα Επιχειρηματικότητας.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι κ.κ. Γιώργος και Κώστας Τσιαρδάκας (Agrosem Ε.Π.Ε.), Γιώργος Μουρτζούχος (Raxevsky-Helens Club Α.Ε.), Κωνσταντίνα Καλλιμάνη (Γ. Καλλιμάνης Α.Ε.) και Βιολέττα Λάππα (Mothercare-Early Learning Center) οι οποίοι μίλησαν για την εξέλιξη της οικογενειακής τους επιχείρησης, τις διαφορετικές μεθόδους που εφάρμοσε η κάθε γενιά, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στη σημερινή συγκυρία.

Τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Μπογδάνος, ενώ η εκδήλωση άνοιξε με σύντομο χαιρετισμό από τον Πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ, Σάκη Ιωαννίδη.
 Εμφάνιση 1124 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΝΝΕΔ (Ολοκληρω_θηκε η εκδη_λωση «Family Business - Απο_ το τεφτε_ρι στο τα_μπλετ»)_2.jpg
Σημεία του χαιρετισμού του Προέδρου της ΟΝΝΕΔ:

«Οι οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, αποτελούν το 80% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, δηλαδή μεγάλο μέρος του ΑΕΠ της χώρας. [...] Η Ελλάδα έχει αρχίσει να δείχνει τα πρώτα σημάδια σταθερότητας΄﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ιπωνπρενειακ, μέσα απόizoyme . Για να έχουμε θετικά αποτελέσματα στην πραγματική οικονομία, θα πρέπει το τραπεζικό σύστημα να παρέχει ρευστότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, βοηθώντας τόσο για την επιβίωσή τους για να αποφύγουν το λουκέτο, όσο και για την ανάπτυξή τους και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. [...] Το κράτος και οι οικογενειακές επιχειρήσεις θα πρέπει να συνεργαστούν στενά. Το κράτος να καταρρίπτει γραφειοκρατικά εμπόδια και οι επιχειρήσεις να αποδίδουν στο κράτος αυτό που τους αναλογεί. [...] Θα πρέπει να δημιουργήσουμε τις ανάλογες δομές, που θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να επενδύσουν στα ελληνικά πανεπιστήμια, μέσα από την έρευνα και την ανάπτυξη νέων προϊόντων σε συνεργασία με αυτά».


Από το Γραφείο Τύπου