Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Στο Δερβένι το πρωί Σαμαράς και Βενιζέλος - Τον Οκτώβριο του 2015 έτοιμη η "Ολυμπία Οδός"

Αχαϊα: Στα Μαύρα Λιθάρια το πρωί Σαμαράς και Βενιζέλος - Τον Οκτώβριο του 2015 έτοιμη η "Ολυμπία Οδός" - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ Τον Πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ εκπροσώπησε ο Νίκος Τσούκαλης
«Οι θυσίες του ελληνικού λαού πιάνουν τόπο.» τόνισε ο πρωθυπουργός, υπογραμμίζοντας ότι «η πατρίδα γυρίζει σελίδα» και πως «τελικά η Ελλάδα της ανάπτυξης θα νικήσει Μέρα με τη μέρα αποδεικνύεται ήδη ότι η Ελλάδα σηκώνει τα μανίκια, σηκώνει κεφάλι. Η επανεκκίνηση της οικονομίας είναι εδώ, αυτοί οι αυτοκινητόδρομοι θα δώσουν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας» δήλωσε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς κατά την σημερινή επίσκεψή του , μαζί με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελο Βενιζέλο και τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΔΗΜΑΡ Νίκο Τσούκαλη, στα εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού (Κορίνθου-Πατρών) σε Ζευγολατιό , Πλάτανο και  Δερβένι.
Από την πλευρά του, ο Ευάγγελος Βενιζέλος τόνισε ότι ο ελληνικός λαός έχει ανάγκη από μηνύματα αισιοδοξίας, ασφάλειας και προοπτικής.
«Έχουμε περάσει πολλά τα τελευταία χρόνια και δικαιούμαστε ως έθνος να δρέψουμε καρπούς και να θωρακίσουμε την πατρίδα. Χρειάζεται δουλειά, αλήθεια, και ενότητα» κατέληξε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
Ο Νίκος Τσούκαλης χαρακτήρισε τη σημερινή ημέρα ως μεγάλη ημέρα για την έξοδο από την κρίση, ενώ πρόσθεσε ότι η επανεκκίνηση των έργων στέλνει το μήνυμα, για επιστροφή της αισιοδοξίας.
«Εδώ είναι η Ελλάδα που δεν τα παρατάει, που δεν το βάζει κάτω. Είναι η Ελλάδα που παλεύει, που ελπίζει, που νικάει. Για μας είναι πολύ μεγάλη ικανοποίηση το γεγονός ότι μετά από 8-9 μήνες διαπραγματεύσεων, σήμερα τα έργα ξεκινούν και πάλι. Η επανεκκίνηση των έργων στέλνει κι ένα μήνυμα αισιοδοξίας για την ελληνική οικονομία και για την πατρίδα μας συνολικά» δήλωσε από την πλευρά του ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης.
Η επίσκεψη στην Ολυμπία Οδό σηματοδότησε την επανεκκίνηση των έργων στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης η επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις μεγάλους αυτοκινητοδρόμους παραχώρησης θα δημιουργήσει 25.000 θέσεις εργασίας και αναθέρμανση της τσιμεντοβιομηχανίας, της χαλυβουργίας και άλλων επιχειρήσεων του κλάδου.
Τους δυο πολιτικούς αρχηγούς, τον Νίκο Τσούκαλη και τον Υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, συνόδευαν οι Περιφερειάρχες Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης και Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μανώλης Αγγελάκας, οι βουλευτές Κώστας Κόλλιας , Νίκος Ταγαρας, Θανάσης Νταβλούρος, η πρ. βουλευτής κ. Κατερίνα Φαρμάκη - Γκέκη , η Αντιπεριφεριάρχης Πελοποννήσου Κωνσταντίνα Νικολάκου , Δήμαρχοι της περιοχής, ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ Παναγιώτης Κατσίβελας και πλήθος κόσμου

Για «προκλητική επικοινωνιακή φιέστα» με «μεταφερόμενους εργαζομένους και μηχανήματα» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.

Σε Ζευγολατιό και Δερβένι , ο Αντώνης Σαμαράς και ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Μήνυμα επανεκκίνησης της οικονομίας, αλλά και επαναβεβαίωσης της συνεργασίας των κυβερνητικών εταίρων, μετά τους τριγμούς που προκλήθηκαν τις τελευταίες μέρες, επιχειρούν να στείλουν με την κοινή τους παρουσία στην επιθεώρηση των έργων της εθνικής οδού Αθηνών-Πατρών, στο Ζευγολατιό Κορινθίας, ο Αντώνης Σαμαράς και ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Η πρώτη επίσκεψη έγινε σε εργοτάξιο στην περιοχή του Ζευγολατιού, όπου οι δύο πολιτικοί αρχηγοί και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ,
Οι δύο πολιτικοί αρχηγοί έφτασαν μαζί με τον Νίκο Τσούκαλη, που εκπροσωπεί τον Φώτη Κουβέλη, στο πρώτο εργοτάξιο της Ολυμπίας Οδού στις 10:00 ακριβώς.
Πρώτος ο κ. Βενιζέλος και δέκα λεπτά αργότερα ο πρωθυπουργός.
Εκεί τους υποδέχθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης και τους ξενάγησε ο εκπρόσωπος της Κοινοπραξίας.όπου τους ενημέρωσε τόσο για την πορεία των έργων όσο και για τις δυσκολίες που υπάρχουν.
Πρώτος ρώτησε ο κ. Σαμαράς «σε ποιο σημείο βρίσκεται τώρα το έργο και πότε θα παραδοθεί».
«Μέχρι σήμερα είναι στο 30% και θα παραδοθεί τον Οκτώβριο του 2015», απάντησε ο μηχανικός της Κοινοπραξίας, ενώ πρόσθεσε ότι «υπάρχουν πολλά αρχαιολογικά ευρήματα».
«Όπως ξέρετε ήμασταν και οι δύο υπουργοί Πολιτισμού», είπε ο κ. Βενιζέλος.

Τώρα οι δύο πολιτικοί αρχηγοί μεταβαίνουν στο δεύτερο σημείο στο 143ο χιλιόμετρο στο Δερβένι.
Οι εργασίες κατασκευής – πριν την παύση εργασιών - των νέων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Πατρών επικεντρώνονται κυρίως στις μεγάλες κατασκευές, όπως η κατασκευή σηράγγων, γεφυρών, άνω και κάτω διαβάσεων και αντιπλημμυρικών έργων, καθώς και σε διαπλατύνσεις της υφισταμένης οδού αφού ο νέος αυτοκινητόδρομος ακολουθεί κατά κύριο λόγο την υφιστάμενη χάραξη.
Οι γεωλογικές συνθήκες, οι γεωτεχνικές δυσκολίες και οι περιβαλλοντικές συνθήκες στο τμήμα της Κορίνθου-Πατρών, καθώς και οι απαιτήσεις των σύγχρονων προδιαγραφών χάραξης αυτοκινητοδρόμων με επαρκή γεωμετρικά χαρακτηριστικά, επιβάλλουν σε πολλές περιπτώσεις την κατασκευή ενός μεγάλου αριθμού σηράγγων.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος Κορίνθου – Πατρών θα έχει πάνω από 16 χιλιόμετρα σηράγγων.
Οι 5 νέες σήραγγες στο Δερβένι, τα Μαύρα Λιθάρια, την Ακράτα, τον Πλάτανο και την Παναγοπούλα θα μικρύνουν τις αποστάσεις, θα μειώσουν το θόρυβο και την ατμοσφαιρική ρύπανση και θα προσφέρουν στον ταξιδιώτη μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση. Πλήρης διάνοιξη έχει επιτευχθεί στις μεγαλύτερες σήραγγες του έργου στην περιοχή της Παναγοπούλας (τμήμα 4.003μ προς Κόρινθο + τμήμα 3.160μ προς Πάτρα), στη σήραγγα Δερβενίου (δύο σήραγγες προς Κόρινθο) και, επίσης, απομένει μικρό τμήμα στη σήραγγα Μαύρων Λιθαριών. Η φάση εκσκαφής όλων των σηράγγων είναι κατά 62% ολοκληρωμένη και ήδη φού απομένουν περίπου 200 μέτρα ακόμα διάνοιξης.  Στη συνέχεια, θα γίνει η τσιμέντωση των σηράγγων και θα ακολουθήσουν τα ηλεκτρομηχανολογικά έργα.
Κατά τη σημερινή τους επίσκεψη οι δύο αρχηγοί και ο εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ, θα στείλουν το μήνυμα ότι η επανεκκίνηση των κατασκευαστικών έργων στη χώρα σημαίνει και άμεσες, νέες θέσεις εργασίας. Πιο συγκεκριμένα ξεκινούν και πάλι τέσσερα μεγάλα έργα που είναι η Ολυμπία Οδός (Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα), ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μαλιακός - Κλειδί), ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (Μαλιακός - Εγνατία Οδός) και η Ιόνια Οδός/Νέα Οδός (Αντίρριο - Ιωάννινα).
Στα έργα αυτά αναμένεται να βρουν δουλειά 25.000 άτομα, εργάτες, εδικό προσωπικό και έλληνες επιστήμονες, ενώ στόχος είναι να ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη του 2015. 

H Χρυσή Αυγή για την περιοδεία Σαμαρα - Βενιζέλου στα εργα της Ολυμπίας Οδού

Χρυσή Αυγή - Γραφείο Τύπου

Σαμαράς και Βενιζέλος πανηγυρίζουν μαζί με τους μεγαλοεργολάβους που συνεχίζουν να τα οικονομούν χοντρά, την ώρα που η χώρα καταρρέει. Μαζί τους πανηγυρίζουν και οι λαθρομετανάστες, που δουλεύουν σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα σε όλα τα δημόσια έργα, ενώ ο ελληνικός λαός τσακίζεται από την ανεργία.

Χρίστος Δήμας : Η μεγάλη καθυστέρησ​η στην απονομή των συντάξεων και η γενιά των 30αρηδων-4​0αρηδων. (ομιλία στην Βουλή:vide​o)


Για ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα που απασχολεί πολλές οικογένειες, σε όλη τη χώρα, την πολύ μεγάλη καθυστέρηση στην απονομή των συντάξεων, μίλησε ο Βουλευτής Κορινθίας Χρίστος Δήμας στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών. Το νομοσχέδιο θεσπίζει την επιτάχυνση της διαδικασίας όσον αφορά το θέμα της απονομής της σύνταξης.Δηλαδή, εξασφαλίζεται η προκαταβολή της σύνταξης για τους υπαλλήλους του Δημοσίου, που αντιστοιχεί στο 50% του βασικού τους μισθού που έπαιρναν κατά τον χρόνο αποχώρησης τους από την Υπηρεσία, προσαυξημένου με το 50% του τυχών καταβαλλόμενου επιδόματος χρόνου υπηρεσίας. Ο Χρίστος Δήμας ανέφερε στην ομιλία του πως "η βιωσιμότητα του συνταξιοδοτικού συστήματος, δεν απαιτεί μόνο την εύρυθμη λειτουργία του κράτους, –πράγμα με το οποίο ασχολείται το παρόν νομοσχέδιο- αλλά και την δημιουργική και ειρηνική συνύπαρξη μεταξύ των γενεών." Επίσης υπογράμμισε πως "σε μία εποχή πολύ δύσκολη για όλους μας, ειδικά όμως για τους συνταξιούχους, οι οποίοι έχουν εργαστεί για πολλές δεκαετίες και έχουν πληρώσει πολλά χρήματα στις εισφορές τους, λογικό είναι να απαιτούν από το κράτος να τους αντιμετωπίζει με σεβασμό και αξιοπρέπεια." Τέλος, ο Χρίστος Δήμας εκλεισε την ομιλία του τονίζοντας πως "η σωστή και δίκαιη κατανομή των κρατικών εσόδων πρέπει να χαρακτηρίζει και την καταβολή των συντάξεων. Τα φαινόμενα καταβολής παράνομων συντάξεων και αναπηρικών συντάξεων χωρίς πραγματική αιτία αναπηρίας, εξοργίζουν αυτούς που πραγματικά τα δικαιούνται, τον συνεπή πολίτη που τους πληρώνει και συνεπώς πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα."

Κώστας Κόλλιας: «Η παρουσία του Πρωθυπουργού στα έργα της Ολυμπίας Οδού επιβεβαιώνει την τήρηση όλων των δεσμεύσεων»


Επίσκεψη στην Κορινθία πραγματοποίησε την Πέμπτη ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, προκειμένου να επισκεφθεί τα έργα στην Ολυμπία Οδό. Τον Πρωθυπουργό συνόδευσε ο Βουλευτής Κορινθίας κ. Κώστας Κόλλιας, ο οποίος μεταξύ άλλων δήλωσε:

«Η σημερινή επίσκεψη του Πρωθυπουργού διατρανώνει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την τήρηση όλων των δεσμεύσεων αναφορικά με την επανέναρξη των έργων στην Ολυμπία Οδό. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του ίδιου του κ. Σαμαρά, γεγονός που καταδεικνύει τη βαρύτητα την οποία αποδίδει η Κυβέρνηση στα μεγάλα αναπτυξιακά έργα υποδομής, και ιδιαίτερα στην Εθνική Οδό Αθηνών – Πατρών.

Όπως είχα ενημερώσει τους πολίτες της Κορινθίας από τις αρχές Μαρτίου, το Υπουργείο Ανάπτυξης διαβεβαίωνε για την έναρξη των εργασιών σε όλα τα μεγάλα οδικά έργα. Έπειτα από κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον κ. Καλογιάννη, η διαβεβαίωση αυτή έγινε πιο συγκεκριμένη αναφορικά με την Ολυμπία Οδό, καθώς ο Αν.Υπουργός ξεκαθάρισε ότι ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου – Πατρών ήταν σε απόλυτη προτεραιότητα. Προ δύο εβδομάδων, ο ίδιος ο Υπουργός κ. Χατζηδάκης δεσμεύθηκε ότι πριν το τέλος Απριλίου θα έμπαιναν τα μηχανήματα στα εργοτάξια.

Η Κυβέρνηση και το αρμόδιο Υπουργείο τήρησε μία προς μία τις δεσμεύσεις και το χρονοδιάγραμμα που έθεσε. Η ενημέρωση που είχαμε σε κάθε στάδιο της διαδικασίας αποδείχθηκε απολύτως ακριβής. Η σημερινή επίσκεψη του Πρωθυπουργού διέψευσε και τους τελευταίους δύσπιστους, οι οποίοι μέχρι χθες ήταν βέβαιοι ότι η επανέναρξη των εργασιών δεν ήταν τίποτε άλλο από μία έωλη υπόσχεση.

Τα προβλήματα που επί μακρόν εμπόδιζαν την υλοποίηση αυτού του σπουδαίου για την Κορινθία έργου, έχουν ξεπεραστεί οριστικά. Η επανέναρξη των εργασιών θα προσφέρει δουλειά σε 2.500 επιστήμονες, εργάτες, υπαλλήλους. Είμαι βέβαιος ότι το έργο θα ολοκληρωθεί απρόσκοπτα, ενισχύοντας τον κοινωνικό και οικονομικό ιστό του Νομού μας, προσφέροντας δουλειά σε συμπολίτες μας, ασφάλεια στους χρήστες του δρόμου, αλλά και ένα σπουδαίο έργο υποδομής, που θα ενθαρρύνει τις επενδύσεις στο Νομό μας και θα δώσει ώθηση στην τοπική ανάπτυξη.»

“Έφυγε” ο Λάζαρος Εφραίμογλου

Lazaros-Efraimoglou
“Έφυγε” σήμερα ο πρόεδρος του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού Λάζαρος Εφραίμογλου. Σε ηλικία 81 ετών, είχε αφοσιωθεί στη στήριξη και προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, ενώ είχε διαθέσει στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού το σύνολο της περιουσίας του.
Το επίσημο βιογραφικό του: στα  ysterografa.gr

Γερμανική… κατοχή, Ντόρτμουντ και Μπάγερν "πάτησαν" Ρεάλ και Μπαρτσελόνα

lewa
Τον εφιάλτη της… 4άρας έζησε στη Γερμανία και η Ρεάλ! Η Ντόρτμουντ “πάτησε” τη Βασίλισσα με 4-1, με τον Λεβαντόφσκι να πετυχαίνει και τα τέσσερα γκολ (!) και ετοιμάζεται να συναντήσει την Μπάγερν στον τελικό του Champions League!
 
Στο μεταξύ ο… απόηχος της τεσσάρας της Μπάγερν , μετά από μία εξαιρετική εμφάνιση επί της Μπαρτσελόνα, στο Allianz Arena, στον πρώτο αγώνα για την ημιτελική φάση του Champions League συνεχίζει να κάνει το γύρο του κόσμου κι έχει ενδιαφέρον να δούμε πως υποδέχθηκε το θρίαμβο των βαυαρών ο διεθνής Τύπος.
bayernΕκτός από τα καταλανικά ΜΜΕ που διαμαρτύρονται για τη διαιτησία, τα περισσότερα πρωτοσέλιδα των κορυφαίων ευρωπαϊκών εφημερίδων αποθεώνουν τη Μπάγερν.
Η Μπάγερν Μονάχου διέλυσε με 4-0 την Μπαρτσελόνα  και είναι πλέον με το 1,5 πόδι στον τελικό της διοργάνωσης. Την Πρωτομαγιά ο επαναληπτικός του Camp Nou.
 

Εκτός δημοσίου όσοι επέστρεψαν με προσωρινές διαταγές – «Όχι» Ρουπακιώτη

Ειδήσεις όχι και τόσο ευχάριστες για τους συμβασιούχους του δημοσίου βγαίνουν από την σημερινή συνάντηση του υπουργού Επικρατείας Δ. Σταμάτη και του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντ. Μανιτάκη.
Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες, συμφωνήθηκε στο πολυνομοσχέδιο που θα καταθέσει η κυβέρνηση την Πέμπτη στη Βουλή θα προβλέπεται η έξοδος από το Δημόσιο όσων επέστρεψαν μετά από προσωρινές διαταγές. Αυτό σημαίνει την αυτόματη έξοδο χιλιάδων συμβασιούχων που έχουν επιστρέψει μέσω δικαστικών απόφάσεων στις θέσεις τους, με στόχο να καλυφθεί ο προβλεπόμενος από τη συμφωνία με την τρόικα, αριθμός των υπαλλήλων που πρέπει να αποχωρήσουν άμεσα.
Σύμφωνα με την επίμαχη ρύθμιση, μεταξύ των άλλων, καταργείται η πρόσφατη διάταξη (20.3.2013) του υπουργού Δικαιοσύνης Αντώνη Ρουπακιώτη που ψηφίστηκε από τη Βουλή (άρθρο 64 Ν. 4139/2013) και προβλέπει ότι «σε περίπτωση υπερημερίας του εργοδότη ως προς την αποδοχή της εργασίας του εργαζομένου το δικαστήριο μπορεί να διατάξει ως ασφαλιστικό μέτρο την προσωρινή απασχόληση του εργαζόμενου μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης επί της αγωγής για την κυρία υπόθεση».
Επιπλέον, με το νομοσχέδιο:

Επίθεση εργατολόγω​ν σε Μανιτάκη για τις απολύσεις

’ Ÿ ¥ › —
Ειδική ρύθμιση που καταργεί τις προσωρινές δικαστικές αποφάσεις για τους απολυμένους του Δημοσίου που επέστρεψαν στις θέσεις εργασίας τους, προωθεί ο Αντώνης Μανιτάκης και η Ενωση Ελλήνων Εργατολόγων επιτίθεται στον υπουργό Διοικητικής μεταρρύθμισης.
Ο νόμος επιβάλλει την αυτόματη έξοδο εκατοντάδων υπαλλήλων για να καλυφθεί ο προβλεπόμενος από τη συμφωνία με την τρόικα, αριθμός των υπαλλήλων που πρέπει να αποχωρήσουν άμεσα.
Με λίγα λόγια, απολύονται για δεύτερη φορά συμβασιούχοι που γύρισαν με προσωρινές δικαστικές εντολές στις θέσεις τους.
Γι` αυτό το λόγο η αντίδραση των Εργατολόγων είναι έντονη και σε ανακοίνωσή τους χαρακτηρίζουν «πραξικοπηματικό» το πολυνομοσχέδιο.
Ειδικότερα υπογραμμίζεται ότι ο κ. Μανιτάκης με το επίμαχο νομοσχέδιό του, «παρά τη ρητή Συνταγματικά κατοχυρωμένη δικαστική προστασία του πολίτη και παρά τα όσα έχουν επανειλημμένως κριθεί από το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την προσωρινή δικαστική προστασία του πολίτη», καταργεί με νόμο τις δικαστικές αποφάσεις δεκάδων χιλιάδων εργαζομένων, για τους οποίους «η Δικαιοσύνη ήδη έχει αποφασίσει ότι έχουν αποτελέσει θύματα της καταχρηστικής συμπεριφοράς του εργοδότη τους (στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα)».
Σύμφωνα με το επίμαχο νομοσχέδιο, μεταξύ άλλων, καταργείται και πρόσφατη διάταξη του Αντώνη Ρουπακιώτη , που προβλέπει ότι «σε περίπτωση υπερημερίας του εργοδότη ως προς την αποδοχή της εργασίας του εργαζομένου το δικαστήριο μπορεί να διατάξει ως ασφαλιστικό μέτρο την προσωρινή απασχόληση του εργαζόμενου μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης επί της αγωγής για την κυρία υπόθεση».
Η λεπτομέρεια αυτή δημιουργεί επιπλέον πρόβλημα στον κ. Μανιτάκη, καθώς για να περάσει η νέα διάταξη και να ενσωματωθεί στο πολυνομοσχέδιο που κατατίθεται στη Βουλή την Πέμπτη, θα πρέπει να περάσει και από την έγκριση του υπουργού Δικαιοσύνης!
Όπως έγινε γνωστό από στενούς συνεργάτες του Αντώνη Ρουπακιώτη, ο υπουργός Δικαιοσύνης δεν προτίθεται να συνυπογράψει το νομοσχέδιο του συναδέλφου του, υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη, με το οποίο προβλέπεται η κατάργηση της έκδοσης δικαστικών προσωρινών διαταγών και η έκδοση αποφάσεων ασφαλιστικών μέτρων, που αφορούν απολυμένους εργαζόμενους.

ysterografa.gr

ΠΕΜΠΤΗ 25 - 4 ΣΤΙΣ 9:00 π.μ. ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ​Υ





 

ΠΕΜΠΤΗ 25 -4 ΣΤΙΣ 9:00 π.μ. ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ να υποδεχθούμε όλοι μαζί την ΤΡΟΪΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ που έρχεται να εγκαινιάσει τα έργα του αυτοκινητόδρομου !!! Το χάρισμα δηλαδή 400.000.000 ευρώ στους μεγαλοεργολάβους των διοδίων...
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ - Αιτία πολέμου, η μη ολοκλήρωση της


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Ε. ΠΑΠΑΦΩΤΙΟΥ

Ολυμπία Οδός ονομάζεται η Βορειοδυτική Οδός Πελοποννήσου, ο αυτοκινητόδρομος ο οποίος συνδέει τις πόλεις Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα. Το συνολικό μήκος της οδού αυτής είναι 283,7χλμ.
Μετά από απόφαση της Κυβέρνησης, η “κουτσουρεμένη” οδός θα σταματήσει στην Πάτρα. Θα έχει μήκος 120χλμ. Δηλαδή από όλο το μήκος της οδού, υλοποιείται μόνο το 43%. Το υπόλοιπο αφίεται να εκτελεσθεί στο άγνωστο μέλλον. Ολόκληρο το έργο είναι ενταγμένο στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Ανάπτυξης Αυτοκινητοδρόμων, με το χαρακτηρισμό Ε9, σύμφωνα με τις αρχές και αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για την ανάπτυξη του διευρωπαϊκού δικτύου Μεταφορών.