Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Φώφη Γεννηματά: Μη μου κουνάς εμένα το δάχτυλο Αλέξη - ΒΙΝΤΕΟ

«Βάζω τη δική μου κόκκινη γραμμή. Το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ δεν θα ψηφίσουν μείωση συντάξεων» ξεκαθάρισε η κυρία Γεννηματά - «Εάν δεν μπορεί να μας πει, δεν μπορώ, δεν έχω τη δεδηλωμένη»

Με σαφήνεια αλλά και αυστηρότητα η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ξεκαθάρισε ότι το κόμμα της δεν πρόκειται να υπερψηφίσει σχέδιο νόμου που θα μειώνει εκ νέου τις συντάξεις και επιτέθηκε στον Αλέξη Τσίπρα επισημαίνοντας ότι θέλει πολύ μεγάλο θράσος «να κουνά το δάχτυλο» στους άλλους όταν με τις πολιτικές του έχει οδηγήσει ξανά τη χώρα στην ύφεση και στα ελλείμματα.
Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επιβεβαίωσε ότι στο Συμβούλιο των Πολιτικών Αρχηγών είχε έντονο διάλογο με τον πρωθυπουργό όταν ο κ. Τσίπρας υποστήριξε ότι το μνημόνιο που ο ίδιος συνομολόγησε με τους δανειστές δεν είναι το χειρότερο κι ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις είχαν κάνει μεγαλύτερες μειώσεις στις συντάξεις απ' αυτές που έχει συμφωνήσει ο ίδιος με τους Ευρωπαίους.

«Πήρε μια χώρα με πρωτογενή πλεονάσματα και την οδήγησε στην ύφεση» τόνισε η κυρία Γεννηματά και αναφερόμενη στους χειρισμούς του κ. Τσίπρα επισήμανε ότι «χρειάζεται πολύ μεγάλο θράσος όταν έχεις γυρίσει την πλάτη στη συνεννόηση να κουνάς το δάχτυλο στους άλλους».

«Αναλάβαμε πολύ μεγάλο βάρος και κόστος» είπε η Φώφη Γεννηματά και αναφέρθηκε σε όσα συνέβησαν το καλοκαίρι μετά το δημοψήφισμα και το πολεμικό κλίμα στις σχέσεις της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ με τους δανειστές. «Ήξερα ότι επειδή η αξιοπιστία Τσίπρα ήταν στο ναδίρ χωρίς συναίνεση με την αντιπολίτευση δεν ξεκινούσε διαπραγμάτευση με τους Ευρωπαίους» συνέχισε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

«Του έλεγα έλα να συμφωνήσουμε σε έναν οδικό χάρτη να μην γίνουν εκλογές τουλάχιστον μέχρι την πρώτη αξιολόγηση, να αλλάξουμε το μνημόνιο που έφερες γιατί είναι πολύ βαρύ και δεν βγαίνει... Επέλεξε να πετάξει στο καλάθι των αχρήστων τις προτάσεις μου και την πλειοψηφία των 220 βουλευτών που είχε σχηματιστεί» τόνισε η κυρία Γεννηματά.

Σχολιάζοντας την σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ η επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ κατηγόρησε τον κ. Τσίπρα ότι «σχημάτισε μια κυβέρνηση που έχει τα ίδια προβλήματα με την προηγούμενη, με οριακή πλειοψηφία».

«Χρειαζόταν συμβούλιο αρχηγών για να μας προτείνει να κάνουμε δύο επιτροπές;» αναρωτήθηκε η κυρία Γεννηματά και πρόσθεσε: «Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!».

Αναφερόμενη σε όσα συμβαίνουν και στους χειρισμούς του Αλέξη Τσίπρα, η Φώφη Γεννηματά προκάλεσε τον πρωθυπουργό. «Εάν δεν μπορεί θα πρέπει να έρθει να μας πει, δεν μπορώ, δεν έχω τη δεδηλωμένη. Άλλο αυτό κι άλλο να μας λέει εγώ είμαι κυβέρνηση, εγώ έχω τη δεδηλωμένη» τόνισε.

«Βάζω τη δική μου κόκκινη γραμμή. Το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ δεν θα ψηφίσουν μείωση συντάξεων» ξεκαθάρισε η κυρία Γεννηματά και πρότεινε στην κυβέρνηση αν θέλει «να αξιοποιήσει την γραμμή αυτή για να διαπραγματευθεί με την Τρόικα».

«Ποια είναι η πρότασή του για το ασφαλιστικό; Γιατί δεν έχει ξεκινήσει ακόμα να υλοποιεί την μεταρρύθμιση που ο ίδιος συμφώνησε; Στο mail Χαρδούβελη δεν υπήρχε πρόβλεψη για μείωση μισθών και συντάξεων» τόνισε αυστηρά η Φώφη Γεννηματά.

«Έχει ευθύνη ο κ. Τσίπρας που επέλεξε να διαχειριστεί αυτό το σκληρό μνημόνιο. Ας πείσει τους βουλευτές του. Ας φέρει τα μέτρα στη Βουλή και ας πείσει τους δανειστές ότι δεν χρειάζονται μειώσεις μισθών. Ας κυβερνήσει επιτέλους. Δεν είναι ευθύνη της αντιπολίτευσης να κυβερνά» κατέληξε η κυρία Γεννηματά στην συνέντευξή της στο βραδινό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού Mega.

PROTOTHEMA.GR - airetos.gr