Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Έτσι γουστάρω


Του Γιώργου Αγαλιώτη
Γιατί έτσι γουστάρω βρε παιδί μου.
Γουστάρω να λέω φωναχτά ότι θέλω και να έχω άποψη ακόμη και για θέματα που ούτε κατά διάνοια κατέχω . Γουστάρω να κατεβαίνω στο δρόμο και να επαναστατώ για πράγματα που δε κατανοώ.Φτιάχνομαι μόνο και μόνο που τους τα ρίχνω μαζί με τους υπόλοιπους της παρέας.Γουστάρω τον όχλο και το πολιτικό χαβαλέ.
Γουστάρω να κατηγορώ όλους τους άλλους και κυρίως τους πολιτικούς, για όλα όσα είναι στραβά και ανάποδα.Αυτοί φταίνε για όλα, ποτέ εγώ που τους ψηφίζω ή τους ανέχομαι.Γουστάρω να αράζω στη καφετέρια ,να κριτικάρω τους πάντες και κυρίως αυτούς που κάνουν πράγματα στη ζωή τους και προοδεύουν επαγγελματικά ή κοινωνικά, αντί παραδειγματιζόμενος να εργάζομαι και να μοχθώ μήπως και καταφέρω κάποια στιγμή να είμαι στη θέση τους.Λατρεύω τη λαμογιά,την ανοησία,το ψέμα και το γλείψιμο.Γουστάρω να συναναστρέφομαι κοινωνικά με όμοιους ή υποδεέστερους από μένα μιάς και τα χνώτα μας ταιριάζουν και μας φταίει πάντα το σύστημα και όλοι οι άλλοι.Γουστάρω να είμαι αγενής στη συμπεριφορά μου, ειδικά όταν κάποιος διανοείται να εκφράσει αντίλογο σε αυτά που λέω ή υποστηρίζω με πάθος.Μου τη δίνει όταν κάποιος ανέρχεται ή είναι διαφορετικός από μένα(πράγμα που ειλικρινά δε καταλαβαίνω πως γίνεται) και αν μπορούσα θα του έκανα ζημιά στη πρώτη ευκαιρία.
Γουστάρω να αφήνω το αυτοκίνητό μου διπλοπαρκαρισμένο και να βρίζω τον αστυνομικό αν διανοηθεί να με γράψει.Γουστάρω να πετώ στο δρόμο αποτσίγαρα,χαρτιά κλπ. αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους ή για το ποιός θα τα μαζέψει.Γουστάρω να πληρώνω χαράτσια, φόρους,τέλη ΕΡΤ,ΔΕΗ,Νερού και ότι άλλο φανταστείτε φτάνει να μπορώ να τα λέω χύμα στο δρόμο σε όλους.Γουστάρω να διαδηλώνω χωρίς να γνωρίζω το λόγο στο όνομα της ''Δημοκρατίας'' βρε παιδί μου.Γουστάρω να είμαι βολεμένος δημοκράτης επαναστάτης σε κάποια δημόσια θεσούλα, τα ευρωπουλάκια να πέφτουν κάθε 30 του μήνα και δε πά να κουμπουριαστούν όλοι οι άλλοι.Γουστάρω με τους κολλητούς να φτιάχνουμε παρεούλες ''λούφας και παραλλαγής''.Γουστάρω και θέλω να πληρώνουν για όλα όλοι οι άλλοι και θέλω και τα δωράκια μου αν είναι να εξυπηρετήσω κάποιον.Ψηλά δε έχω και πολιτικούς κολλητούς και ''συνδικαληστές'' προστάτες μου.Για αυτούς που με βολέψανε ότι γουστάρουν.Γουστάρουν φασαρία; Θα την έχουν.Γουστάρουν απεργία; Μέσα.Γουστάρουν καμμιά καταληψούλα; Καθήκον μου.

Ένα μόνο πράγμα δε γουστάρω.Μη διανοηθεί κανείς να μου στερήσει τη θεσούλα, τα δωράκια, τα έξτρα και τα μπόνους μου και κυρίως τη σύνταξή στα 55 μαζί με το εφάπαξ δωράκι μου ή να τολμήσει να με αξιολογήσει για τη δουλειά μου.Αν κάποιος το διανοηθεί αυτό(ακόμα και αυτοί που με έχωσαν στη θεσούλα) θα έχει να κάνει όχι μόνο με μένα, αλλά και με όλους τους κολλητούς και τους συγγενείς και δόξα τω Θεώ είμαστε πολλοί.Δε θάμαστε όλοι μαζί κανα δυό εκατομμυριάκια ψηφαλάκια; Για αυτό μάγκες το νού σας.Κάντε ότι γουστάρετε αλλά με τη ''Δημοκρατία'' και την ''Ελευθερία'' μου μη παίζετε, γιατί θα σας πάρει και θα σας σηκώσει.
Είμαι ''Δημοκράτης'' γιατί έτσι γουστάρω βρε παιδί μου!!!!!!!!!!!!!