Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ανάβει φωτιές ο Ρουπακιώτης Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν δεν τα έγραψα εγώ! Άλλοι τα έγραψαν! Εγώ θα παραμείνω υπουργός και δεν θα τον παριστάνω




Διαφοροποιείται ο υπουργός Δικαιοσύνης, Αντώνης Ρουπακιώτης και κρατά αποστάσεις από την πρωτοβουλία του Αντώνη Σαμαρά για αυστηροποίηση του νόμου για τη χορήγηση ιθαγένειας.
Παράλληλα, φαίνεται ότι αντιδρά και με το περιεχόμενο του μνημονίου που αφορά τους δικηγόρους. Ο κ. Ρουπακιώτης ξεκίνησε επίθεση σε βάρος των δανειστών μας χαρακτηρίζοντας σκληρούς τους όρους που επέβαλλαν σχετικά με την άσκηση του δικηγορικού επαγγέλματος τονίζοντας "Υπερασπίζομαι το χώρο μου σε σχέση με τα συμφέροντα της κοινωνίας. Θα υπερασπιστώ τους νεόπτωχους υπαλλήλους και δικηγόρους που πένονται",  .
Τη φωτιά που έχει ανάψει προσπάθησε να σβήσει ο Φώτης Κουβέλης σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον υπουργό Δικαιοσύνης, το βράδυ της Πέμπτης.
Σήμερα, μιλώντας στο πρωινό του ΑΝΤ1 και στον Γιώργο Παπαδάκη ο κ. Ρουπακιώτης τόνισε χαρακτηριστικά: «Θέλω να είμαι υπουργός και να μην παριστάνω τον υπουργό». Ίσα - ίσα που εμφανίστηκε αμετακίνητος από τις θέσεις του, αποφασισμένος να μείνει στο υπουργείο και να εφαρμόσει όσα εκείνος θεωρεί σωστά! Ο ίδιος τόνισε ότι δεν θα σταματήσει να υπερασπίζεται όσους δεν μπορούν να πληρώσουν και ότι δεν ντρέπεται γι αυτό, ενώ σε σχετική ερώτηση απάντησε ότι είναι ασεβής λόγος να τον αποκαλούν κάποιοι «υπουργό των συνδικαλιστών».
Eπίσης είπε ότι "Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν δεν τα έγραψα εγώ! Άλλοι τα έγραψαν!" προκαλώντας ευθέως το Μέγαρο Μαξίμου να του δείξει την έξοδο, ενώ πρόσθεσε ότι  "Στο υπουργείο Οικονομικών εφαρμόζουν δέσμες ιδεών ακραίου νεοφιλελευθερισμού με τις οποίες εγώ διαφωνώ. Στο δικό μου υπουργείο εφαρμόζω τις δικές μου δέσμες ιδεών".