Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Προφυλακίστηκε ο παιδοκτόνος του Άστρους - Ελεύθερη με όρους η μητέρα



Έκλεισε ο πρώτος κύκλος απολογιών σχετικά με τη δολοφονία του 39χρονου από τον πατέρα του στο Άστρος Κυνουρίας...
Το πρωί της Πέμπτης οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα οι γονείς του 39χρονου για να απολογηθούν ενώπιον του ανακριτή, για το έγκλημα που συγκλόνισε ολόκληρη τη χώρα.
Ο παιδοκτόνος σε ένα απόσπασμα του πολυσέλιδου απολογητικού του υπομνήματος, τονίζει πως "είμαι συγκλονισμένος από τις ως άνω πράξεις, που όπως και από την πρώτη στιγμή ισχυρίστηκα, μόνος μου εκτέλεσα, και δεν είμαι καθόλου περήφανος γι’ αυτές, αλλά αισθάνομαι ντροπή και οδύνη, τις οποίες μεγεθύνει το γεγονός ότι στην απολογία μου είμαι αναγκασμένος να αναφέρω τις συμπεριφορές του γιού μου που με πίκραναν και με τρομοκράτησαν τόσο, ώστε να με οδήγησαν σε αυτή την πράξη απελπισίας, για την οποία σήμερα καλούμαι να λογοδοτήσω".
Ο πατέρας δηλώνει εξωθημένος από τη συμπεριφορά του γιου του ο οποίος τον κακοποιούσε, του ζητούσε χρήματα, ενώ η αγριότητά του είχε φτάσει σε τέτοιο ακραίο σημείο που δεν δίστασε να καταγράψει με βίντεο τον ξυλοδαρμό του πατέρα του το Πάσχα.
Η μητέρα του 39χρονου αρνήθηκε κατηγορηματικά  κάθε εμπλοκή της στο άγριο φονικό, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως "αρνούμαι την κατηγορία που μου αποδίδεται περί απλής συνέργειας στην ανθρωποκτονία εκ προθέσεως που τέλεσε ο σύζυγός μου σε βάρος του υιού μας. ΟΥΔΕΜΙΑ συμμετοχή καθ’ οιονδήποτε τρόπο είχα, είτε εις τη σχεδίαση, είτε εις την εκτέλεση της πράξεως του συζύγου μου, την οποία καταδικάζω ως μητέρα".
Μετά την απολογία των γονέων του 39χρονου θύματος, η απόφαση ήταν να προφυλακιστεί  ο 75χρονος παιδοκτόνος, ενώ αντίθετα η σύζυγός του, η μητέρα του θύματος, αφέθηκε ελεύθερη με περιοριστικούς όρους.
Νωρίτερα, ένταση επικράτησε μεταξύ του συνηγόρου των κατηγορουμένων, Αλέξη Κούγια και της αρραβωνιαστικιάς του θύματος. Η αρραβωνιαστικιά του 39χρονου επιτέθηκε φραστικά τόσο στον γνωστό ποινικολόγο, όσο και στους γονείς του θύματος.

Ο Αλέξης Κούγιας δήλωσε χαρακτηριστικά για το φρικτό έγκλημα πως "ήταν να μην σου χτυπήσει ο διάβολος την πόρτα"... Η δήλωση του Αλ. Κούγια
«Επειδή από την Ασφάλεια Ναυπλίου κατασκευάστηκε μία ψευδής κατηγορία εις βάρος της μητέρας του θύματος κατά την διενέργεια της προανακρίσεως, παρακαλούμε όπως τα όσα διοχετεύονται από την Ασφάλεια Ναυπλίου όσον αφορά στη συγκεκριμένη κατηγορούμενη να τα αντιμετωπίζετε με επιφύλαξη.

Ήδη από την απολογία των τριών συγκατηγορουμένων ενώπιον του Τακτικού Ανακριτού Ναυπλίου διευκρινίστηκαν και διαψεύσθηκαν όλα τα στοιχεία της προανακρίσεως με τα οποία κατασκευάστηκε η κατηγορία εις βάρος της κατηγορουμένης.