Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Α. ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ



Αγαπητέ κ. Πρωθυπουργέ, κ. Αντώνη Σαμαρά,

κ. Αντιπρόεδρoι,

κ. πρώην Πρωθυπουργέ, κ. Καραμανλή,

κ. Πρόεδρε της Βουλής των Ελλήνων,

κυρίες και κύριοι συνάδελφοι.

Συναντόμαστε σήμερα εδώ, στη συνεδρίαση της Πολιτικής μας Επιτροπής, με τη Νέα Δημοκρατία στην κυβέρνηση σε πολύ συντομότερο χρόνο από όσο ορίζει ακόμα και το Σύνταγμα. Οι πολιτικές εξελίξεις, ο αγώνας του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, ο αγώνας του κόμματος, οδήγησε στο να διαμορφωθούν οι σημερινές πολιτικές συνθήκες, οι οποίες αναθέτουν στην παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, να πράξει αυτό το οποίο έπραξε στην ιστορία της. Να πράξει ό,τι το εθνικό, ό,τι το συμφέρον για το λαό και να κρατήσει την Ελλάδα, στην Ενωμένη Ευρώπη, στη ζώνη του ευρώ, εκεί στη μεγάλη δημοκρατική οικογένεια, στην οποία την οδήγησε ο ιδρυτής μας, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Θέλω με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω για την απόλυτη στήριξή σας, στα δύο χρόνια στα οποία διετέλεσα γραμματέας του κόμματος. Για την καθημερινή, στενή μας συνεργασία, για την απόλυτη εμπιστοσύνη σας. Και θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον υπουργό Επικρατείας τον κ. Δημήτρη Σταμάτη και τον Γενικό Γραμματέα τον κ. Μπούρα, για τη συνεργασία την οποία είχαμε, για τη συγκρότηση των εκλογικών συνδυασμών. Των συνδυασμών που οδήγησαν στη νίκη της Νέας Δημοκρατίας. Και να ευχαριστήσω επίσης, τις κυρίες και τους κυρίους υποψηφίους βουλευτές μας και να συγχαρώ όσους εξελέγησαν. Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στην παράταξή μας, στη Νέα Δημοκρατία, εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου και στους ηγέτες της, γιατί μου προσέφεραν πολλές και σημαντικές ευκαιρίες να ξεκινήσω και να συνεχίσω την πολιτική μου διαδρομή.

Εκφράζω, βεβαίως, την ευγνωμοσύνη μου, στον Αρκαδικό λαό, ο οποίος με την εμπιστοσύνη του με τιμά, μου δίνει το δικαίωμα να τον εκπροσωπώ στη Βουλή των Ελλήνων και να συμμετέχω στην κυβέρνηση της χώρας. Διαβεβαιώνω τους συμπατριώτες μου ότι θα είμαι πάντα κοντά τους.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους γραμματείς που συνεργαστήκαμε, τα στελέχη των γραμματειών, τους προέδρους των νομαρχιακών μας επιτροπών, τα στελέχη και τα μέλη της ΟΝΝΕΔ και της ΔΑΠ.

Και θέλω τέλος, σε ιδιαίτερο προσωπικό τόνο, να ευχαριστήσω τη γενιά της ΔΑΠ ΝΔΦΚ με την οποία ξεκινήσαμε και αγωνιζόμαστε για τις αξίες και τις ιδέες της παράταξής μας και είμαστε σήμερα στην πολιτική, τους αγωνιστές της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ της δικής μου γενιάς