Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Δεν πλήρωσε το χαράτσι η Δήμητρα Παπανδρέου

Στην κάμερα της "Πρωινής Μελέτης" μίλησε η Δήμητρα Παπανδρέου η οποία εξομολογήθηκε πόσο την έχει επηρεάσει η κρίση ενώ αποκάλυψε ότι δεν θα έλεγε όχι στον έρωτα υπό προϋποθέσεις.

Για το χαράτσι και την έκτακτη εισφορά
Δεν πλήρωσα το χαράτσι: Ξέρετε πόσο μου ήρθε το χαράτσι για τα σπίτια που έχουν μείνει έτσι εκεί και δεν έχουν πουληθεί ακόμα; Είκοσι χιλιάδες ευρώ! Νομίζετε ότι εγώ έχω τη δυνατότητα να πληρώσω αυτό το νούμερο; Έχω μια σύνταξη γύρω στα 1.500 ευρώ.



Για τον έρωτα
"Θα ήθελα μια συγκλονιστική προσωπικότητα. Δεν θα ερωτευόμουν ένα μοντέλο, θα ερωτευόμουν μια καταπληκτική προσωπικότητα".

Για το παράπονό της
Βοήθησα πάρα πολύ κόσμο, ένας εμένα δεν με βοήθησε! Βρήκα πόρτες κλειστές!

Για την οικονομική κρίση
Δεν βγαίνω έξω όσο έβγαινα. Δεν ψωνίζω σχεδόν τίποτα από ρούχα. Έχω να ψωνίσω πάνω από τρία χρόνια.

real.gr