Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020

Παναγιώτης Νίκας: “Εγώ, ούτε τη γυναίκα μου έβαλα στο γραφείο μου, ούτε τα παιδιά μου έβαλα να παίρνουν έργα, για να διοικήσω την περιφέρεια”

«Οι αποφάσεις του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου που αφορούν μετακινήσεις υπηρεσιακών παραγόντων και αλλαγή αρμοδιοτήτων υπηρεσιών βάσει του υφιστάμενου οργανισμού αποτέλεσαν θέμα συζήτησης στο περιφερειακό συμβούλιο, με το θέμα να εισαγάγει η παράταξη του Πέτρου Τατούλη.
Στο πλαίσιο της συζήτησης, πήρε το λόγο ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας, ο οποίος ξέσπασε ..

«Αυτό το θέμα έρχεται  για να με φοβίσει προσωπικά, για να μην προχωρήσω σε μεταβολές, να μην αλλάξω κάτι. Η διοίκηση να μην μεταβληθεί, να συνεχίζουν να κυβερνούν κάποιοι.
Εγώ, ούτε τη γυναίκα μου έβαλα στο γραφείο μου, ούτε τα παιδιά μου έβαλα να παίρνουν έργα, ούτε συγγενείς μου μάζεψα γύρω γύρω για να διοικήσω την περιφέρεια Πελοποννήσου.
Ό,τι κάνω, συνδέεται με το νόμο. Κι αν κάνω κάπου λάθος, υπάρχει η αποκεντρωμένη και η δικαιοσύνη για να με ελέγξει. Κάθε πολίτης μπορεί ελεύθερα να προσφύγει.
Έχουμε 769 υπάλληλοι, εκ των οποίων οι 242 είναι διευθυντές και τμηματάρχες. Υπάρχουν διευθύνσεις με προσωπικό μόνο τον Διευθυντή. Υπάρχουν αξιωματικοί χωρίς στρατιώτες!
Παραλάβαμε 242 αναπληρωτές, δεν λειτούργησε το υπηρεσιακό συμβούλιο, για να ορίσει διευθυντές και τμηματάρχες, για να είναι υποκείμενοι, να προσυπογράφουν υποχρεωτικά.
Αναπληρωτές οι δικοί μας άνθρωποι, για να κάνουμε τις δουλειές μας.
Πρέπει να πάμε σε τροποποίηση οργανισμού και μέσα στη θητεία να δώσουμε θέσεις διευθυντών και προϊσταμένων.
Έχουμε μεγάλη έλλειψη προσωπικού, ελπίζω με την κινητικότητα να βελτιώσουμε την κατάσταση.
Η σκοπιμότητα είναι να εκφοβίσουν εμένα, αν είναι ποτέ δυνατο να γίνει ποτέ αυτό .για να παραμείνει ο συγκεκριμένος ιστός.
Εγώ δεν φοβάμαι, θα συνεχίσω την ίδια πορεία, σεβόμενος πάντοτε στο Νόμο. Κι αν κάνω λάθος, θα ζητήσω και συγνώμη.»

 peloponnisosnews.gr