Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Αιμοδοσία στο Ξυλόκαστρεο

 Φωτογραφία
Του Χρήστου Πρωτόπαπα 
 Προέδρου  Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ξυλοκάστρου

Αγαπητοί μου Συμπολίτες καλησπέρα.
Από το 1987 έχει ιδρυθεί ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών στην πόλη μας.Τότε είκοσι πέντε νέοι πρωτοστάτησαν που πολλοί από αυτούς δεν πρόσφεραν μέχρι σήμερα το Αίμα τους για διάφορους λογούς και δεν είναι η ώρα να τους εξηγήσω.
Παρόλα αυτά αν δεν βοηθούσαν δεν θα υπήρχε Σύλλογος. Εκατοντάδες όμως συμπολίτες και ετεροδημότες και συμπατριώτες μας από όλοι την Κορινθία μέχρι σήμερα προσφέρουν το Αίμα τους στο Σύλλογο. Θέλω να σας παρακαλέσω ΟΛΟΥΣ σήμερα για κάτι.
Οι περισσότεροι φίλοι μου στο feis book είναι γονείς και άλλοι είναι φίλοι των παιδιών μου δηλαδή νέα παιδιά. Όσον αφορά τους συνομήλικους μου το καταλαβαίνω πως δεν έρχονται πλέον λόγω προβλημάτων με την υγεία τους λόγω φαρμάκων κ.λ.π  Λάθος εμείς σας θέλουμε ΟΛΟΥΣ ακόμη και να σας βλέπουμε να σας κεράσουμε μια πορτοκαλάδα μια μπύρα ένα σουβλάκι.
Μπορείτε και θέλουμε να φέρετε τα παιδιά σας στην Αιμοδοσία να δουν να μάθουν πως τα παιδιά δεν χρειάζονται μόνο παιχνίδια άλλα και ΑΙΜΑ.
Υπάρχουν ακόμη και οι νέοι και νέες που είναι φίλοι μου και αρκετοί από αυτούς συμμετείχαν και στις Δημοτικές Εκλογές και χάρηκα για την συμμετοχή τους. 
Σε όλους εσάς απευθύνομαι και σας καλώ να έρθετε και να προσφέρετε το Αίμα σας την ΤΕΤΑΡΤΗ 11 ΙΟΥΝΙΟΥ και την ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014.
Ο Εθελοντής Αιμοδότης είναι ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Και σεις οι Νέοι είστε Ξεχωριστοί.
Φιλοι μου ξέρω πως ασχολείσθε οι περισσότεροι με σπουδαία πράγματα στην πόλη μας στον Δήμο μας αλλά πιστέψτεμε αν βοηθήσετε λίγο και στην ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ και είμαστε Αυτάρκης από Αίμα θα είναι καλύτερα για ΟΛΟΥΣ.
Άντε λοιπόν να δούμε τι μπορούμε να προσφέρουμε αυτή τη βδομάδα. Σας περιμένω μικρούς και μεγάλους. 
Να μην ξανακούσω ΚΑΤΟΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΕΚΛΙΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΑΙΜΑ.
Ζητω συγνωμη αν σας κουρασα.

έκκληση