Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Οι ανιστόρητοι προπαγανδιστές δεν έχουν θέση στην εκπαίδευση


Γράφει ο Ανδρέας Μητσόπουλος
 
 
Είναι κουραστική για τον γράφοντα και ενδεχομένως για πολλούς εκ των αναγνωστών του, η επανειλημμένη στηλίτευση από μέρους του, της νοσηρής νοοτροπίας της Μεταπολιτευτικής περιόδου, που ενίοτε βυσσοδομεί ύπουλα κατά της Ελληνικής Ιστορίας και των εθνικών ευαισθησιών του ελληνικού λαού. Όταν όμως οι κρατικοί αξιωματούχοι, αρνούνται να το πράξουν λόγω φοβικών συνδρόμων που τους εμπνέει η Αριστερά, ο κλήρος για την ανάληψη αυτού του καθήκοντος, πέφτει μοιραία στα μεσαία ή μικρομεσαία στελέχη της Πατριωτικής Παράταξης, έστω κι αν η επιρροή τους στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης είναι αμελητέα.

Νέο κρούσμα ανθελληνισμού παρατηρήθηκε αυτή τη φορά στο Νυδρί της Λευκάδας, κατά τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου, όταν η Νηπιαγωγός του Νηπιαγωγείου της περιοχής, ζήτησε από τους μαθητές της να ζωγραφίσουν τις σημαίες των χωρών της εθνικότητάς τους και στη συνέχεια ανάρτησε στην αίθουσα της τάξης της, εκτός από την ελληνική και την αλβανική σημαία, με την αιτιολογία ότι στην τάξη υπήρχαν και αλβανικής καταγωγής νήπια και επομένως έπρεπε στα πλαίσια του «μαθήματος» της διαπολιτισμικότητας, να μη μειονεκτεί κανένα παιδί.

Οι ψευτοκουλτουριάρηδες ασφαλώς, που στο άκουσμα και μόνο των λέξεων «Ελλάς», «Έλληνας», «Εθνικός» κ.ο.κ. παρουσιάζουν δυσανεξία και στομαχικές ανωμαλίες, όπως ήταν αναμενόμενο, έσπευσαν να την υποστηρίξουν, εξοργίζοντας ακόμη περισσότερο τους γονείς των ελληνοπαίδων, που είχαν ήδη καταγγείλει την απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά της Νηπιαγωγού, η οποία επιχείρησε να αλλοιώσει την Ελληνική Ιστορία του 1940 και να δηλητηριάσει τις αθώες ψυχές των νηπίων ελληνόπουλων, διδάσκοντάς τα να παραμερίζουν το Μεγαλείο του Ελληνικού Έθνους, για χάρη της προαγωγής της διαφορετικότητας.

Αγνόησε αυτή η κυρία δηλαδή, ότι η αλβανική σημαία δεν έχει καμία θέση δίπλα στην ελληνική όταν πρόκειται για τον εορτασμό της Επετείου του «ΟΧΙ», ούτε καν μέσα σε μια αίθουσα νηπιαγωγείου, δεδομένου ότι η Αλβανία ουδέποτε υπήρξε σύμμαχος χώρα της Ελλάδας. Αντιθέτως, διετέλεσε τσιράκι των φασιστών του Μουσολίνι και δεν έπαψε ποτέ να είναι σαδιστικός βασανιστής του αλύτρωτου ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου. Και αυτή την ιστορική γνώση είναι υποχρεωμένος κάθε εκπαιδευτικός να την παραδίδει αυτούσια και να τη μεταλαμπαδεύει στις νεότερες γενιές Ελλήνων.

Η περίπτωση της εν λόγω Νηπιαγωγού που παραβίασε κατάφωρα τη συνταγματική επιταγή του άρθρου 16 παρ. 2 του Συντάγματος, το οποίο ρητά και κατηγορηματικά αναφέρει ότι «η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες», πρέπει να απασχολήσει σοβαρά τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα. Επιβάλλεται να εξεταστεί η ίδια από την αρμόδια επιτροπή του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ώστε να αποδειχθεί εάν διαθέτει την επιστημονική κατάρτιση που απαιτείται, για να ασκεί το λειτούργημα της ψυχικής και πνευματικής διάπλασης των νηπίων που βρίσκονται στην αρχή της μαθησιακής τους πυραμίδας.

Πρέπει να αποφασιστεί από της αρμόδιες αρχές του Υπουργείου, εάν η ανωτέρω εκπαιδευτικός, μπορεί να συνεχίσει να διδάσκει ή χρειάζεται να παρακολουθήσει στοιχειώδη σεμινάρια, για να διδαχθεί και η ίδια την ελληνική ιστορία. Είναι απαραίτητο δε, να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στο γεγονός, εάν υπέπεσε στο παραπάνω ολίσθημα από άγνοια και απειρία, ή προέβη σε αυτήν την ασυγχώρητη πράξη, διακατεχόμενη από την «Ρεπούσεια» λογική της ισοπέδωσης και απαξίωσης του Ελληνισμού στο σύνολό του.

Οι αρμόδιοι Υπουργοί και Υφυπουργοί οφείλουν να πράξουν τα δέοντα και να πατάξουν με κάθε τρόπο τέτοιου είδους διαλυτικά και παρακμιακά φαινόμενα στην ελληνική εκπαίδευση. Η κυβέρνηση Σαμαρά που ακρογωνιαίο λίθο της έχει την Κεντροδεξιά Παράταξη, δεν πρέπει να πέσει στην παγίδα των ψευτοπροοδευτικών που διέλυσαν την Παιδεία, εκπόρνευσαν την πλούσια ελληνική γλώσσα υπεραπλουστεύοντάς την, ακρωτηρίασαν την ελληνική ιστορία, απονεύρωσαν την ορθόδοξη θρησκευτική συνείδηση του λαού και εν τέλει παρέδωσαν στην κοινωνία, στρατιές αγραμμάτων και απαιδεύτων πολιτών, χωρίς εθνικά αντανακλαστικά. Αντίθετα, υποχρεούται να σφυρηλατήσει ακμαίο εθνικό φρόνημα στα ελληνόπουλα, φρόνημα που είναι απαραίτητο για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης.

Και αυτόν τον μεγαλεπήβολο στόχο θα τον επιτύχει μόνο εάν τα ελληνικά σχολεία όλων των βαθμίδων, διαθέτουν Ελληνόψυχους εκπαιδευτικούς, όμοιους με την ηρωίδα δασκάλα της Θράκης Χαρά Νικοπούλου, που δίδαξε το αξεπέραστο μεγαλείο του Ελληνισμού μέχρι και στους μουσουλμανόπαιδες της Θράκης, έγινε αγαπητή σε όλη την περιοχή, απέκτησε μεγάλη απήχηση και στο τέλος απειλήθηκε η ίδια της η ζωή από τους εγκάθετους πρακτορίσκους της Άγκυρας, που εδρεύουν στο Τουρκικό Προξενείο στην Κομοτηνή, μιας που το ελληνικό «προοδευτικό» κράτος, σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ανήμπορο να αντιδράσει.

Τέτοιους δασκάλους έχει ανάγκη το Έθνος των Ελλήνων. Σκαπανείς του πνεύματος και της εθνικής υπερηφάνειας. Όσοι πάλι αρέσκονται να χρησιμοποιούν τον ιερό χώρο του σχολείου, παριστάνοντας οικτρούς κομματάρχες και προπαγανδιστές ανθελληνικών ιδεωδών, προσφέρουν χείριστες υπηρεσίες και ως εκ τούτου δεν έχουν θέση στην ελληνική εκπαίδευση.

 Ανδρέας Μητσόπουλος, δικηγόρος