Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Κ. Μαρκής: «Ίσως μια μέρα επιστρέψω στην Παναχαϊκή»


Πληθωρικός και χειμαρρώδης όπως πάντα, ο ομογενής από την Αυστραλία πρώην μεγαλομέτοχος της Παναχαϊκής Κώστας Μακρής, μίλησε χθες στο Ράδιο Γάμμα, για όλα και για όλους. Από το… ρεσιτάλ Μακρή σταχυολογούμε τα εξής:
«Ίσως μια μέρα να τα φέρει έτσι ο Θεός και να γυρίσω στην Παναχαϊκή. Ίσως όχι σύντομα, αλλά μια μέρα θα με χρειαστεί η Παναχαϊκή. Ακόμα και τώρα έχω προτάσεις από ομάδες στην Ελλάδα για να τις αναλάβω, και μάλιστα από μεγάλες ομάδες. Το κύρος μου είναι πασίγνωστο και δεν χρειάζεται κανείς να λέει ότι δεν έχω μαντίλι να κλάψω. Το ξέρει όλη η υφήλιος αν έχω ή όχι μαντίλι να κλάψω».
«Ανυπομονώ να 'ρθω στο γήπεδο της Αγυιάς, ν’ ανέβω εκείνα τα σκαλοπατάκια και να ευχαριστήσω αυτούς που με χειροκρόταγαν. Το 90% του κόσμου με λάτρεψε. Το λέω με την καρδιά μου. Όταν φύγεις καταλαβαίνουν την αξία σου. Τώρα λοιπόν που δεν εκεί κατάλαβαν όλοι ποιος ήταν ο Μακρής.»
«Ο Κούγιας βάζει τα λεφτά και δεν πρέπει να τον βρίζουν. Ακόμα και δέκα ευρώ να βάζει κάποιος, ήρωας είναι. Δεν παίρνω το μέρος του, έχουμε να μιλήσουμε πάω από ένα χρόνο. Κι έχει κάνει τεράστια λάθη. Τα ‘χει βάλει με ολόκληρη την πόλη. Κι εμένα μ’ έβριζαν όταν έφευγα από το γήπεδο, αλλά έμπαινα στο αυτοκίνητό μου και έφευγα».
«Έχω πολλούς φίλους στην Πάτρα. Την Βίβιαν Σαμούρη, Τον Αντζουλάτο με κείνο το πολύ ωραίο εστιατόριο, τον Χρήστο Λιαρομάτη, τον Νιάρο, κι άλλους.»

thebest.gr