Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Με την φανέλα της «Μπάρτσα» Μαρίνος και Χρυστουλάκης


Παίκτης της Κορίνθου είναι κι επίσημα από το βράδυ της Παρασκευής ο 29χρονος επιθετικός Νίκος Μαρίνος, Ο παίκτης που έλυσε τη συνεργασία του με τη Ζάκυνθο βρέθηκε στην Κόρινθο μαζί με τον εκπρόσωπο του Παναγιώτη Δουφεξή και υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι το καλοκαίρι με την ομάδα του Ισθμού. Ο παίκτης τέθηκε στη διάθεση του Νίκου Κουρμπανά. Ο Κορίνθιος τεχνικός, άλλιωστε, ήταν εκείνος που εισηγήθηκε την απόκτηση του αφού τον ήξερε από το κοινό πέρασμα τους από την Παναχαϊκή.
Στις πρώτες του δηλώσεις για το νέο σταθμό της καριέρας ο Μαρίνος δήλωσε: «Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει στην καριέρα μου με τον ερχομό μου στην Κόρινθο. Για μένα αποτελεί μία πρόκληση στην καριέρα μου. Η συμπεριφορά των ανθρώπων της ομάδας και το πόσο πολύ με ήθελαν έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην απόφασή μου. Ο κ. Κουρμπανάς με γνώριζε και αυτό έπαιξε επίσης ρόλο στην επιλογή μου. Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τους προπονητές μου στη Ζάκυνθο, τους συμπαίκτες μου, τον υπέροχο κόσμο της Ζακύνθου, τη διοίκηση και τον Στέλιο Γούναρη. Εύχομαι ότι καλύτερο για την ομάδα του νησιού μου. Στη νέα μου ομάδα θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό ».
Από Δευτέρα, όμως, θα υπογράψει στην ομάδα του Ισθμού και ο 22χρονος μέσος Τάσος Χουστουλάκης που αγωνιζόταν Ασπρόπυργο, ο οποίος μετείχε στις προπονήσεις και έπεισε τον  Νίκο Κουρμπανά που εισηγήθηκε την απόκτηση του. Με αυτές τις δύο προσθήκες ολοκληρώνονται και τυπικά οι μεταγραφικές κινήσεις για την Κόρινθο για την περίοδο του Ιανουαρίου. Από κει και πέρα, χωρίς αγωνιστικά προβλήματα θα ταξιδέψει η «Μπάρτσα» στα Χανιά για τον αγώνα με τον ΑΟΧ.