Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Στον Ολυμπιακό ο Τζιμπούρ!


Η ένταξη του Ράφικ Τζιμπούρ στον Ολυμπιακό είναι η μετεγγραφή «βόμβα» του χειμώνα. Το έντονο φλερτ που είχε αναπτυχθεί ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Ράφικ Τσιμπούρ κατέληξε σε γάμο. Οι Πειραιώτες Στο στόχαστρο του Ολυμπιακού μπορεί να μην ήταν ο επιθετικός, αλλά δεν θα μπορούσαν να μην κινηθούν άμεσα για την απόκτησή του, από την στιγμή, μάλιστα που έμεινε ελεύθερος από την ΑΕΚ.
Ετσι οι «ερυθρόλευκοι» τα βρήκαν σε όλα με τον διεθνή Αλγερινό επιθετικό ,κι αυτός θα φορέσει τα «ερυθρόλευκα» για έξι μήνες. Με προοπτική το καλοκαίρι να τα ξαναπούν για να επεκτείνουν τη συνεργασία τους για άλλα δύο χρόνια. Στις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης του Ολυμπιακού ο Ράφικ Τζιμπούρ, που πήρε τη φανέλα με το νούμερο 10 δήλωσε: «Είμαι χαρούμενος που έχω υπογράψει σε έναν μεγάλο σύλλογο, όπως ο Ολυμπιακός. Είναι ένα μεγάλο βήμα για την καριέρα μου. Στόχος μου είναι το πρωτάθλημα με τον Ολυμπιακό. Θέλω να ευχαριστηθώ όσο το δυνατόν περισσότερο την παρουσία μου στην ομάδα. Του χρόνου θέλω να ευχαριστηθώ αγώνες Τσάμπιονς Λιγκ στο Καραϊσκάκη».
Ερωτηματικό αποτελεί πως σκέφτεται να χωρέσει στην ίδια ενδεκάδα ο Βαλβέρδε τους Μιραλάς, Πάντελιτς και Τζιμπούρ, ενώ θα πρέπει να αποφασιστεί ποιο θα είναι και το μέλλον του Νέμεθ, μιας και θα πάρει πολύ δύσκολα ευκαιρία.