Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Νίκος Ταγαράς: Δεν ζήτησα τίποτα από κανέναν, ούτε και πρόκειται να το κάνω. Ο κάθε ένας έχει το δικαίωμα και τη φιλοδοξία να διεκδικήσει ότι θέλει.

Την απόφασή του να είναι υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας με το ψηφοδέλτιο του υποψήφιου Περιφερειάρχη Δ. Δράκου ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησε στο γραφείο του στη Νομαρχία.
Ο κ. Ταγαράς στη συνέντευξή του μεταξύ άλλων ανέφερε ότι : «Υπήρξε αρκετός προβληματισμός και πολλές σκέψεις που με απασχόλησαν σε σχέση με την ενασχόλησή μου με τις εκλογές για την Περιφέρεια, συνεκτιμώντας όλες τις παραμέτρους της κρισιμότητας της εποχής και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε ως κοινωνία, αλλά και ως Κορινθία, τους προβληματισμούς και τα προσωπικά θέματα που είχα και έχω και ήταν ένα θέμα που με απασχόλησε στην προσωπική μου επιλογή. Θεώρησα ότι είχα υποχρέωση και ότι δεν θα μπορούσα να είμαι απών στα δύσκολα. Γιατί στα δύσκολα αποφάσισαν να είμαι παρών. Θέτω λοιπόν τον εαυτό μου ως υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου με τον συνάδελφό μου Νομάρχη Μεσσηνίας και πρόεδρο της ΕΝΑΕ και φίλο μου αυτοδιοικητικό, τον Δ. Δράκο, ακριβώς επειδή πιστεύω ότι αυτή την εποχή που τα πάντα είναι, θα έλεγα ισοπεδωμένα από πλευράς εκτίμησης και αντίληψης και ένας κοινωνικός ιστός που υπάρχει κίνδυνος να διαρραγεί και να έχουμε επικίνδυνες καταστάσεις, θέτω τον εαυτό μου έτσι απλά, γιατί τίποτα δεν ορίζεται και δεν διορίζεται αλλά τα πάντα διεκδικούνται και τελικός κριτής κι αυτός που επιλέγει όλους μας είναι ο κόσμος και ο απλός πολίτης, στην κρίση του»
Ο κ. Ταγαράς απάντησε και σε ερωτήματα σχετικά με όσα κυκλοφόρησαν τελευταία για πιέσεις που ασκήθηκαν ή διαπραγματεύσεις που υπήρχαν με τον πρόεδρο της Ν.Δ. τον οποίο «ανάγκασε» όπως είπαν κάποια δημοσιεύματα να έρθει ο ίδιος στην Κόρινθο για να τον πείσει. Σχετικά ο κ. Ταγαράς ανέφερε: «Ξέρετε, είναι πράγματι δύσκολες οι εποχές που περνάμε, οι σκέψεις και οι συμπεριφορές που μερικές φορές υπάρχουν… Ζήτησε να έρθει στην Κορινθία ο πρόεδρος της Ν.Δ. Α. Σαμαράς και είχαμε μια ανοικτή, ελεύθερη, ειλικρινή συζήτηση σε δημόσιο χώρο. Σίγουρα ήταν τιμή και για μένα αυτή η επίσκεψη, πιστεύω και για την Κορινθία γιατί συζητήσαμε τα πάντα. Βεβαίως μου πρότεινε τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη, η οποία είναι τιμητική θέση για μένα, σε καμία περίπτωση όμως δεν πίεσε και σε καμία περίπτωση δεν διαπραγματεύτηκα με κανέναν, -ποτέ στη ζωή μου ούτε και σήμερα-, για τέτοια ζητήματα. Δεν ζήτησα τίποτα από κανέναν, ούτε και πρόκειται να το κάνω»
Για την «επίθεση» που δέχτηκε πρόσφατα από τον πρ. Αντινομάρχη Α. Παπαφωτίου ο κ. Ταγαράς είπε: «Το τι θα πει κάποιος για έναν άλλο δεν έχει τόση σημασία… Σημασία έχει τι λέει ο κόσμος για τον καθένα μας. Και το που θα φτάσει και που θα πάει, δεν μπορεί παρά να κρίνει μόνο ο λαός για το ρόλο και τη θέση του καθενός μας. Ο κάθε ένας έχει το δικαίωμα και τη φιλοδοξία να διεκδικήσει ό,τι θέλει. Δεν είμαι όμως εγώ αυτός που θα το κρίνει αυτό. Μόνο ο κόσμος της Κορινθίας. Δεν θέλω να κάνω κανένα άλλο σχόλιο…».