Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Οι εξομολογήσεις ενός Καλλικρατικού Συνεπαρχιώτη

Καλημέρα σας καλλικραθηκοί μου και καλλικρατικοί μου γείτονες. Πως είπατε ? Άντε επαρχιώτες. Μας πήρε και μας σήκωσε . Με τα καλλιγραφικά του Καλλικράτη. Από σαν Επαρχιώτης στην Ομόνοια που μας τραγουδά ο Νιόνιος ο Σαββόπουλος .Ο Καλλικράτης έτσι μας τα κατάφερε. Μας χώρισε . σε Καλλικρατικούς και καλλικραθηκούς. Δηλαδή στους δώθε και στους πέρα. Δώθε από τα Μαύρα Λιθάρια και τους πέρα από το Κράθιο. Πως είπατε? Αν ξέρω τραγούδια του καλοκαιριού? Καλοκαιρινές διακοπές κ.λ.π. Είναι τόσο ωραίες ,ελκυστικές αλλά και τόσο ακριβές οι καλοκαιρινές διακοπές. Φτάσατε στο σημείο, δηλαδή να τις φανταζόσαστε και να τις φαντασιώνεται μέσω τραγουδιών πλέον. Ή φωτογραφιών. Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα λέει ( στο παμπάλαιο αλλά διαχρονικό)τραγούδι του ο Νίκος Καρβέλας. Ή θα πάω στη Ζούγκλα με τον Ταρζάν που μας έλεγε πριν από δεκαετίες ο Γιώργος Ντουνιάς. Αλλά εύκολα είναι να πας να τις κάνεις? Καλά το «για πάντα» δεν το συζητάμε καν. Βλέπετε Συνεπαρχιώτες μου τα ιλουστρασιόν περιοδικά με φωτογραφίες από τα διάφορα νησιά και τα λιγουρεύεστε . Μετράτε ακολούθως τα ευρά σας και δεν σας φτάνουν ούτε για μια εκδρομή μέχρι τον Άνω Ταρσό. Με τι βενζίνη? μετά είναι και η ψυχολογία. Πως να κάνεται σχέδια και με ποια παραμονή να περιμένετε τα μακροβούτια, τις ηλιοθεραπείες, και την φρέσκια τσιπούρα όταν τα κανάλια καθημερινά σας προειδοποιούν ότι από μέρα σε μέρα θα έρθουν στην Ελλάδα οι απεσταλμένοι του Δ.Ν.Τ. Πω πω ξενέρωμα. Και πώς μέσα στην περίοδο των μπάνιων του λαού η χώρα σας μπορεί να χρεοκοπήσει. Με αυτά και με εκείνα δεν έχετε όρεξη ούτε στην μπανιέρα σας να βουτήξετε. Σας καταλαβαίνω απόλυτα. Το καλοκαίρι του 2010 μπορεί να χαρακτηριστεί εφιαλτικό. Αφήστε που μέσα σε όλα δεν λέει να μπει το καλοκαίρι. Δεν βλέπεται όλο βροχές και ψύχρα σας το πάει ο καιρός τις τελευταίες μέρες ενώ μπήκε για καλά ο Ιούνης; Ούτε στον χειρότερο εχθρό σας. Εν πάση περίπτωση, καλλικραθηκοί μου και καλλικρατικοί μου επαρχιώτες, καλοκαιρινές διακοπές για πάντα. Έστω και στην φαντασία σας….
συγχωριανοί ή κοντοχωριανοί που είμαστε παλιά μας έκαναν συνδημότες και τώρα …
Συνεπαρχιώτες . Ναι καλά το διαβάσατε , καλλικραθηκοί μου και καλλικρατικοί μου. Γίναμε
Συνεπαρχιώτες! Κάτι