Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Τη δημοπράτηση τριών έργων της Μεσσηνίας υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου



Τη δημοπράτηση τριών έργων της Μεσσηνίας υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης την Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015.
Πρόκειται για τα έργα «Καθαρισμός και μόρφωση πρανών ρέματος Λιγδου και ευρύτερης περιοχής μέχρι ποταμό Άρι και Πάμισο», «Αποκατάσταση ζημιών – φθορών στο Α:εροδρόμιο Καλαμάτας» και «Βελτίωση – Συντήρηση δρόμου Αετός – Μάλθη (Β φάση)»

Air-condition για τους λαθρομετανάστες, ρατσισμός για τους Έλληνες


Χιλιάδες Έλληνες άστεγοι δεινοπαθούν από τον καύσωνα και το μνημονιακό καθεστώς του Σύριζα ασχολείται με τα air-condition των λαθρομεταναστών, αποδεικνύοντας πως ο μόνος ρατσισμός που υπάρχει στην Ελλάδα είναι ο ρατσισμός κατά των Ελλήνων.
 
Χρυσή Αυγή - Γραφείο Τύπου

Αυτά είναι τα 11 επιδόματα του ΟΑΕΔ που πρέπει να ξέρετε

Το επίδομα ανεργίας σκέφτονται οι περισσότεροι όταν ακούν για τα επιδόματα που χορηγεί ο ΟΑΕΔ. Ο Οργανισμός όμως προσφέρει ένα πλήθος άλλων βοηθημάτων, όχι μόνο σε ανέργους, αλλά και σε εργαζομένους, τα οποία πολλοί από τους δικαιούχους τους, ούτε καν γνωρίζουν.
Ορισμένα από αυτά τα επιδόματα χορηγούνται είτε μετά τη λήξη της τακτικής επιδότησης λόγω ανεργίας, είτε σε μισθωτούς που είναι σε καθεστώς διαθεσιμότητας, ή σε επίσχεση εργασίας, είτε λόγω αφερεγγυότητας εργοδότη, είτε ακόμη σε νέους 20-29 ετών και σε νέες μητέρες.
Τα 11 επιδόματα που χορηγεί ο ΟΑΕΔ:

ΣΥΡΙΖΑ και αγρότες: Κοροϊδία χωρίς όρια


Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
Σε μια απεγνωσμένη προσπάθειά του να ξεχαστούν όλες οι ψεύτικες υποσχέσεις που έδωσε στους αγρότες κατά την προεκλογική περίοδο, αλλά και στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησής του, ο κ. Τσίπρας,κατά τηνεπίσκεψή του στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμωνέφθασε στο σημείο να ξαναπαρουσιάσει το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) της περιόδου 2014-2020, ύψους 6 δις ευρώ, ως δικό του επίτευγμα! 
Μέσα στον πανικό που έχουν προκαλέσει τα καταστροφικά αποτελέσματα της δικής του «διαπραγμάτευσης» με τις γνωστές ολέθριες συνέπειες - εκτόξευση στο 26% του φορολογικού συντελεστή των αγροτών από το κατοχυρωμένο από την προηγούμενη κυβέρνηση 13% - και μην έχοντας να παρουσιάσει παρά μόνο αποτυχίες, η σημερινή κυβέρνηση οικειοποιείται τις επιτυχίες της προηγούμενης.

Η ΑΝΙΚΑΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Η τελειωμένη και ανίκανη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ ισοπεδώνει την Ελλάδα, που πλέον αποτελεί φάντασμα της ιστορίας της. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που πλέον δεν της αξίζουν ούτε οι νεκροί ούτε οι ζωντανοί της. Οι πολιτικοί της ταγοί εξελίσσονται σε αιμοβόρα και μοχθηρά ζόμπι, που αναζητούν απεγνωσμένα να ρουφήξουν κάθε ικμάδα, ενέργεια, ομορφιά, νεότητα.   

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΡΑΤΟΣ

Ένας στρατός αποτελεί την περίμετρο μίας κοινωνίας που, αντλώντας πόρους και δυνάμεις από την ίδια, μάχεται με ισχύ για να εξασφαλίσει την ύπαρξή της. 

Οι πόροι, ανθρώπινοι και μη, δεν είναι η πεμπτουσία ενός στρατού και ποτέ η αιτία της νίκης. Την νίκη τη δίνει η δύναμη που περικλείεται στον πυρήνα του κύκλου και διαχέεται στην περιφέρειά του, στις λόγχες ενός στρατού. Δύναμη που εμπεριέχει ποικίλες συνιστώσες που καταλήγουν όλες στην κεντρική του αρτηρία, που είναι η ηθική δύναμη του στρατού και η πίστη στο δίκαιο του πολέμου. 
Η φιλοσοφία του πολέμου επιτάσσει τη μάχη εκτός περιμέτρου για τη διατήρηση της περιμέτρου και ολόκληρου του κύκλου, συνήθως εντός άλλων κύκλων που δεν είναι και απαραίτητο να εφάπτονται. Κάπως έτσι ο Λεωνίδας έπεσε στις Θερμοπύλες, μέρες και νύχτες μακριά από το Βασίλειο της Σπάρτης και ο Μέγας Αλέξανδρος έτη φωτός μακριά από την όμορφη Πέλλα.

Από την Αρχαία Δωδώνη ο Προμηθέας Δεσμώτης έρχεται στην Πελοπόννησο:

Ο Κώστας Φιλίππογλου, μετά τον περυσινό ευρηματικό Φιλοκτήτη, έρχεται με μία ολοκληρωμένη πρόταση και με μία παράσταση που θα συζητηθεί ως η καλύτερη -και πλέον επίκαιρη- παράσταση του καλοκαιριού.

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ
Δευτέρα, 10 Αυγούστου στο Αρχαίο Ρωμαϊκό Ωδείο Πάτρας
Τρίτη, 11 Αυγούστου στο Αρχαίο Θέατρο Μεσσήνης
Παρασκευή,21 και Σάββατο,22 Αυγούστου στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου




Από το παραπάνω βίντεο, μπορείτε να πάρετε μία μικρή γεύση από την παράσταση.


Ο Κώστας Φιλίππογλου, μετά τον ευρηματικό Φιλοκτήτη, σκηνοθετεί τον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου, σε νέα μετάφραση του ποιητή Γιώργου Μπλάνα. Ύστερα από δύο επιτυχημένες παραστάσεις στο Αρχαίο Θέατρο Δωδώνης, το οποίο –ύστερα από 17 χρόνια- άνοιξε συμβολικά και αποκλειστικά μόνο για τον Προμηθέα Δεσμώτη, η παράσταση ταξιδεύει στην Ελλάδα: τη Δευτέρα, 10 Αυγούστου θα παρουσιαστεί στην Πάτρα, στο Αρχαίο Ρωμαϊκό Ωδείο, την Τρίτη, 11 Αυγούστου, στο Αρχαίο Θέατρο Μεσσήνης, ενώ στις 21 και 22 Αυγούστου θα παρουσιαστεί στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, στο πλαίσιο Φεστιβάλ Επιδαύρου 2015.
Αυτό το καλοκαίρι, ο επίκαιρος λόγος του Αισχύλου, ύμνος στη Δημοκρατία και προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, θα ακουστεί και με τον τρόπο του θα μας παρηγορήσει.
Η Υπόθεση
Ο απείθαρχος Τιτάνας Προμηθέας, αμφισβητεί την εξουσία του Δία, χαρίζοντας τη φωτιά στους ανθρώπους. Η τιμωρία θα είναι αμείλικτη. Με διαταγή του πατέρα των θεών θα δεθεί σ’ έναν άγριο βράχο, στα πέρατα του κόσμου. Ωστόσο εκείνος δεν θα σταματήσει να καταφέρεται κατά της εξουσίας, εξαγριώνοντας τον Δία, ο οποίος τον καταποντίζει στον Τάρταρο.
Τραγωδία με φιλοσοφικό και πολιτικό υπόβαθρο, το ποιητικό αριστούργημα του Αισχύλου μιλά για την ελεύθερη βούληση και την αμφισβήτηση της εξουσίας. Ο Προμηθέας κραυγάζει πως η αμφισβήτηση της εξουσίας είναι πάντα, ένα ρήγμα, ένα άλμα, ένα δημιουργικό ξέσπασμα της ελεύθερης βούλησης - χωρίς τακτικούς ελιγμούς, χωρίς «στρατηγικούς» περιορισμούς και γίνεται έτσι η πρώτη φωνή στην ανθρώπινη Ιστορία που δηλώνει ευθαρσώς: Είμαι ρεαλιστής, γιατί ζητώ το αδύνατο. Και το ζητώ, χωρίς άλλον λόγο από τον εαυτό μου.
Λίγα Λόγια για την παράσταση
Τον Προμηθέα ερμηνεύει ο Τάσος Νούσιας, ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς του, πλαισιωμένος από τους Γεράσιμο Γεννατά (Ήφαιστος και Ωκεανός) την Marlene Kaminsky (Ιώ), τον Δημήτρη Κουρούμπαλη (Κράτος και Ερμής), την Κατερίνα Λούρα και Ίριδα Μάρα (Κορυφαίες Χορού) και πέντε επαγγελματίες χορεύτριες – performers, τις Δέσποινα Λαγουδάκη, Χριστίνα Μπίτου, Νατάσσα Σαραντοπούλου, Πηνελόπη Μωρούτ και Βιβή Μπουτάτη (Χορός).
Την κίνηση έχει αναλάβει η Φρόσω Κορρού και τη μουσική οι Lost Bodies, ενώ τα σκηνικά-κοστούμια υπογράφει ο Kenny MacLellan και τους φωτισμούς ο Νίκος Βλασόπουλος.
Σκηνοθετικό Σημείωμα
Ζούμε αυτή την περίοδο στη χώρα μας κοσμοϊστορικά γεγονότα. Ο Προμηθέας Δεσμώτης  του Αισχύλου μοιάζει πιο επίκαιρος από ποτέ. Κάθε φράση του αντανακλά στο σήμερα. Είναι σαν να μιλάει για το παρών μας, χρησιμοποιώντας τον μύθο μόνο σαν επίφαση, για να εξυψώσει το εφήμερο σε υψηλή ποίηση.
Πρόκειται για μια τραγωδία που από γραφής μοιάζει ακίνητη. Είναι απλή, δωρική και λιτή με υπεραναπτυγμένο τον ρόλο του πρωταγωνιστή. Είναι ένα έργο πολιτικό, έντονα ποιητικό -ιδίως στην έξοχη μετάφραση του Γιώργου Μπλάνα- γεμάτο από μεταφυσικά και μυθολογικά στοιχεία. Ο Αισχύλος ήταν υπέρμαχος της Αθηναϊκής δημοκρατίας αλλά και λάτρης της μεταφυσικής. Ήταν μυημένος στα Ελευσίνια μυστήρια αλλά και ένας καλλιτέχνης βαθιά Διονυσιακός. Η αγάπη του για το κρασί, τα μυστήρια και την έκσταση, ήταν παροιμιώδης. Πίσω από τις λέξεις του, κρύβονται δεκάδες σύμβολα και κρυφά νοήματα. Και θα βρίσκονται εκεί στους αιώνες, περιμένοντας τους μύστες να τα ανακαλύψουν.
Όταν λοιπόν άρχισα να προσεγγίζω κινησιολογικά και με έντονη σωματικότητα, όλες αυτές τις περιγραφές του Προμηθεϊκού λόγου, άρχισαν να ξεδιπλώνονται μπροστά στα μάτια μου εικόνες ονείρων, γεμάτες από ψυχαναλυτικά σύμβολα. Και εγώ οδηγώντας το, άρχισα να βιώνω αρχέγονα συναισθήματα.
Συνεχίζοντας να δουλεύω σε αυτό τον δρόμο της κίνησης και των εικόνων, ξεδιπλωνόταν μπροστά μου ένας κόσμος μαγικός. Έτσι, η φαινομενικά πιο ακίνητη και εγκλωβιστική τραγωδία, έγινε μια παράσταση με πλούσιες εναλλαγές εικόνων. Μια παράσταση έντονα κινητική και συγκινητική.
Όλα τα μυστικιστικά ή Πυθαγόρεια σύμβολα που κρύβονται πίσω από τις λέξεις του Αισχύλου, πήραν τη θέση τους. Έφυγαν από τον κόσμο της κατανόησης και της ανάλυσης, και βρέθηκαν βαθιά μέσα στον κόσμο της μαγείας και τις εικόνες των ονείρων.
Και βρήκαν οι λέξεις και η ποίηση του Αισχύλου την δυναμική τους. Βρήκαν την έντασή τους, βρήκαν την ύλη τους. Γιατί είναι φτιαγμένες απ την ύλη που είναι φτιαγμένα τα όνειρα, όπως και όλοι εμείς, κατά τον William shakespeare.
Ταυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία: Κώστας Φιλίππογλου
Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας
Κίνηση-καλλιτεχνική συνεργασία: Φρόσω Κορρού
Σκηνικά-κοστούμια: Kenny MacLellan
Μουσική: Lost Bodies
Σχεδιασμός φωτισμών: Νίκος Βλασόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτις: Εριφύλη Στεφανίδου
Βοηθός σκηνοθέτη: Γιώτα Σερεμέτη
Βοηθοί Σκηνογράφου: Σοφία Κατσουλιέρη, Άννα Σαπουνάκη
Βοηθός Ενδυματολόγου: Ανθούλα Μάμαλου
Φωτογραφίες : Θωμάς Χρυσοχοΐδης
Φωτογραφίες πρόβας/προγράμματος: Κική Παπαδοπούλου
Σχεδιασμός Επικοινωνίας (video, artwork) : ΠΑΝΚ ΤΑΝΚ

Διανομή :
Προμηθέας: Τάσος Νούσιας
Ήφαιστος, Ωκεανός: Γεράσιμος Γεννατάς
Κράτος, Ερμής: Δημήτρης Κουρούμπαλης
Ιώ: Marlene Kaminski
Α’ Κορυφαία Χορού: Κατερίνα Λούρα
Β’ Κορυφαία Χορού:  Ίριδα Μάρα

Χορός: Δέσποινα Λαγουδάκη
              Χριστίνα Μπίτου
              Βιβή Μπουτάτη
              Πηνελόπη Μωρούτ
              Νατάσα Σαραντοπούλου

Στο χορό συμμετέχει όλος ο θίασος

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ώρα Έναρξης: 21.15


Γενική Είσοδος: 18 € (γενική είσοδος),
Μειωμένο Εισιτήριο: 14 € (μαθητές, φοιτητές) | 10 € (άνεργοι, ΑΜΕΑ, συνταξιούχοι)

Τιμές Εισιτηρίων για Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου:
 VIP: 40€, 32€ (ομαδικό) || Ζώνη Α: 30€, 24€ (ομαδικό) || Ζώνη Β: 20€, 16€ (ομαδικό) || Άνω Διάζωμα: 15€, 12€ (ομαδικό) || Φοιτητικό, Άνω 65: 15€, 10€ ||
Άνεργοι, ΑΜΕΑ: 5€
 
 

ΜΙΑ ΨΥΧΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥΝΕ ΕΛΛΑΔΑ ( (δεν γνωρίζει το δήμο-ακόμα και την τουριστική προβολή την έκανε προσβολή)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh-HISLAvVvEL-HCTZnh1nI5Pc5BqIOexvMXZLTguEeY8RzX8i5WhbKBxtiifMpPhIf_wfrQb6KRncIp9u7Z39WrkAbbrxt9teHzXTNRit4rU8Zuhfr_K9Lf4EDfpK33AvWsltvwUnlwtdn/s1600/derveni.jpg

Του Γρηγόρη  Κλαδούχου
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhtRtUiFhF74SugFuV2CayDRlHflZYoD-FiK2m2a3V8_7wrU0Za8e00l57Neh_wU7tKqWTHO6_57vzsCZd6baTBv8mIWLc5Qs78SCkkfTfKh7LTyS6IIYL5KcrOR7lVSEZlRDLMyzx_ikcz/s1600/grkladouchos+kor+orizontes.jpg
Στην εκπομπή της ΕΡΤ "ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ" την παρουσίαση του Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης έκανε ο δήμαρχος Ηλίας Ανδρικόπουλος και ο Αποστόλης Θεοδωρόπουλος, που ασχολείται με ζητήματα τουριστικής προβολής.
     Από αυτά που είπε ο Δήμαρχος μπορούμε να βγάλουμε αρκετά συμπεράσματα. Για την επάρκεια ή ανεπάρκειά του. Για το επίπεδο γνώσης του δήμου που είναι δήμαρχος. Σε γενικές γραμμές οι απαντήσεις του στα ερωτήματα των παρουσιαστών της εκπομπής, ή ήταν γενικόλογες ή δεν απαντήθηκαν καθόλου. Αφού σε κάποια στιγμή η παρουσιάστρια του είπε «να γίνουμε πιο πρακτικοί».
     Αυτά που ρωτήθηκε και δεν απάντησε ήταν:
1.      Ποια είναι τα όρια του δήμου
2.      Ποια είναι τα προϊόντα με ονομασία προέλευσης
3.      Αν υπάρχουν τυποποιητήρια, συσκευαστήρια
4.      Τι θα προσφέραμε ως σπεσιαλιτέ αν έρχονταν κάποιοι.
     Στο τελευταίο (4) είπε «θα σας υποδεχθούμε με αγάπη, που λείπει σήμερα, ό,τι σας προσφέρουμε θα είναι τοπικό, υγιεινό, όχι μεταλλαγμένο, σίγουρα υπάρχουν και ψάρια και κρέατα, ζωντανά που εκτρέφονται στο δήμο μας, πάντα σε ένα φιλικό περιβάλλον».
      Ας αρχίσουμε από αυτό. Δικαιολογείται η αμηχανία του να απαντήσει γιατί έχει εξαφανισθεί κάθε τοπική γαστρονομική ιδιαιτερότητα. Το ερώτημα όμως είναι τι κάνει ως δήμαρχος, για την ανασύσταση μιας τοπικής διατροφικής ταυτότητας. Ακόμα περισσότερο ως γεωπόνος θα έπρεπε να επενδύσει στην ανάκαμψη της διατροφικής γεωργίας. Αυτά είναι δύσκολο να τα κάνει κάποιος που κινείται στη σφαίρα σουβλάκια, καφέδες, παραλιακά μαγαζιά, πελάτες θερμοκηπίου-μέσα σε νάϋλον κατασκευές, χαμηλής αισθητικής.
     Στα (3) και (2) η παρουσιάστρια νόμιζε ότι ο δήμος ήταν σε υψηλότερο επίπεδο. Ότι αυτή η κοινωνία μέσα από τις οικονομικές, ή αυτοδιοικητικές δυνάμεις της, ή ακόμα και από την εταιρικότητα αυτών των δύο, θα είχε προβλέψει το πρωτογενές υλικό της γεωργικής παραγωγής να το επεξεργασθεί, με αποτέλεσμα ένα υλικό προστιθέμενης ανταλλακτικής αξίας.
     Στο παραπάνω σημείο (1):η μη απάντηση πρέπει να συνδυαστεί με την άγνοια της γεωγραφίας, της ιστορικότητας, του παραγωγικού συστήματος του δήμου που είναι δήμαρχος. 
Δεν είπε μία λέξη για την περιοχή του πρώην δήμου Ευρωστίνης που σήμερα συναποτελεί με αυτόν του Ξυλοκάστρου το νέο δήμο. Απορώ που οι εκλεγμένοι από την Ευρωστίνη δημοτικοί σύμβουλοι σιωπούν.  Αλλά εκεί που φαίνεται ότι ο δήμαρχος δεν γνωρίζει τον δήμο του είναι το σημείο που επαναλαμβάνει τα περί τουριστικού χαρακτήρα του . Αυτήν την άποψη περί τουριστικού δήμου την  είδαμε και πέρυσι, όταν σε κοινό τους κείμενο όλες οι παρατάξεις σε μία προκλητική έμφαση επαναστατικότητας ,για να μην φέρουν σκουπίδια από αλλού, ανέφεραν τότε τον δήμο μας  ως  τουριστικό.
     Δεν γνωρίζουν με τι ασχολούνται οι άνθρωποι του δήμου. Πάνω από το 64% ασχολούνται με την γεωργία. Και σε κάθε περίπτωση καλό είναι να μάθει ο δήμαρχος και οι άλλοι ότι στο Ξυλόκαστρο-Ευρωστίνη δεν υπάρχει τουρισμός. Ας ανοίξουν κανένα λεξικό: τι σημαίνει τουρισμός. Και ας κάνουν στο δημοτικό συμβούλιο μία συζήτηση για το πώς θα δημιουργήσουμε τουριστική ροή. Σε αυτό είχα αναφερθεί το 2000 κάνοντας αντίστοιχη πρόταση-πρόσκληση.
     Όταν δεν γνωρίζεις ένα αντικείμενο, δεν μπορείς να επενδύσεις πάνω σε αυτό. Δεν θα αναφέρω τις αστοχίες του δημάρχου όταν αναφέρθηκε στον «Γεωργιάδη, που περνούσε τα καλοκαίρια εδώ», ή το «όλος ο δήμος είναι μία υπέροχη παραλία». 
http://www.mixanitouxronou.gr/wp-content/uploads/2015/01/assets_LARGE_t_1461_179252_type12128.jpg 
Μίλησε για τον Πευκιά, και δεν ανέφερε τον Σικελιανό. Θα του(ς) πρότεινα να διαβάσουν ένα κείμενο που υπάρχει στο πρόγραμμα της Αρμονικής Ανάπτυξης το 2002. Για τη σχέση αγωγής μέσω πνευματικού έργου και αισθητικής αγωγής μέσω του πρώτου ταυτοτικού κληροδοτήματός μας, του Πευκιά.
     Είναι κρίμα που για τον δήμαρχο αλλά και όλους τους αντιπροσώπους που δεν έχουν συλλάβει τα σπουδαία, μεγάλα, που πάνω σε αυτά πρέπει να οικοδομηθεί η μελλοντική εικόνα του δήμου. Ένα παράδειγμα. Αν δεν αντιληφθείς την σπουδαιότητα της Ζάχολης δεν θα μπορέσεις να την αναπτύξεις.
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjLrtuUi5oBdq6cugi9AmbXKR-rzCzm5SO74JmJHXxuk5D7tWVcoAbEeAFLkFFMhyGpqlqHhCkUiKcMxWi56vGJSj5JU_oXVhxCCYn56rcT-DCFb4tzAcZJaaAv9cTvWOCVGXTehrREzd6j/s1600/zaxoliert2.png
 Η Ζάχολη εκτός από ιστορικότητα, συνταιριάζει τρία είδη τοπίου: οικιστικό-παραδοσιακό, αγροτικό και δασικό. Είναι σε μία ευρύτερη περιοχή που ξέχασε ο δήμαρχος να αναφέρει. Και πρέπει να καταλάβουν ότι το μέλλον είναι η ενδοχώρα, ο αγροτικός χώρος, να αναγεννηθούν οι παραγωγικές και αισθητικές παράμετροί τους. Αυτή είναι η απάντηση στην κρίση. Είναι εύκολο να κατηγορείς Μέρκελ, Βαρουφάκη και λοιπούς, και να μην κάνεις τίποτα να πλουτίσεις τον τόπο σου.
     Για το δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος είναι καλός: εκεί η μονότονη επανάληψη της «αγάπης», «ομόνοιας» κλπ πιάνει. Εκεί «τόχει». Για παραέξω όχι. Όταν μιλάει στους Έλληνες για το δήμο μας πρέπει να είναι πιο προσεκτικός.   
      Ο δήμαρχος , με αυτά τα θολά που ανέφερε στην τηλεόραση, έκανε γνωστό το θολό κάτοπτρο μέσα από το οποίο βλέπει το δήμο. Δεν ανέδειξε την υπόσταση της ταυτότητάς μας. Για όποιον προσέξει καλά ήταν πρόδηλος ο ψυχισμός αγωνίας του να καλύψει την άγνοιά του με καλοπιάσματα, γενικότητες. Ακόμα και στο θέμα τουρισμός που ίσως ήθελε να προβάλλει κατόρθωσε να τον προσβάλλει. Γιατί ο τόπος αξίζει τουριστική ροή με άλλα, ποιοτικά ενδιαφέροντα.
     Ένας δήμαρχος πρέπει να γνωρίζει τα στοιχεία που καθορίζουν αυτήν την κοινότητα ανθρώπων που λέγονται Ξυλοκαστρίτες-Ευρωστίνιοι. Ποιοι είναι οι ενοποιητικοί παράγοντες που δημιουργούν το αίσθημα κοινής ζωής την ταυτότητα και αναγνωρισιμότητα  του δήμου. Η επιλογή αυτών των στοιχείων είναι μία από τις προϋποθέσεις σύνταξης ενός τοπικού αναπτυξιακού προγράμματος.
Γρηγόρης Κλαδούχος

Νέα παρέμβαση στις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις – Οι μεγάλοι χαμένοι – Στα 393 ευρώ “προσγειώνεται” η κατώτατη σύνταξη

Νέα παρέμβαση στις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις – Οι μεγάλοι χαμένοι – Στα 393 ευρώ “προσγειώνεται” η κατώτατη σύνταξη

Τρίτη και... φαρμακερή είναι η νέα παρέμβαση στις πρόωρες συντάξεις που συμφώνησε η κυβέρνηση με τους θεσμούς να προωθήσει για ψήφιση στη Βουλή προκειμένου να «κλείσει», αυτή τη φορά με πιο «βίαιο» τρόπο, τα τελευταία «παράθυρα» της συνταξιοδότησης ασφαλισμένων σε ηλικίες κάτω των 62 (για μειωμένη) και 67 ετών (για πλήρη).

Τα παζάρια για τις συντάξεις καλά κρατούν στις διαπραγματεύσεις, με τους επικεφαλής των θεσμών να κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος.

Το πλαίσιο της συμφωνίας: