Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Αν την Πέμπτη δεχθούν την χρεοκοπία, να μην επιστρέψουν την Παρασκευή

Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
 
Αν την Πέμπτη αποφασιστεί η χρεοκοπία της χώρας (επιλεκτική, ήπια, ελεγχόμενη, selective ή όπως διάολο θέλουν να την λένε) να μην επιστρέψουν στην Ελλάδα την Παρασκευή.

Αν την Πέμπτη η Γερμανία επιμείνει στο σχέδιό της, αν η Ελλάδα υποκύψει ξανά, χωρίς να ζητήσει πίσω το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο και ο υπουργός Δικαιοσύνης δεν επιτρέψει την εκτέλεση των δικαστικών αποφάσεων, να μην διανοηθούν να επιστρέψουν με την χρεοκοπία στις αποσκευές τους.

Οτιδήποτε αποφασιστεί στο έκτακτο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο της προσεχούς Πέμπτης, που ουσιαστικά συνεκλήθη με το στανιό και με την Γερμανία να παραμένει εξαιρετικά απρόθυμη, θα καθορίσει απολύτως την πορεία της χώρας για περισσότερες από μία γενιές.

«Κρυφή πολιορκία» στην Κύπρο - Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΦΘΑΝΕΙ ΚΑΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΝΤΑΓΩΝΟ

 
 
Ο βουλευτής Λουτφού Τουρκάν
 
Οι τελευταίες δηλώσεις Τούρκων αξιωματούχων, με πρώτο τον υπουργό των Εξωτερικών κ. Νταβούτογλου, για ανάγκη επίσπευσης στην διαδικασία εξεύρεσης λύσης στο Κυπριακό και επανένωσης του νησιού πριν από την ευρωπαϊκή προεδρία της Κύπρου, το δεύτερο εξάμηνο του 2012 συναντούν αντιδράσεις και προκαλούν διαφορετικές ερμηνείες στην Τουρκία.

Ο βουλευτής του Κόμματος Εθνικιστικής Δράσης κ. Λουτφού Τουρκάν κατέθεσε ερώτηση στην Εθνοσυνέλευση, με την οποία ζητά εξηγήσεις από τον κ. Νταβούτογλου για την αλλαγή της εξωτερικής πολιτικής της Άγκυρας στο Κυπριακό. Πώς δηλαδή από την επιμονή για την αναγνώριση του ψευδοκράτους συμφωνεί στην Ένωση του Νησιού βάσει μιας δικοινοτικής, διζωνικής ομοσπονδίας.

Ενδιαφέρουσα άποψη για την αλλαγή της τουρκικής πολιτικής για το θέμα αυτό εκφράζει και ο Μεχμέτ Αλί Γκιουλλέρ (odatv.com), ο οποίος γράφει , μεταξύ άλλων, τα εξής: «Πίσω από αυτή την αλλαγή βρίσκεται ο Τουρκοκύπριος καθηγητής Ναμίκ Βολκάν που εγκαταστάθηκε στις ΗΠΑ το 1964 και εργάζεται για λογαριασμό της CIA, κάτι που αναφέρει ο ίδιος στα βιβλία του.

Ο κ. Βολκάν εργάστηκε στο Ισραήλ και την Παλαιστίνη, στη Γιουγκοσλαβία πριν το διαμελισμό της, στο Κουβέιτ, στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, την Αλβανία, την Ουκρανία, τη Γεωργία και την Κύπρο. Είναι ο άνθρωπος που πηγαίνει σε μια χώρα πριν πάει εκεί το Πεντάγωνο…

Ο κ. Βολκάν είναι επίσης ο εμπνευστής του σχεδίου «Άνοιγμα προς τους Κούρδους» και συμμετείχε στην Επιτροπή προσέγγισης Τουρκίας-Αρμενίας.

Με το «Άνοιγμα προς τους Κούρδους» εργάστηκε για την απομάκρυνση των Κούρδων από την Τουρκία . Το ίδιο έκανε και στην Κύπρο μεταξύ των Τούρκων και των Τουρκοκυπρίων.

Οργάνωσε στην Κερύνεια στις 28 Ιουνίου τη δεύτερη συνάντηση εργασίας με τίτλο «Κρυφή πολιορκία». Η πρώτη είχε πραγματοποιηθεί στις 4-5 Ιουνίου του 2009.

Στην έκθεση που συνέταξαν μετά την πρώτη συνάντηση πρότειναν δυο πράγματα - την απομάκρυνση του τουρκικού στρατού και την κατασκευή νέων τζαμιών».

Τελικά, η δημοκρατία κατάντησε να έχει ηγέτες μαριονέτες και βουλευτές κολοτούμπες και χειροκροτητές σε όλο τον κόσμο. Εάν οι λαοί καταφέρουν να αφυπνιστούν και αντιδράσουν η εξέγερση της Πλατείας Ταχρίρ θα καταγραφεί στην ιστορία ως η σύγχρονη Γαλλική Επανάσταση.

elzoni.gr

Ν.Δ. : Η θέση μας είναι ξεκάθαρη: Απελευθέρωση του επαγγέλματος των οδηγών “ταξί”.με τους ίδιους κανόνες που ισχύουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.


Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η προσωπική βεντέτα Ραγκούση – Ρέππα και το κυβερνητικό “ράβε – ξήλωνε” δημιούργησαν σήμερα νέο σοβαρό πρόβλημα στις συγκοινωνίες, ενώ υπονομεύουν και πλήττουν τη διεθνή εικόνα της χώρας, σε μια κρίσιμη στιγμή, που κορυφώνεται η τουριστική περίοδος.
Άμεσα και απόλυτα υπεύθυνος είναι ο κ. Ραγκούσης, ο οποίος ανεξήγητα, χωρίς καμιά λογική και χωρίς να έχει κανένα σχέδιο, ακύρωσε τη συμφωνία του προκατόχου του με τον κλάδο των “ταξί”.
Μπροστά σε αυτήν την κυβερνητική ανευθυνότητα, οι οδηγοί “ταξί” πρέπει να επιδείξουν στάση ευθύνης. Τους καλούμε να σταματήσουν άμεσα τον αποκλεισμό του αεροδρομίου και του λιμανιού του Πειραιά, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες και οι επισκέπτες της χώρας.
Καλούμε, ταυτόχρονα, τον κ. Ραγκούση να ξεκινήσει άμεσα, εντός της ημέρας, ουσιαστικό διάλογο με τους εκπροσώπους των οδηγών “ταξί”.
Η θέση μας είναι ξεκάθαρη: Απελευθέρωση του επαγγέλματος με τους ίδιους κανόνες που ισχύουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.
Επαναλαμβάνουμε, όμως, ότι οι οδηγοί “ταξί” θα πρέπει να σταματήσουν άμεσα τον αποκλεισμό του αεροδρομίου και του λιμανιού του Πειραιά».

Giorgos Farmakis - "Yes we can" ... εκ των υστέρων όμως

Συνέντευξη στο ... Reuters έδωσε ο Αντιδήμαρχος Κορινθίων Γ. Φαρμάκης σημειώνοντας τι οδήγησε την Ελλάδα στην κρίση, μίλησε για σπατάλες του Δήμου στο παρελθόν αλλά απέκρυψε και αρκετά κάτω από το "χαλί"
ΠΗΓΗ: isthmos.gr
του Κώστα Ρομπόρα

Συνέντευξη στο ... πρακτορείο Reuters παραχώρησε ο Αντιδήμαρχος Κορινθίων Γ. Φαρμάκης στο οποίο μίλησε για τους λόγους που μας οδήγησαν στην κρίση.

Ο κ. Φαρμάκης σημείωσε ότι "με καλή οργάνωση και καλή θέληση μπορούμε να τα καταφέρουμε" σε μια αποστροφή του λόγου που όπως σημειώνει και το Reuters ακούγεται σαν μια διασταύρωση ενός προεκλογικού σποτ και του Barack Obama.

O Αντιδήμαρχος Κορινθίων σημειώνει ότι για δεκαετίες οι Έλληνες ήσαν τόσο προσηλωμένοι να γίνουν πλούσιοι και να στείλουν τα παιδιά τους στα Πανεπιστήμια που ... ξέχασαν να δουλεύουν. "Πρέπει να αλλάξουμε" τονίζει.

Το Reuters σημειώνει ότι ο κ. Φαρμάκης είναι αηδιασμένος με τα χρήματα που ξοδεύονταν σε γιορτές και εκδηλώσεις από τοπικές Αρχές Καποδιστριακού Δήμου πριν 1 χρόνο για καθαρά πολιτικούς σκοπούς, χρήματα που προέρχονταν από την κεντρική διοίκηση.

Λέει και άλλα ο κ. Φαρμάκης (όλη τη συνέντευξη μπορείτε να την διαβάσετε παρακάτω), στέλεχος του ΠΑΣΟΚ για χρόνια, η απορία που μένει όμως είναι πρώτον γιατί αυτά δεν τα έλεγε και τη στιγμή που δημιουργείτο το πρόβλημα τόσα χρόνια, επίσης εάν αυτά τα είχε σημειώσει σε κομματικά, δημοτικά ή άλλα όργανα.

Δεύτερον, πως θα μπορούσε να εξηγήσει ο ίδιος την πληρωμή 95.000 ευρώ για την ιστοσελίδα του Δήμου μόλις πέρυσι.

Τρίτον, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού της Κορίνθου μπορεί να απαντήσει με τέτοια πολιτιστική κληρονομιά γιατί δεν μπορεί να υπάρχει ένα φεστιβάλ της προκοπής στην Κόρινθο που να φέρνει κόσμο και λεφτά, γιατί ο πολιτισμός δεν μπορεί να συνδυαστεί με υποδομές τουρισμού και γιατί το highlight της χρονιάς στον πολιτισμό στην Κόρινθο πρέπει να είναι τα πανηγύρια με τα γουρούνια;

Υπάρχουν κι΄ άλλες ερωτήσεις αλλά αυτό που θέλουμε να καταδείξουμε είναι ότι καλό είναι να προβάλλουμε μία θετική και αγωνιστική εικόνα σε ξένα ΜΜΕ αλλά ας μην το παρατραβάμε, στην επαρχία οι κοινωνίες είναι μικρές και όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας ... right?

Ακολουθεί η συνέντευξη...

Απεργούν οι ιδιοκτήτες ταξί κοντρα στην απόφαση Ραγκούση για πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματός τους. Θύμιος Λυμπερόπουλος : O υπουργός να ανακαλέσει την απόφασή του και να αρχίσει διάλογος



 Σε «κατάσταση πολιορκίας» βρίσκεται το λιμάνι του Πειραιά και το αεροδρόμιο, λόγω της νέας
48ωρης απεργίας των ιδιοκτητών ταξί.
Οι ιδιοκτήτες ταξί αντιδρούν στην απόφαση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Ραγκούση, να προχωρήσει άμεσα στην πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματός τους, μη λαμβάνοντας υπόψη του το προεδρικό διάταγμα που προωθούσε ο προκάτοχός του στο υπουργείο, Δημήτρης Ρέππας και με το οποίο είχαν συμφωνήσει οι ιδιοκτήτες.
Στις 5 τα ξημερώματα άρχισε η νέα 48ωρη απεργία που αποφάσισαν αιφνιδίως το Σάββατο τα σωματεία των ταξιτζήδων και από το πρωί έχει αναστατωθεί πλήρως η ομαλή λειτουργία του λιμανιού του Πειραιά και του αεροδρομίου, των δύο βασικών πυλών εισόδου και εξόδου της χώρας, από τις οποίες διακινούνται καθημερινά χιλιάδες τουρίστες προς τα νησιά και την ελληνική περιφέρεια γενικότερα, εν μέσω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου.
Από το νωρίς το πρωί πολλές εκατοντάδες ταξί έχουν σχηματίσει ουρά χιλιομέτρων από την είσοδο του αεροδρομίου και προς την Αττική οδό, αφήνοντας μόνο μια λωρίδα κυκλοφορίας για την κίνηση των οχημάτων. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχουν παρατηρηθεί μεγάλες καθυστερήσεις στις πτήσεις. Επί τόπου βρίσκονται ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ, προκειμένου να διατηρήσουν ανοιχτή την Αττική Οδό και να αποφευχθούν τυχόν επεισόδια με άλλους οδηγούς.
Στο λιμάνι του Πειραιά έχουν συγκεντρωθεί περίπου 2.500 αυτοκινητιστές ταξί, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις.
Λόγω της κινητοποίησης αυτής έχει δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο μέσα και έξω από το λιμάνι, ενώ στην ακτή Ξαβερίου όπου βρίσκονται τα κρουαζιερόπλοια, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στη μετακίνηση των τουριστών με τα πούλμαν. Μέσα στο λιμάνι και στις περισσότερες πύλες εισόδου, υπάρχει ισχυρή δύναμη του λιμενικού σώματος.
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος κατέστησε σαφές ότι οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και θα ενταθούν και κάλεσε για άλλη μια φορά τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να ανακαλέσει την απόφασή του και να αρχίσει διάλογος με βάση το προεδρικό διάταγμα. "εμείς συνεργαστήκαμε άριστα με την κυβέρνηση παρ' ότι σε πολλά πράγματα μπορεί και να είχαμε διαφορετικές απόψεις, όμως καταλήξαμε σε μια ευρωπαϊκή λύση, που ο ίδιος ο προηγούμενος υπουργός Μεταφορών με μελέτη που ανέθεσε σε γραφείο, πήρε τα σχέδια οργάνωσης και απελευθέρωσης του επαγγέλματος με τις σημερινές αναλογίες στην Ευρώπη. Το συζητήσαμε όλοι οι εμπλεκόμενοι επί 18 μήνες και φτάσαμε σε ένα σημείο να το υπογράψει και η Τρόϊκα και ο Ρέππας και ο Παπακωνσταντίνου και το έδωσαν στο Συμβούλιο Επικρατείας για να υπογραφεί. Άλλαξε η κυβέρνηση και ξαφνικά χρειαζόταν η υπογραφή του καινούργιου υπουργού στο Συμβούλιο Επικρατείας. Χωρίς να μας ενημερώσει ο νέος Υπουργός, χωρίς να πει τίποτα, απαξίωσε τα πάντα, έδωσε εντολή χωρίς να περάσει από τον εφαρμοστικό νόμο. Ετσι στερεί τη δυνατότητα από χιλιάδες συναδέλφους να πάρουν άδεια. Απαξίωσε κάθε άλλη αξία που είχαν τα ταξί, τη μηδένισε και ξαφνικά μας λέει πως πετάει στο καλάθι των αχρήστων το προεδρικό διάταγμα. Και δε δέχεται να συζητήσει τίποτα. Δυστυχώς είναι τραγέλαφος τα πράγματα. Εγώ είπα με κάθε ειλικρίνεια όλες αυτές τις ημέρες να πάρει ο υπουργός πίσω τουλάχιστον τις ανακοινώσεις και να κάτσουμε να συζητήσουμε από μηδενική βάση.
Η κατάσταση δεν ελέγχεται πια. Δεν είναι θέμα δικό μου από εδώ και πέρα, είναι θέμα της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού να δώσει λύση. Αν μας φωνάξουν στο υπουργείο να συζητήσουμε και έχει θετική έκβαση θα ανοίξουμε το λιμάνι και το αεροδρόμιο, αλλιώς προχωράμε σε απεργία διαρκείας".


Από την πλευρά του, ο υπουργός Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, απηύθυνε έκκληση για ψυχραιμία και κάλεσε τους ιδιοκτήτες ταξί να αναλογιστούν την ταλαιπωρία που υφίστανται χιλιάδες πολίτες, όταν εμποδίζουν την πρόσβασή στο λιμάνι και το αεροδρόμιο και έκανε λόγο για μεγάλο πλήγμα στον τουρισμό.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Απεγκλωβισμός ατόμων από το Λιμενικό Κορίνθου από σκάφος που έπεσε σε σίδερα

Χθες το βράδυ, η Λιμενική Αρχή Κορίνθου ενημερώθηκε από ιδιώτη ότι κοντά στην περιοχή ΜΥΛΟΚΟΠΗΣ ότι το σκάφος με το οποίο είχαν πάει στην απόμερη παραλία ξέσυρε από το αγκυροβόλιο και έπεσε σε σίδερα, που βρίσκονταν στην ακτή, με συνέπεια την θραύση του. Άμεσα στην περιοχή έσπευσε πλωτό περιπολικό του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής.
Το σκάφος του Λιμενικού παρέλαβε τον ιδιώτη, τον οποίο μετέφερε στο Λουτράκι, προκειμένου να παραλάβει το όχημα του και στην συνέχεια να μεταβεί για την παραλαβή των υπόλοιπων πέντε ατόμων, οι οποίοι μετακινήθηκαν πεζοί από δύσβατο μονοπάτι σε κεντρικό δρόμο, από όπου μεταφέρθηκαν με οχήματα με ασφάλεια και καλά στην υγεία τους στο Λουτράκι.

«Η «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» αποτελεί παρελθόν. Πάνω από 7000 εργαζόμενοι μένουν στο δρόμο. Τι καταγγέλλει το Σωματείο εργαζομένων στην Πατρών – Κορίνθου «Η Γαλαρία».


Η ανακοίνωση της «Γαλαρίας» έχει ως εξής:
«Η «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» αποτελεί παρελθόν. Μαζί και οι υπόλοιποι οδικοί άξονες. (Ε65, Μορέας, Αιγαίου, Ιόνια Οδός.). Πάνω από 7000 εργαζόμενοι μένουν άνεργοι.
Ανάμεσά τους 2800 εργαζόμενοι της «Ολυμπίας Οδού».

Αποκλειστικά υπεύθυνοι οι κύριοι: Σουφλιάς πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ, Κατσιγιάννης πρώην ΓΓ ΥΠΕΧΩΔΕ, Ρέππας πρώην Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, Ραγκούσης Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, Μαγκριώτης Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων.
Συνυπεύθυνες οι εταιρίες VINCI, HOCHTIEF, AΚΤΩΡ, J & P ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η Salfo & Συνεργάτες ΕΠΕ που έπαιζε πρωταγωνιστικό ρόλο στην κωμωδία «Ανεξάρτητος Μηχανικός».

Σκηνοθέτης του δράματος οι τράπεζες,ελληνικές και ξένες:
Calyon -Banco Comercial Portugues -Commetzbank AG -Bayerische Landesbank –
HSBC -BNP Paribas Fortis Bank).-Bank of Cyprus -Dekabank Deutsche Girozentrale
KFW -DZ Bank, London –BIIS -BK of Ireland -Societe Generale -European Investment Bank. -Alpha Bank [ACBr.AT] A.E. -Emporiki Bank of Greece –Piraeus –EFG –Probank ATE Bank -Marfin Bank -Millennium Bank SA -National Bank of Greece, Athens –Geniki -Hellenic Public Bank LTD.

Θύματα όλοι εμείς, οι εργαζόμενοι που μένουμε στον δρόμο. Είναι εξοργιστικό πως, ακόμα και τώρα, επικοινωνιακά παιχνίδια παίζονται στην πλάτη μας. Από την μία ο πρώην υπουργός Ρέππας να μιλά για υπογραφή μνημονίου συναντίληψης με τους εργολάβους και να διαψεύδεται από τον νυν υπουργό και από την άλλη ο υπουργός «Ανάπτυξης» Χρυσοχοΐδης να μιλά για 14 δις από το ΕΣΠΑ που θα ξεμπλοκάρουν τα έργα και να διαψεύδεται από τον υφυπουργό Μαγκριώτη.
Στην κατοχική Ελλάδα του μνημονίου ένας κύκλος έκλεισε. Τα μεγάλα έργα,όπως τα ξέραμε, δεν πρόκειται να κατασκευαστούν. Οι συμβάσεις, που αποτελούν νόμο του κράτους, τσαλαπατήθηκαν από όλους τους εμπλεκόμενους. Ένα κράτος που λέει πως δεν χρωστά μία στους εργολάβους θα έπρεπε ήδη να τους έχει πετάξει στο δρόμο -εργολάβους και τραπεζίτες. Όμως, δηλώνει πως, αν συμβεί αυτό, θα χρειαστεί να πληρώσει αρκετά δις στους εργολάβους.
Γιατί άραγε αφού δεν φταίει σε τίποτα και δεν χρωστά μία? Οι τραπεζίτες, που μας παίρνουν τα σπίτια για μια δόση δανείου, αρνούνται νταηλίδικα να εκπληρώσουν τις δανειακές τους συμβάσεις που οι ίδιοι υπέγραψαν με τους εργολάβους.
Οι εργολάβοι συνεχίζουν να εισπράττουν διόδια και να μη βάζουν μία, παρότι είναι υποχρεωμένοι από την σύμβαση να φροντίζουν για την συνεχή και απρόσκοπτη χρηματοδότηση του έργου.
Εστω και τώρα απαντήστε, κύριοι εργολάβοι:
Τι ποσοστό επί του έργου έχετε κατασκευάσει;
Τι έχετε εισπράξει μέχρι σήμερα;
Πόσα χρήματα έχετε καταβάλει;

Γιατί δεν προστρέχετε στα δικαστήρια για αποζημιώσεις, λόγω καθυστέρησης των απαλλοτριώσεων ,παρά σταματάτε το έργο;
Γιατί επικαλείστε την πτώση της κυκλοφορίας, εφόσον από τη σύμβαση έχετε αναλάβει τον κίνδυνο;

Έστω και τώρα απαντήστε, κύριοι τραπεζίτες:
Γιατί διακόπτεται τη χρηματοδότηση των έργων, όταν από τα stress tests σας έχετε προβλέψει πολύ δυσμενέστερα σενάρια από τα σημερινά (στη συγκεκριμένη περίπτωση 27% πτώση της κυκλοφορίας);

Έστω και τώρα απαντήστε, κύριε Υπουργέ:
Πόσα χρήματα έχουν εισπραχθεί από τα διόδια σε κάθε σταθμό, σε ετήσια βάση το 2008, το 2009 και το 2010; Πόσα απ’ αυτά τα ποσά έχει εισπράξει ο παραχωρησιούχος, πόσα έχει εισπράξει το κράτος;
Προτίθεστε να ζητήσετε δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία χρηματοδοτεί τα κράτη με πολύ μικρό επιτόκιο για να το χρησιμοποιήσετε για να κατασκευαστούν δημόσια έργα και υποδομές;

Σκοπεύετε να δημιουργήσετε μια Δημόσια Τράπεζα Ειδικού Σκοπού, για να μπορεί να δανείζεται η χώρα για έργα που δεν μπορεί να κατασκευάσει από ίδιους πόρους, από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα με 1% επιτόκιο;
Σκοπεύετε να ελέγξετε την κατασκευή των έργων και αν έχουν τηρηθεί οι μελέτες και οι κανόνες κατασκευής ή έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη στον «ανεξάρτητο μηχανικό» που «ελέγχει» το έργο και πληρώνεται από τους εργολάβους;

Εμείς, ένα δηλώνουμε: Όποια λύση και να δοθεί, θα αποτελεί σκάνδαλο. Γιατί σκάνδαλο ήταν από την στιγμή της ψήφισης της σύμβασης από την Βουλή. Γιατί σκάνδαλο είναι ο τρόπος που γίνονται τα έργα στην Ελλάδα. Ένας τομέας που ,μαζί με τις αμυντικές δαπάνες, είναι ο πιο κερδοφόρος για κάθε λογής λαμόγιο.
Έτσι, θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε μέχρι 65 εκατ. το χιλιόμετρο όταν η Ισπανία με ίδιο γεωγραφικό ανάγλυφο πληρώνει 12 φορές λιγότερο.
Κύριε Μαγκριώτη, είχατε δεσμευθεί πως είναι απαράβατος όρος η επαναπρόσληψη όλων των απολυμένων στα έργα. Ισχύει ακόμα;

Κύριε Περιφερειάρχη, είχατε δηλώσει πως δεν θα επιτρέψετε το κλείσιμο των εργοταξίων στην περιφέρεια σας. Σκοπεύετε να αντιδράσετε ή θα αρκεστείτε σε δηλώσεις στα κανάλια;
Έλληνα οδηγέ, θα συνεχίσεις να πληρώνεις διόδια για να θησαυρίζουν οι εργολάβοι και οι δρόμοι να μην γίνονται ποτέ;
Έλληνα εργαζόμενε, πότε θα πάρεις την υπόθεση στα χέρια σου;»

Κλείνουν ΕΤ1 και ΕΤ3

Σχέδιο «σφαγή» για τη Δημόσια Τηλεόραση φαίνεται να βρίσκεται ήδη στα σκαριά, στα πλαίσια και του νέου Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το δύσκολο έργο της εξυγίανσης της ΕΡΤ θα αναλάβει ο Ηλίας Μόσιαλος, κυβερνητικός εκπρόσωπος και Υπουργός Επικρατείας. Ο κ. Μόσιαλος φέρεται ήδη να έχει στο συρτάρι του δυο σχέδια αναδιάρθρωσης, τα οποία θα υλοποιηθούν διαδοχικά, ένα πιο ήπιο και στη συνέχεια το τελικό. Αρχικά προβλέπεται η κατάργηση θυγατρικών και υπηρεσιών της ΕΡΤ, καθώς και η συγχώνευση τους με άλλους φορείς του Δημοσίου.

Ο Πάνος Μπεγλίτης από σήμερα στην Κύπρο για τις εκδηλώσεις μνήμης για τη μαύρη επέτειο της τουρκικής εισβολής το 1974

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, κ. Πάνος Μπεγλίτης, μεταβαίνει σήμερα , Δευτέρα, στην Κύπρο, όπου θα εκπροσωπήσει την Κυβέρνηση στις εκδηλώσεις μνήμης για τη μαύρη επέτειο της τουρκικής εισβολής το 1974. Κατά την εκεί παρουσία του, ο Κορίνθιος Υπουργός θα γίνει δεκτός από τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Δημήτρη Χριστόφια, από τον Πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων, κ. Γιαννάκη Ομήρου, θα έχει διμερή συνάντηση και συνομιλίες με τον ομόλογό του, Υπουργό Εθνικής Άμυνας, κ. Δημήτρη Ηλιάδη, θα συναντηθεί με τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων και θα επισκεφθεί τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου, κ.κ. Χρυσόστομο.
Τέλος, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας θα μεταβεί στο Στρατόπεδο "Αντιστράτηγου Σταυριανάκου" της ΕΛΔΥΚ στη Μαλούντα και θα επισκεφθεί το Στρατιωτικό Κοιμητήριο "Της Μακεδονίτισσας" στον Τύμβο, όπου θα τελεστεί επιμνημόσυνη δέηση και θα γίνει κατάθεση στεφάνων.

Δεν πάμε διακοπές! 8η Μοτο-πορεί​α αγανακτισμ​ένων στις 20 Ιουλίου

Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας
8η Μοτο-πορεία αγανακτισμένων στις 20 Ιουλίου
Σημείο συνάντησης θα είναι το parking στο Θέατρο Λυκαβηττού στις 19.30.

Όχι, δεν πάμε διακοπές, δεν μπορούμε ούτε θέλουμε.
Σκοπός μας να πάμε από γειτονιά σε γειτονιά για να ενημερώσουμε και νααφυπνίσουμε  τους συμπολίτες μας.
Αυτό ίσως να μην ήταν απαραίτητο, αν υπήρχε σωστή και αληθινή   ενημέρωση.Αναγκαστικά λοιπον όλοι μαζί οι αγανακτισμένοι,  μετατρεπόμαστε σιγά σιγά  στομεγαλύτερο μέσο μαζικής ενημέρωσης που  υπάρχει στην Ελλάδα,  μεταδίδοντας τηναλήθεια  από στόμα σε στόμα.
Τα μεγάλα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συνήθως υποκινούμενα από   συμφέροντα, δενπροβάλουν την αλήθεια αλλά μια άκρως διαστρεβλωμένη   εκδοχή της.
Η Ελλάδα δέχεται οικονομικές - και όχι μόνο- επιθέσεις από εξωτερικούς καιεσωτερικούς εχθρούς, οφείλουμε ΟΛΟΙ να αγωνιστούμε!
Δεν είμαστε κάτι διαφορετικό από τους υπόλοιπους "αγανακτισμένους.
Θα μας βρείτε όλους, χωρίς τις μοτοσυκλέτες μας, κάτω στο Σύνταγμα  αλλά  και σεόλες τις πλατείες της Ελλάδας να συζητάμε, να φωνάζουμε,  και να  διεκδικούμε ένακαλύτερο παρόν και μέλλον για εμάς, τα παιδιά  μας, τους  γονείς και τους φίλουςμας.
Ελάτε μαζί μας να ενώσουμε τις φωνές και τις κόρνες μας.
Να πολεμήσουμε αυτούς που θέλουν τη διάλυση της Ελλάδας, και την υποδούλωσητης!
Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας

Οδηγός επιβίωσης στην κρίση - Έξυπνοι τρόποι για να εξοικονομήσουμε χρήματα!

- Ως και 840 ευρώ μπορούμε να εξοικονομήσουμε από τα ψώνια σε σούπερ μάρκετ και λαϊκή
- Πώς θα ρίξουμε στο μισό το λογαριασμό του ρεύματος
- Πώς θα ζεστάνουμε και πώς θα δροσίμουμε το σπίτι χωρίς να "καεί" η τσέπη μας

Η οικονομία δεν θέλει πάντα κόπο. Μερικές φορές αρκεί να βρούμε έξυπνους και απλούς τρόπους για να γλιτώσουμε χρήματα, που σίγουρα αυτή την εποχή θα φανούν απαραίτητα για κάπου αλλού.