Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Στημένα: Nέες συνομιλίες φέρουν ως εμπλεκόμενους Κούγια, Σταθάκη και Φυντάνη!

Στο ηχογραφημένο ντοκουμέντο συνομιλητές φέρονται να είναι ο πρώην γενικός αρχηγός της Παναχαϊκής και παράγοντας της Χερσονήσου

Με βάση ντοκουμέντο που έχει στα χέρια της η zougla.gr και το οποίο είναι διαθέσιμο στις εισαγγελικές αρχές συνομιλητές φέρονται να είναι ο πρώην γενικός αρχηγός της Παναχαϊκής, Πέτρος Σταθάκης, και παράγοντας της ομάδας της Χερσονήσου. Στις στιχομυθίες των παραγόντων ακούγεται το όνομα του δικηγόρου Αλέξη Κούγια, τον οποίο παρουσιάζουν ως απόλυτο γνώστη της υπόθεσης και «χρηματοδότη» για το στημένο παιχνίδι, καθώς όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στη συνομιλία τους:
«Ξέρουν αυτοί ότι τα λεφτά είναι από τον Κούγια;» και η απάντηση: «Ναι, ρε, ξέρουν, όλα τα πάντα…», αναφέρει το δημοσίευμα.
Επίσης, στον διάλογο των παραγόντων εμπλέκονται από τους συνομιλητές δύο ποδοσφαιριστές της ομάδας του Ολ. Χερσονήσου, αναφέρει η www.zougla.gr.
O δικηγόρος κ. Α. Κούγιας είχε δηλώσει, πριν δει το φως της δημοσιότητας ο συγκεκριμένος διάλογος, ότι είχε εκδιώξει τον Π. Σταθάκη από την ΠΑΕ Παναχαϊκή, καθώς συνεργαζόταν με τον μεγαλομέτοχο της Ηλιούπολης, Η. Τσακογιάννη.
Να σημειωθεί πως ο αγώνας Χερσονήσου-Παναχαϊκής, εκτός από τη λίστα των 16 ύποπτων αγώνων που υπάρχει στην ΕΠΟ, περιλαμβάνεται και στη δικογραφία της κυρίας Πόπης Παπανδρέου.Το ηχητικό υλικό είναι στη διάθεση των εισαγγελικών αρχών.
Διαβάστε τους διαλόγους όπως τους παρουσιάζει η www.zougla.gr

Π: Πέτρος Σταθάκης
Ε: Παράγοντας της Χερσονήσου

Π: Κάτσε, γιατί δεν έχω και μπαταρία μωρέ το φορτίζω.. Περίμενε, περίμενε. Τι έγινε;
Ε: Καλά, ρε φίλε
Π: Να σου πω, ρε συ. Έχω τρομάξει τώρα με αυτά. Κάτι ακούω τώρα εκεί. Με πήραν κάτι φίλοι και με ψιλοτρομάξανε.
Ε: Ότι;
Π: Για το δικό μας το παιχνίδι
Ε: Ότι;
Π: Ότι υπάρχουν λέει κατι… Κανονικά ότι έχει γίνει κάτι. Ότι υπάρχουν κάτι συνομιλίες και τέτοια.
Ε:Ε, εντάξει τι να κάνουμε; Τι να κάνουμε τώρα; Μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο εμείς;
Π: Όχι δεν μπορούμε. Να σου πω κάτι. Εεε. Δεν πιστεύω και ο… ο τέτοιος, ο πρόεδρος… ο Γιάννης μωρέ.
Ε: Ο Μαναράκης… Τι;
Π: Ναι, ο Μαναράκης. (ακατάληπτο) όμως το βράδυ να βγει να πει τίποτα, να τέτοιο. Που ήτανε και ο Κούγιας εκεί κι αυτά
Ε: Ξέχασέ το Πέτρο, ξέχασέ το αυτό
Π: Α
Ε: Άστο. Ξέχασέ το. Αυτό ξέχασε το. Εγώ δεν πιστεύω ότι υπάρχει… (ακατάληπτο)
Π: Να σου πω ακουγόταν πολύ τέτοιο (ακατάληπτο).
Ε: Εντάξει
Π: Να σου πως. Ο (ακατάληπτο) Ο πες το να μωρέ.
Ε: Ποιος;
Π: Έλα μωρέ που έκανε το πέναλτι
Ε: Ο Παπαδάκης;
Π: Όχι ρε που έκανε το πέναλτι. Πες το να ρε ο παίκτης ρε μαλάκα. Ο αρχηγός.
Ε: Ο Αραβιάκης;
Π: Ο Αραβιάκης ναι. Του έχει μιλήσει και του αλλουνού;
Ε: Όχι ρε. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Ναι ρε. Κάθε μέρα είμαστε μαζί με τα παιδιά αυτά. (ακατάληπτο) … θα πάτε;
Π: Μην πεις τίποτα. Μην πει τίποτα για κάνα πεντοχίλιαρο και κάνα τέτοιο και αυτά.
Ε: Ξέχασέ το. Μην α… Μην α… Τίποτα. Άστο σου λέω. Ξέχασέ το.
Π: Ούτε ότι… Να σου πω (ακατάληπτο). Είμαι τρομοκρατημένος αυτή τη στιγμή.
Ε: Κι εγώ τι νομίζεις;
Π: Γιατί δε θα μπλέξω εγώ τώρα. Εμένα ξέρεις. Μου τα έδωσε τα λεφτά ο άλλος και μάλιστα μου ‘δωσε κι ένα… μου ‘δωσε κι ένα κατοστάρικο λιγότερο…
Ε: Τέλος πάντων. Αυτό είναι το τελευταίο
Π: Δεν είναι το τελευταίο. Γιατί αυτός θα μας μπλέξει όλους.
Ε: Το ξέρω
Π: Δε είναι να πεις ε…
Ε: Δεν μου λες. Εσύ έφυγες;
Π: Εγώ έχω φύγει. Ναι. Έχω φύγει. Εντάξει εγώ… Δεν είχαμε καμιά… Εντάξει τελείωσε εκεί η συνεργασία μας…
Ε: Καλά πώς έδιωξε ο άλλος τον Φυντάνη;
Π: Τους έδιωξε όλους. Και τον Φυντάνη.
Ε: Το ξέρω.
Π: Ούτε να πει τίποτα για τη διαιτησία. Ότι θέλατε τα λεφτά…
Ε: Όχι ρε.
Π: Αυτά τα 2.500 που θέλατε. Αυτά. Πριν. Τίποτα ε;
Ε: Όχι ρε ξέχασέ το ρε μαλάκα. Μην ανησυχείς. Μη λες τέτοια από το τηλέφωνο. Ξέχασέ τα αυτά.
Π: Δεν λέω. Δεν λέω. Αυτό το τηλέφωνο που σε πήρα. Γι' αυτό σε πήρα από το άλλο ρε μαλάκα.
Ε: Ναι και το θέμα ξέρεις ποιο είναι; Και το… Και ο Αλέξης… Διάβασες τις δηλώσεις του χθες στο Σπορ FM της Πάτρας. Είδες τι λέει;
Π: Τι λέει;
Ε: Δε λέει κάτι. Λέει για το ματς της…
Π: Ποιος Αλέξης μωρέ; Τι να πεις εσύ στο Σπορ FM Πάτρας. Σου λέω υπάρχει. Υπάρχει ρε συ του λέω. Υπάρχουν συνομιλίες καινούργιες. Καινούργια δικογραφία. Έχω τρομάξει.
Ε: (ακατάληπτο)
Π: Έχω σου λέω… Τέτοιο. Με έχουν πάρει και από την αστυνομία σού λέω.
Ε: Ναι ε;
Π: Δεν σου λέω μαλακίες τώρα. (ακατάληπτο) έχω… Γι' αυτό με τέτοιο… Θέλω να είμαι σίγουρος από σένα ότι εκεί πέρα δεν θα είμαστε… Κουβέντα.
Ε: 100%.
Π: Γιατί τώρα… Να σου πω κάτι. Να πάμε να ξεφτιλιστούμε για ένα τάλιρο;
Ε: Όχι. Το τελευταίο είναι αυτό.
Π: Ε. Και το ξέρεις. Ο… Άντε να μην πω τώρα. Του κάναμε όλα τα χατίρια να πούμε. Διαολιστήκαμε εκεί πέρα.
Ε: Μην ε… Το θέμα είναι να μην βγουν οι συνομιλίες.
Π: Να σου πω κάτι. Εκεί… Εγώ τώρα που σε παίρνω είμαστε μία χαρά. Άκουσέ με κάτι. Ο… Μόνο ο τέτοιος ήταν; Ή ήταν και ο στόπερ ο άλλος που έκανε το δεύτερο πέναλτι;
Ε: Όχι ρε. Το δεξί μπακ και ο στόπερ.
Π: Το δεξί μπακ και ο στόπερ ο Αραβιάκης
Ε: Ναι, ναι.
Π: Εντάξει.
Ε: Δεν υπάρχει τίποτα. Ούτε οι προπονητές ξέρουν, ούτε τίποτα φίλε.
Π: Ο Γιάννης ξέρει τίποτα;
Ε: Όχι. Το θέμα είναι μην παρακολουθούν τα τηλέφωνα του Ηλία.
Π: Να μην παρακολουθούν. Ποιανού;
Ε: Το τηλέφωνο του Ηλία.
Π: Το τηλέφωνο του Ηλία ε; (ακατάληπτο)… λογικά.
Ε: Γιατί νέες συνομιλίες εγώ με σένα… αποκλείεται να μας παρακολουθάνε. Στο λέω εγώ.
Π: Εμένα μην το λες. Άκουσέ με.
Ε: Εσύ μπορεί να έχει πρόβλημα τώρα γιατί είχε μπλέξει με Παναιγιάλειους. Τι διάολο είχε μπλέξει.
Π: Όχι μωρέ. Γενικά. Επειδή ήμουν δίπλα και στον Κούγια και αυτά… Μπορεί το τηλέφωνό μου να το… τέτοιο.
Ε: Ε ναι εντάξει. Αυτό σε φέρνει σε υποψία.
Π: Να σου πω δεν πιστεύω ο Γιάννης, τίποτα, να πει για το Σάββατο το βράδυ ότι ήρθαν στο ξενοδοχείο με τον Κούγια.
Ε: Όχι ρε. Όχι.
Π: Ότι πίνανε ποτά και τέτοια.
Ε: Ξέχασέ το αυτό ρε.
Π: Ε;
Ε: Ξέχασέ το αυτό Πέτρο. Ξέχασέ το 100%. Ο Γιάννης είναι εδώ. Έχει (ακατάληπτο). Κατ’ αρχήν.
Π: Ο Γιάννης, ο.. (ακατάληπτο) ε;
Ε: Ναι ρε. Ξέχασέ το αυτό που σου λέω εγώ.
Π: Εντάξει (ακατάληπτο)
Ε: Ξέχασέ το. (ακατάληπτο)
Π: (ακατάληπτο) …γιατί με πήρε και προχτές την Παρασκευή…
Ε: Και γιατί. Γιατί με πήρε ένας δημοσιογράφος από το Ηράκλειο…
Π :Σε πήρε δημοσιογράφος ναι.
Ε: Άκου τώρα και με λέει. Με πήρε ένας από την Αθήνα. Δημοσιογράφος τώρα το παιδί, από το Goal και του είπε λέει ότι έχει συνομιλία εγώ, εγώ και καλά με τον Παντέλη, λέει, τον προπονητή. Και λέω εγώ δεν έχω μιλήσει. Με τον άνθρωπο δεν τον ξέρω. Ούτε γεια δεν έχω. Με ποιο Παντέλη λέω. Πλάκα μου κάνετε; Και είπε ο δημοσιογράφος. Θα σου στείλω λέει τη συνομιλία σε φαξ. Το τι λέει ο καθένας
Π: (εσένα με τον Παντέλη) (ακατάληπτο)
Ε: Ε ναι γι' αυτό δεν πήγαινε. Κι λέω γι αυτό δεν πήγαινε. Και λέω μπας και έχει (ακατάληπτο)
Π: (ακατάληπτο)… συνομιλία με μένα ε;
Ε: Ναι. Ξέρεις. Αυτό… Και λέω κάτσε να τον πάρω τον άλλον να δω αν έχει ακούσει τίποτα. Αν έχει δει. Αν έχει αυτό.
Π: Ναι με ρώτησε. Εντάξει. Σου λέω τώρα έγινε. Σήμερα έγινε. Και ψιλοτρόμαξα γι' αυτό σε πήρα. Για να είμαστε κολλημένοι.
Ε: Αυτό το τηλέφωνο είναι δικό σου;
Π: Τι;
Ε: Δικό σου είναι αυτό το τηλέφωνο; Το κινητό;
Π: Δικό μου ρε. Τώρα, που το ‘χα μαζί. Εκεί πέρα που μιλάω… Μ’ αυτό μιλάω και με τον Κούγια και μ’ αυτά. Κατάλαβες; Είναι…
Ε: Ούτε με αυτό να μιλάς ρε μαλάκα. Γιατί…
Π: Δεν είναι. Δεν είναι αυτό. Δε φαίνεται ποιος. Είναι ο…
Ε: Δεν είναι στο όνομά σου;
Π: Ε; Όχι είμαστε καλυμμένοι σε αυτό ρε σου λέω ρε. Θα… Θα σε έπαιρνα εγώ από αυτό το τηλέφωνο;
Ε: Τέλος πάντων, εντάξει. Αφού είμαστε καλυμμένοι…
Π: Ξέρω εγώ; Πόσο μπορεί (ακατάλυπτο)
Ε: Εσείς μιλάτε ακόμα;
Π: Τι;
Ε: Με τον Κούγια μιλάτε ή…;
Π: Ε εντάξει… Ναι μιλάω. Του έχω ζητήσει δύο φορές τα λεφτά μου και μου λέει ότι δεν έχει γιατί υπάρχει κρίση.
Ε: (ακατάληπτο) σου χρωστάει πολλά;
Π: Μου χρωστάει τον Απρίλιο.
Ε: Α. Ένα μηνιάτικο δηλαδή.
Π: Και βγήκε χτες και σένα εκεί στον ιδιοκτήτη που είχα τα σπίτια… Να δεις τι τραβάω με τον τέτοιο… Που έχω τα σπίτια εκεί πέρα που μένω… Που πληρώνει αυτός… Και πήγε και του λέει μου έκλεψε λεφτά ο Σταθάκης. Πήγαινε παρ’ τα από τον Σταθάκη.
Ε: (γέλια)
Π: Ναι
Ε: Πάτρα είσαι ακόμα εσύ;
Π: Τώρα μαζεύω. Ναι. Θα μετακομίσω τώρα.
Ε: Ναι.
Π: Ε, τι να κάνουμε;
Ε: Με τον Τσακογιάννη πώς τα βλέπεις τα πράγματα;
Π: Ε, εντάξει τι να σου πω τώρα; Με τον Τσακογιάννη… Τι να σου πω τώρα;
Ε: Θα έχει. Θα έχει πρόβλημα ρε μαλάκα.
Π: Τι να σου πω; Δεν βλέπεις τι γίνεται; Εσύ κοίτα… Να μην έχουμε εμείς τώρα για…
Ε: 100% Πέτρο.
Π: Ξέρεις τι φοβάμαι; Πιο πολύ φοβάμαι τον Κούγια. Αυτός θα πέσει… Θα πέσει πάνω μας… Επί πτωμάτων.
Ε: (ακατάληπτο) εμείς ρε μαλάκα; Γιατί ξέρεις είναι η ομάδα του.
Π: Τι;
Ε: (ακατάληπτο)… αν ήταν άλλη ομάδα… Όπως πέρσι με τον Βύζα που έγινε εδώ πέρα με το (ακατάληπτο)
Π: Ναι να σου πω κάτι
Ε: Εντάξει;
Π: Αν ήταν άλλη ομάδα; Να σου πω κάτι. Με την τέτοια τι έκανε;
Ε: Με ποια;
Π: Ανθρωποθυσία έκανε το… διευθύνων σύμβολο της ομάδας… Για την ενημερότητα. Ανθρωποθυσία τον έκανε.
Ε: Ναι.
Π: Τον έβαλε να καταθέσει. Τι; Δεν τα ξέρεις αυτά; Δεν τα λέγαμε;
Ε: Το ξέρω ναι.
Π: Ε, το ξέρεις. Τον έβαλε. Τον έβαλε και έκανε ανθρωποθυσία
Ε (γέλια)
Π: Μου εγγυάσαι εσύ για μένα τίποτα; Ή για σένα;
Ε: Πω πω πω μαλάκα.
Π: Μαλακά το… Έβαλε το διευθύνων σύμβουλο, το δεξί του χέρι, όλα τα πάντα, οτιδήποτε. Τον έβαλε να κάνει πλαστογραφία. Και βγαίνει και τον ξερνάει αυτός και λέει ότι θα κάνει 15 χρόνια φυλακή.
Ε: Ναι, ναι.
Π: Και μου λες εσύ τώρα για μένα ότι δεν είπε χθες στη συνέντευξη τίποτα.
Ε: Τι τράβηξες εσύ μαλάκα; Τόσο καιρό μαζί του απορώ; Δεν το ‘κατσες κανένα μπουνίδι να πας να σηκωθείς, να πας να φύγεις;
Π: Τι πράγμα;
Ε: Πώς άντεξες τόσο καιρό μαζί του;
Π: Πώς άντεξα τόσο καιρό μαζί του, ε;
Ε: Και ο Ηλίας; Πω πω πω. Δεν τα σηκώνει κάτι τέτοια.
Π; Και ο Ηλίας. Ναι. Εντάξει. Τέλος πάντων μωρέ. Να σου πω. Κοίταξε να είμαστε καλυμμένοι για το πεντοχίλιαρο γενικότερα.
Ε: Μην είσαι μαλάκας. Ξέχασέ το.
Π: Το δεξί μπακ δεν ήταν ο πιτσιρικάς;
Ε: Ποιο;
Π: Το δεξί μπακ δεν είναι ο πιτσιρικάς;
Ε: Όχι ρε μεγάλος θα είναι.
Π: Μεγάλος; Ξέρουν αυτοί ότι τα λεφτά είναι από τον Κούγια;
Ε: Ναι ρε. Ναι ρε. Όλα. Τα πάντα.
Π: Α το ξέρουν ε;
Ε: Ε, τι; Πώς; Έτσι; Εσύ τι λες ρε;
Π: Εντάξει.
Ε: Μη φοβάσαι Πέτρο. Αυτό είναι το τηλέφωνό σου θα σε παίρνω εγώ.
Π: Παίρνε με και σε αυτό, παίρνε με και στο άλλο.
Ε: Εντάξει.
Π: Εντάξει. Να σου πω.
Ε: Ναι.
Π: Και ο… Ετνάξει το Αραβιακή του έχω εμπιστοσύνη ρε παιδί μου. Γιατί όταν τελείωνε το παιχνίδι.
Ε: Ναι.
Π: Μου έκλεισα το μάτι εκεί στα… Ξέρεις που είχαμε μείνει μετά πίσω για να υπογράψω το φύλλο αγώνος.
Ε: Ναι το ξέρω.
Π: Είδες. Μου έκλεισε το μάτι και μου λέει όλα εντάξει. Είδες μου λέει. Μου λέει καθάρισα. Ξέρεις σε αυτό το στιλ.
Ε: Ναι, ναι.
Π: Και λέω εντάξει. Μου φάνηκε σοβαρός. Αλλά τώρα που μου πες για τον άλλο ανησυχώ.
Ε: Όχι ρε. Ξέχασέ το.
Π: (ακατάληπτο) θα με κρεμάσουνε. Θα με κρεμάσουνε γενικότερα έμενα.
Ε: Ρε το ξέρω. Και μετά θα έχει πρόβλημα εσύ γιατί θα έχει και συμφέρον και θα έχει άλλα προβλήματα.
Π; Εντάξει μωρέ. Γενικότερα. Και στο σπίτι μου στην Αθήνα και παντού.
Ε: Ε, ναι εντάξει. Αυτό ακριβώς.
Π: Εντάξει άμα… Άμα κατέβω Κρήτη, θα σε πάρω. Καλά θα σε πάρω. Μπορεί να σε ξαναπάρω να πούμε γιατί είμαι λίγο… Ό,τι θες πάρε με αμέσως ε.
Ε: Γενικά άμα μάθεις εσύ τίποτα πάρε με.
Π: Έλα ναι ρε. Έλα γεια
Ε: Τα λέμε. Τα λέμε. Γεια.
thebest.gr