Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Ο διάβολος που φοράει Burberry . Όχι… Prada

Γράφει ο
Δημήτρης Κωνσταντάρας
 
Με απόθεμα καλής διάθεσης απέναντι στη «νεαρή» κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα και με πραγματική υπομονή, προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα παρουσιάζουν. 

Ότι δηλαδή, την ώρα που έσπασαν όλους τους κουμπαράδες με τα διαθέσιμα των ασφαλιστικών ταμείων, της τοπικής αυτοδιοίκησης και των λοιπών φορέων της  Γενικής Κυβέρνησης που είχε αφήσει η κυβέρνηση Σαμαρά, που υπόσχονται στους εταίρους στο εξωτερικό τη λήψη μέτρων όχι 6,1 δισ. ευρώ που περιελάμβανε το «e-mail Βαρουφάκη» της 30 Μαρτίου 2015, αλλά 14,2 δισ. ευρώ που «πρόσφεραν»  στην Φρανκφούρτη στον κ. Ντράγκι, οι κ.κ. Δραγασάκης και Τσακαλώτος, που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβεβαιώνει, στις εαρινές προβλέψεις της, ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ έβαλε όπισθεν και οδηγεί τη χώρα ξανά στην ύφεση και τα ελλείμματα, η κυβέρνηση ΔΕΝ «Διαρρηγνύει τα ιμάτιά της» ότι δεν πρόκειται να εφαρμόσει το «e-mail Χαρδούβελη»!!!
Κι ότι – όπως ισχυρίζονται …διάφοροι- η κυβέρνηση  ΔΕΝ θα λάβει 14 φορές περισσότερα μέτρα, ύψους 14 δισ. ευρώ περίπου από τα  μέτρα των 980 εκατ. ευρώ του «e-mail Χαρδούβελη» το οποίο ΔΕΝ θα εφαρμόσει.
Δεν γνωρίζω τον κύριο Χαρδούβελη, δεν ήμουν …αποδέκτης – βέβαια- του περίφημου email  και ομολογώ ότι δεν μου άρεσε να τόσο το περιεχόμενό του , κυρίως σε σημεία που αφορούσαν – στο πλαίσιο των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων -  « μέτρα καταπολέμησης της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου, περιορισμού των παράνομα καταβαλλόμενων συντάξεων και οικογενειακών επιδομάτων, καθώς και τακτοποίησης των οικιστικών αυθαιρεσιών, προς όφελος των εσόδων του Κράτους, των ασφαλιστικών ταμείων και του Πράσινου Ταμείου αντίστοιχα». Και δεν μου «πήγαιναν» όλα αυτά γιατί μου έμοιαζαν ένα απλό «ευχολόγιο» , απ΄ αυτά που επί χρόνια ακούγαμε σε προεκλογικά προγράμματα και σε προγραμματικές δηλώσεις.
Μαθαίνω όμως τώρα ότι  από τις 24 κατηγορίες μεταρρυθμίσεων με μετρήσιμο δημοσιονομικό αποτέλεσμα που περιλαμβάνει το «e-mail Βαρουφάκη» - το δεύτερο, στις αρχές Απριλίου, των 26 σελίδων- , οι 14 περιλαμβάνονταν και στο «e-mail-Χαρδούβελη»!!!
Δεν έχω τι να πω. Είμαι κι εγώ ένα απλός  πολίτης. Κι έρχονται τώρα τόσοι πολλοί «κακοί άνθρωποι» και μου λένε όλα αυτά τα «κακά πράγματα» για την κυβέρνησή μας που όσο κι αν δεν θέλω να τους πιστέψω…. αντιλαμβάνομαι ότι ο διάβολος που έχει μπει μέσα μας , δεν φοράει Prada. Burberry φοράει.

elzoni.gr