Δευτέρα, 25 Απριλίου 2011

Από παρακαμπτηρίους η κίνηση των οχημάτων, στο ρεύμα προς Αθήνα σε Ακράτα και Δερβένι

Με... σηκωμένες τις μπάρες έγινε το μεγαλύτερο μέρος της επιστροφής στην Εθνική Οδό Πατρών - Κορίνθου – Αθηνών στα διόδια της Κορίνθου, καθώς το κίνημα «Δεν Πληρώνω» άνοιξε τα διόδια και αποχώρησε από εκεί στις 8 το βράδυ. Αυξημένη, αλλά χωρίς προβλήματα, η κίνηση σύμφωνα με την Τροχαία. Από παρακαμπτηρίους γίνεται η κίνηση των οχημάτων, στο ρεύμα προς Αθήνα από το 151ο έως το 153ο χιλιόμετρο στο ύψος της Ακράτας και από το 142ο έως το 145ο χιλιόμετρο, στο Δερβένι, καθώς διεξάγονται έργα . Η επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα πάντως αναμένεται, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Τροχαίας, να ολοκληρωθεί την Κυριακή, 1η Μαΐου, αφού δεν είναι λίγοι εκείνοι που θα θελήσουν να... παρατείνουν κατά μια εβδομάδα την επιστροφή τους στην καθημερινότητα.
Ώρες αιχμής για την κίνηση στα εθνικά οδικά δίκτυα μέχρι και την Τρίτη του Πάσχα θα είναι από τις 10:00 το πρωί ως τα μεσάνυχτα. Υπενθυμίζεται ότι μέχρι τις 22:00 το βράδυ της Δευτέρας του Πάσχα απαγορεύεται η κίνηση φορτηγών στο ρεύμα εισόδου σε τμήματα της Παλαιάς και Νέας Εθνικής Οδού Πατρών - Κορίνθου – Αθηνών..
Η Τροχαία έχει λάβει μέτρα και σε σημεία όπου παρουσιάζεται αυξημένη επιβατική κίνηση αυτές τις ημέρες, Η πασχαλινή έξοδος, πάντως, ήταν ελαφρά μειωμένη φέτος, σε σχέση με πέρυσι. Από τα διόδια Ελευσίνας και Αφιδνών από τη Μεγάλη Δευτέρα έως τα ξημερώματα της Κυριακής του Πάσχα πέρασαν 840.000 αυτοκίνητα.Στους 23 ανήλθε φέτος ο αριθμός των θυμάτων τροχαίων δυστυχημάτων.Σύμφωνα με τον πρώτο απολογισμό η φετινή έξοδος για το Πάσχα σημαδεύτηκε από 21 θανατηφόρα δυστυχήματα, από όπου σκοτώθηκαν 23 άνθρωποι, 32 ατυχήματα με σοβαρό τραυματισμό και 220 ατυχήματα, όπου οι εμπλεκόμενοι τραυματίστηκαν ελαφρά.

Με γερά νευρά στο δρόμο της επιστροφής στο Κλινών Άστυ - Τα Επικίνδυνα σημεία

Υπομονή και γερά νευρά τα απαραίτητα στοιχεία των οδηγών καθώς από το πρωί   άρχισε ο «Γολγοθάς» της επιστροφής των εκδρομέων του Πάσχα στο Κλινών Άστυ. Από νωρίς η κίνηση στην Εθνική Οδό Πατρών-Αθηνών είναι εξαιρετικά αυξημένη  . Η τροχαία αυτοκινητοδρόμων είναι σε επιφυλακή για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών, ωστόσο η ταλαιπωρία δεν έχει αποτραπεί. Ο όγκος των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν την «Ολυμπία Οδό» γι’ ακόμη μια φορά αποδεικνύεται πολύ μεγαλύτερος από εκείνον που μπορεί ν’ αντέξει ο υπό κατασκευή δρόμος.
Η κίνηση γίνεται σημειωτόν και οι ουρές χιλιομέτρων είναι σύνηθες φαινόμενο. Σε μια προσπάθεια αποσυμφόρησης, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, η τροχαία υποχρεώνεται να εκτρέψει την κυκλοφορία των οχημάτων στην Παλαιά Εθνική Οδό.
Ως εκ τούτου, αρκετοί συμπολίτες που έχουν πληρώσει κανονικότατα τα διόδια βρίσκονται ξαφνικά στο παλαιό οδικό δίκτυο.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα σημεία της Εθνικής Οδου όπου γίνονται έργα και υπάρχουν εργοτάξια στα οποία πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ενώ απαραίτητη είναι και η υπομονή σε τυχόν καθυστερήσεις:
Στον Α/Κ Ρίου 205,300- ΧΘ 209,000
Στην ΧΘ 201,800- ΧΘ 205,300
στην Παναγοπούλα ΧΘ 187,600- ΧΘ 191,550
Στην Παναγοπούλα ΧΘ 192,800- ΧΘ 197,520
Στη γέφυρα του ποταμού Μεγανίτη ΧΘ 176,900- ΧΘ 180,900
Στην περιοχή Αιγίου ΧΘ 172,000- ΧΘ 175,500
Στα Νικολέϊκα ΧΘ 168,000- ΧΘ 170,400
Στην ΧΘ 164,650-ΧΘ 165,500
Στον Α/Κ Καλαβρύτων ΧΘ 163,650- ΧΘ 164,650
Στον Πλάτανο ΧΘ 153,450- ΧΘ 155,400
Στην Ακράτα ΧΘ 145,700- ΧΘ 151,550
Μετά το Δερβένι τα επικίνδυνα  σημεία που χρειάζονται προσοχή βρίσκονται:
Στη Λυγιά ΧΘ 136,100- ΧΘ 137,500
Στη Λυκοποριά ΧΘ 132,750- ΧΘ 134,300
Στη ΧΘ 123,700-ΧΘ 127,350
Στον Α/Κ Ξυλοκάστρου ΧΘ 120.800-ΧΘ 121,900
Στο Μελίσσι ΧΘ 112,300-ΧΘ 115,500 και
Στη ΧΘ 87,400-ΧΘ 87,600

Αθώοι πρώην περιφερειάρχες Δυτικής Ελλάδας για την παραγραφή πειθαρχικών παραπτωμάτων του Δημάρχου Ζαχάρως


 

Ανακοίνωσε επίσημως το κλείσιμο του 6 ΣΠ και την εγκατάσταση του 747 Τάγματος Μηχανικού ο Μπεγλίτης


 Το οριστικό κλείσιμο του 6ου Σ.Π. στην Κόρινθο ανακοίνωσε χθες ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης τονίζοντας πως " οι ένοπλες ανάγκες της χώρας θα βρίσκονται εκεί που η Πατρίδα τις έχει ανάγκη και όχι όπως το 60 Σύνταγμα Πεζικού που δεν εξυπηρετεί.. καμία ανάγκη."
Σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο κύριος Μπεγλίτης πληροφόρησε πως  αναβαθμίζεται η Σχολή Μηχανικού στο Λουτράκι και θα εγκατασταθεί πλέον το 747 Τάγμα Μηχανικού που θα εξυπηρετεί και επιχειρησιακούς και κοινωνικούς λόγους."

Δείτε το βίντεο του Γιάννη Στεφανή απο το Korinthos TV με τις δηλώσεις του υπουργού :