Τρίτη 3 Απριλίου 2012

ΕΓΚΑΙΝΙΑ TEMPO SPORT

Αγαπητέ φίλε - η
Η ενασχόληση μου με τον Παναιγιάλειο πριν από χρόνια όπου παρίστανα τον πρόεδρο και ήμουν ο μοναδικός χρηματοδότης - τρομάρα μου - όχι μόνο τίναξε στον αέρα τις όποιες οικονομίες μου αλλά με φόρτωσε με δυσβάσταχτα χρέη.
Ύστερα ήρθε η κρίση. Μέσα της σ...τριβιλίζομαι κι εγώ διαπιστώνοντας ότι η δημοσιογραφία την οποία διακονώ τα τελευταία τριάντα χρόνια βάλλεται πανταχόθεν και ως εκ τούτου αδυνατεί αντικειμενικά να με... ξεχρεώσει.
Σκέφτηκα λοιπόν ότι αφού έχασα τα λεφτά μου σε... σώβρακα και φανέλες ας προσπαθήσω πουλώντας σώβρακα και φανέλες μήπως και...Ετσι λοιπόν τη Δευτέρα 9 Απριλίου και ώρα 8μ.μ κάνω τα εγκαίνια του καταστήματος TEMPO SPORT που βρίσκεται στην οδό Ηλία Ηλιού 21 και Βουλιαγμένης στον Νέο Κόσμο. Το κατάστημα πωλεί αθλητικό ρουχισμό αποκλειστικά ελληνικής κατασκευής και μια μεγάλη γκάμα αθλητικών ειδών σχεδόν για όλα τα spor.
Σε προσκαλώ λοιπόν στα εγκαίνια και σε διαβεβαιώνω ότι θα χαρώ πολύ αν μπορέσεις να έρθεις.

Φιλικά
Γιώργος Χελάκης