Ένα πρωτότυπο τρόπο βρήκαν τα δημητριακά Fitness της Nestle για να υποστηρίξουν τη μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού, δημιουργώντας το Tweeting Bra.
Πρόκειται για ένα σουτιέν με δικό του λογαριασμό στο twitter, με στόχο να θυμίζει στις γυναίκες το ραντεβού με την αυτοεξέταση.
Τα Fitness επέλεξαν για ιδιοκτήτρια του σουτιέν την Μαρία Μπακοδήμου. Κάθε φορά που εκείνη ξεκουμπώνει το Tweeting Bra, αυτό αυτόματα στέλνει μέσω του λογαριασμού του ένα live tweet με σκοπό να υπενθυμίσει σε όλες τις γυναίκες τη ζωτικής σημασίας συνήθεια της αυτοεξέτασης.
techit.gr