Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Ξεσπάει ο Σφακιανάκης μπροστά στην κάμερα: «Επιβάλλεται να στηρίξετε τη Χρυσή Αυγή»! (video)

SFAKIANAKIS6

Σάλος έχει δημιουργηθεί με τις δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη που τάχθηκε ανοιχτά υπέρ της Χρυσής Αυγής, κατά τη διάρκεια της χθεσινοβραδινής απονομής του πολυπλατινένιου του δίσκου με τίτλο «16 αυτοτελείς ιστορίες»…

Ο τραγουδιστής ξεσπάει μπροστά στην κάμερα: «Είμαι πολιτικό ον και σκέπτομαι μονίμως πολιτικά διότι είμαι πολίτης, όχι πελάτης. Όλα αυτά τα κοπρόσκυλα που σας κυβερνάνε, εγώ δεν τα έχω αξιολογήσει όπως εσείς. Δεν τους έχω δώσει καμία απολύτως δύναμη. Έχω κάθε δικαίωμα να λέω τη γνώμη μου γιατί δεν χρωστάω σε κανέναν απολύτως τίποτα».
Για τη Χρυσή Αυγή και την προφυλάκιση του Νίκου Μιχαλολιάκου, λέει ο Νότης Σφακιανάκης: «Βεβαίως και δεν είναι φασίστες η Χρυσή Αυγή κι έχουν κλείσει κάποιον μέσα ο οποίος είναι αρχηγός κόμματος. Κανένα δικαίωμα δεν έχεις ρε! Ποιος σου έδωσε αυτό το δικαίωμα; Επιβάλλεται να στηρίξετε τη Χρυσή Αυγή, διότι αυτή, αν μη τι άλλο, έχει μέσα και την αυγή. Οι άλλοι έχουν μόνο το σκότος» Όσον αφορά στη φοροδιαφυγή των καλλιτεχνών, ο τραγουδιστής απάντησε χαρακτηριστικά «Πες τους να πάνε να γαμ…»!

arouraios.gr