Συνεχίζεται η κατάληψη
σχολείων στην Πελοπόννησο. Συγκεκριμένα στην Κορινθία υπό κατάληψη
είναι το Γυμνάσιο και το Λύκειο Αγίων Θεοδώρων, στην Καλαμάτα, δέκα σχολεία και στην Τρίπολη το 1ο Γενικό Λύκειο.
Στο μεταξύ, έντονες είναι οι αντιδράσεις των ΕΛΜΕ Αρκαδίας και Μεσσηνίας, για την απόφαση των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να λειτουργούν σε άλλα διδακτήρια της Τρίπολης και της Καλαμάτας, τα υπό κατάληψη σχολεία με απογευματινά μαθήματα.
Η εφαρμογή του μέτρου αυτού ξεκίνησε χθες το απόγευμα με αντιδράσεις και με πολύ μικρή προσέλευση μαθητών στα μαθήματα.
Η ΕΛΜΕ Αρκαδίας σε ανακοίνωσή της καταγγέλλει την απόφαση αυτή και σημειώνει ότι, «ανατρέπεται ο προγραμματισμός των οικογενειών μαθητών και καθηγητών». Προσθέτει, πως πολλά παιδιά δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο, είτε γιατί είναι από μακρινά μέρη και δεν υπάρχει συγκοινωνία, είτε έχουν άλλες απογευματινές υποχρεώσεις, όπως ξένες γλώσσες.
Παράλληλα, η ΕΛΜΕ υπογραμμίζει πως η απόφαση για απογευματινά μαθήματα, «φέρνει σε αντιπαράθεση μαθητές με μαθητές. Το ωράριο των εκπαιδευτικών έρχεται σε σύγκρουση με το ωράριο που έχουν σε άλλο σχολείο», ενώ δημιουργεί και άλλα κοινωνικής φύσεως προβλήματα και τονίζουν ότι, «ζητούμενο για μας παραμένει η λειτουργία των σχολείων».
Στο μεταξύ, έντονες είναι οι αντιδράσεις των ΕΛΜΕ Αρκαδίας και Μεσσηνίας, για την απόφαση των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να λειτουργούν σε άλλα διδακτήρια της Τρίπολης και της Καλαμάτας, τα υπό κατάληψη σχολεία με απογευματινά μαθήματα.
Η εφαρμογή του μέτρου αυτού ξεκίνησε χθες το απόγευμα με αντιδράσεις και με πολύ μικρή προσέλευση μαθητών στα μαθήματα.
Η ΕΛΜΕ Αρκαδίας σε ανακοίνωσή της καταγγέλλει την απόφαση αυτή και σημειώνει ότι, «ανατρέπεται ο προγραμματισμός των οικογενειών μαθητών και καθηγητών». Προσθέτει, πως πολλά παιδιά δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο, είτε γιατί είναι από μακρινά μέρη και δεν υπάρχει συγκοινωνία, είτε έχουν άλλες απογευματινές υποχρεώσεις, όπως ξένες γλώσσες.
Παράλληλα, η ΕΛΜΕ υπογραμμίζει πως η απόφαση για απογευματινά μαθήματα, «φέρνει σε αντιπαράθεση μαθητές με μαθητές. Το ωράριο των εκπαιδευτικών έρχεται σε σύγκρουση με το ωράριο που έχουν σε άλλο σχολείο», ενώ δημιουργεί και άλλα κοινωνικής φύσεως προβλήματα και τονίζουν ότι, «ζητούμενο για μας παραμένει η λειτουργία των σχολείων».