Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Η Κατερίνα Οικονόμου για την εκλογή της στην ΠΕ της Νέας Δημοκρατίας

Image
Η Νέα Δημοκρατία αναμορφώνεται. Αναμόρφωση που συμπορεύεται με την επανίδρυση του Κράτους. Σε αυτές τις παράλληλες πραγματικότητες η οριστική αντιμετώπιση των παθογενειών, η άμεση αποκατάσταση των αδικιών, οι περισσότερες και ίσες ευκαιρίες για όλους, η ανάπτυξη είναι μονόδρομος. Και σε αυτούς τους αγώνες, η Κορινθία πρωτοστατεί.

Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τις φίλες και τους φίλους από όλη την Ελλάδα για τη στήριξη της υποψηφιότητάς μου για την Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας.
Την Ο.Ν.ΝΕ.Δ Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων, την Ο.Ν.ΝΕ.Δ και τη ΝΟ.Δ.Ε Κορινθίας, τους βουλευτές και πολιτευτές του Νομού, όπως και τα στελέχη που συμμετείχαν στις σχετικές διαδικασίες.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα μέσα ενημέρωσης που προέβαλαν την εκλογή μου και όλους εκείνους που με τα συγχαρητήρια και τις ευχές τους μου δίνουν δύναμη να αγωνιστώ και από αυτό το μετερίζι.
Πρώτα απ' όλα και για όλα, είμαι ευγνώμων στην οικογένειά μου.

Ανήκω σε εκείνη τη γενιά την οποία κάποιοι σκοπίμως καταδικάζουν ως χαμένη. Στην πραγματικότητα όμως είναι η γενιά που όσες ευκαιρίες κι αν της στέρησαν, θα είναι εκείνη που τελικά θα τα αλλάξει όλα.

Σε μια χώρα που δεν ήξερε (;), δεν μπόρεσε (;) δεν ήθελε (;) να κάνει άλματα πιο γρήγορα από τη φθορά, ετούτη την ύστατη στιγμή, σε αυτή την τελευταία ευκαιρία, είμαστε εμείς, με τα σοβαρά προβλήματα επιβίωσης και τη δικαιολογημένη απογοήτευση, που συνεπείς στην ιστορία και τα ιδανικά μας, οφείλουμε να αγαπήσουμε την ευθύνη και να αγωνιστούμε στην πρώτη γραμμή της εθνικής μάχης. Για να καταφέρουμε,και θα καταφέρουμε,να φτάσουμε την Ελλάδα μας
όπου δεν μπορεί.


Κατερίνα Ι. Οικονόμου

(Πολιτικός Επιστήμονας)
Μέλος Πολιτικής Επιτροπής ΝΔ