Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Ιδιωτική η επίσκεψη του Χ. Δήμα στην Ορεινή Κορινθία. - Απάντηση σε σχόλιο της Korinthian news

«Έκανα μία ιδιωτική επίσκεψη στην ορεινή Κορινθία και τίποτα παραπάνω» δήλωσε ο γιος του τ. Επιτρόπου και Αντιπροέδρου της Ν. Δ. , κ. Σταύρου Δήμα , Χρίστος , απαντώντας σε χθεσινό σχόλιο της Korinthian news
Στο σχόλιο του το Korinthian news με τίτλο «Ετοιμάζεται για τις εκλογές ο γιος του Σ. Δήμα;» και υπότιτλο «Ο Χ. Δήμας τι κάνει στην ορεινή Κορινθία; ». ανάφερε ότι «Ο κ. Χ. Δήμας από ότι ακούσαμε κάνει κάποιες επισκέψεις στην ορεινή Κορινθία όπου και μιλάει με τους πολίτες τα θέματα που τους απασχολούν!» και αναρωτούσε «Πως και αυτό το… ξαφνικό ενδιαφέρον για τους κατοίκους των ορεινών περιοχών αυτή την περίοδο; Μήπως ο γιος του επίτροπου προσπαθεί να ετοιμάσει το έδαφος για τις ερχόμενες εκλογές; Λέμε μήπως…»
Στην απάντησή του στο σχόλιο της εν λόγου εφημερίδας , ο Χρίστος Δήμας διευκρίνισε μεταξύ άλλων ότι : «…1. Έκανα μία ιδιωτική επίσκεψη να συναντήσω κάποιους φίλους μου στην ορεινή Κορινθία το Σ/Κ που μας πέρασε. Δεν έκανα τίποτα παραπάνω. 2. Δεν υπάρχει ξαφνικό μου ενδιαφέρον για την ορεινή Κορινθία όπως γράφετε, την επισκέπτομαι πολύ συχνά και μάλιστα από μικρό παιδί διότι έχω αρκετούς φίλους και είναι μοναδικός προορισμός που μου αρέσει. Δεν τα γράφω αυτά για κανέναν άλλο λόγο παρά μόνο γιατί θέλω να αποκαταστήσω την αλήθεια σε εσάς... Εγώ είμαι σχεδόν κάθε Σ/Κ στην Κορινθία (ορεινή, πεδινή και ημιορεινή!!!), τις καθημερινές είμαι στην Αθήνα όπου δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα. φιλικά, Χρίστος».