Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Αιχμές Φρόσως Γκαϊνά κατά Δημήτρη Σκούρα ".... Μπορεί ο απερχόμενος να φοβίσει τους επερχόμενους? Για το καλό του Δήμου και της παράταξης πρέπει ο κ. ΣΚΟΥΡΑΣ να παραμερίσει..Ας μην υπονομεύει ο ίδιος την υστεροφημία του..."

Με πολλές αιχμές για τον επικεφαλής της "ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ", Δημήτρη Σκούρα, η μακροσκελής απάντηση της Δημοτικής Συμβούλου, Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης, κ. Φρόσως Γκαϊνά για την διαγραφή της, όπου αναφέρει τα εξής:
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΓΚΑΪΝΑ ΦΡΟΣΩΣ
 



"Σχετικά με τη διαγραφή μου από την Δημοτική ομάδα [ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ], έχω να καταθέσω τη δική μου άποψη, την δική μου αλήθεια για τα γεγονότα όπως αυτά έλαβαν χώρα και όχι όπως ο επικεφαλής της παράταξης περιγράφει, κόβοντας και ράβοντας αυτά κατά τρόπο που θα επέτρεπε να δικαιολογήσει την, από πολύ καιρό, από την αρχή, θα έλεγα, πρόθεση του να με θέσει εκτός παράταξης, λόγω της επιθυμίας του στην θέση μου να είχε εκλεγεί άλλος , αρεστός και πειθήνιο όργανο του, χαρακτηριστικά που δεν έβρισκε στο πρόσωπο μου, αφού από την πρώτη στιγμή είχα δηλώσει ότι μπροστά από το παραταξιακό συμφέρον έχω θέσει το συμφέρον των πολιτών του Δήμου, συμφέρον που υπηρέτησα και θα υπηρετώ και στο μέλλον, σύμφωνα και με τον όρκο που έδωσα κατά την ορκωμοσία των εκλεγέντων δημοτικών συμβούλων και προέδρων.
Τα γεγονότα λοιπόν έχουν ως ακολούθως.
Όταν ηγέρθη το θέμα που προέταξε ο κ. ΣΚΟΥΡΑΣ, για την παραμονή της Δ.Ο. Υ. στον Δήμο μας και προτάθηκε αυτή να στεγαστεί στο Κέντρο Νεότητας, αντέδρασα με το να μην ψηφίσω αυτή την πρόταση, όπως άλλωστε και έτερος Δημοτικός σύμβουλος, της παράταξής μας, στον οποίο επιφύλαξε άλλη αντιμετώπιση, τον επέπληξε σε δεύτερο χρόνο. Ο λόγος της αντίδρασης μου αυτής είχε να κάνει πρώτον με την συστηματική αποψίλωση από δημόσιες υπηρεσίες του πρώην Δήμου Ευρωστίνης με αποτέλεσμα αυτός να καταδικάζεται σε μαρασμό και η μόνη σωτηρία είναι να μεταφερθεί κάποια υπηρεσία εκεί και δεύτερον η πρόταση για στέγαση της Δ Ο Υ στο κέντρο Νεότητας του Ξυλοκάστρου είναι ανέφικτη καθόσον πολλάκις ο κ. ΣΚΟΥΡΑΣ έχει επισημάνει ότι το κτήριο έχει κριθεί ακατάλληλο και επικίνδυνο ακόμα και για την ανά μήνα περίπου συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, πόσο μάλλον για τη στέγαση της Δ Ο Υ. Τι ήθελε λοιπόν να συνηγορήσω στην τωρινή πρότασή του ή να πειθαρχήσω στην αναφορά του για ακαταλληλότητα του χώρου? Είναι ή δεν είναι πασιφανές ότι [ διυλίζει τον κώνωπα] για να μου προσάψει το παραμικρό το ελάχιστο που θα του επέτρεπε να με θέσει εκτός παράταξης?
Νομίζει βεβαίως ότι με την προσωπική του αυτή απόφαση μπορεί να με θέσει και εκτός κοινωνίας, να διαγράψει δηλαδή την πορεία μου στον ευρύτερο χώρο της δημοκρατικής παράταξης της λαϊκής δεξιάς την οποία θεωρώ σπίτι μου τις αρχές και τις αξίες της οποίας ακολουθώ από παιδί. Άλλωστε είναι σχήμα οξύμωρο ο διαχειριστής να εξώνει τον ένοικο, διαχειριστής μάλιστα που έχει εκτελέσει τα ίδια καθήκοντα και σε άλλη πολιτική πολυκατοικία, διαχειριστής που προσήλθε για τη διεκδίκηση του Δήμου αμέσως όταν έπαψε να στεγάζεται στα διάφορα υπουργεία και τις υπηρεσίες αυτών.
Νομίζει βεβαίως ότι με τις ενέργειες του αυτές μπορεί να μας φοβίσει. Μπορεί η δύση να τρομάξει την ανατολή? Μπορεί ο απερχόμενος να φοβίσει τους επερχόμενους?
Για το καλό του Δήμου και της παράταξης πρέπει ο κ. ΣΚΟΥΡΑΣ να παραμερίσει. Δεν μπορεί να μένει στο όνειρο της πάλε ποτέ παντοκρατορίας του [περασμένα μεγαλεία που διηγόντας τα να κλαις]. Ας προσφέρει την τελευταία του θετική υπηρεσία, να παραχωρήσει την θέση του σε νεότερους, άξιους, δεν λείπουν από τον χώρο οι οραματιστές. Ας περιοριστεί στον ρόλο του συμβουλάτορα όταν του ζητείται και μη προσπαθεί να κτίσει νέο οικοδόμημα με παλιά υλικά. Είναι βέβαιο ότι όλοι στο μέλλον θα θυμούνται τις θητείες του ως Δήμαρχος και θα προσπαθούν να ξεχάσουν τις σημερινές στιγμές του. Ας μην υπονομεύει ο ίδιος την υστεροφημία του, εμείς είμαστε πρόθυμοι να την υπερασπιστούμε.
Τέλος θα ήθελα να διαβεβαιώσω όχι μόνο τους 1200 πολίτες του Δήμου μας που θεώρησαν κατάλληλη την υποψηφιότητα μου και με επιφόρτισαν με το βαρύ καθήκον της εκπροσώπησης τους, αλλά όλους τους δημότες που προσβλέπουν στην παράταξη ως τη μόνη λύση για να έλθει εποικοδομητική αλλαγή στον τελματωμένο Δήμο μας ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με περισσότερο πάθος, μετά την απελευθέρωσή μου από το χθες το παλιό, για τα συμφέροντα τους.
Τους καλώ να στηρίξουν κάθε προσπάθεια που θα έχει ως στόχο τόσο την ανανέωση της παράταξης και της ηγετικής της ομάδας, όσο και τη θέση της σημερινής ηγεσίας του Δήμου στην αντιπολίτευση. Εγώ δεν θεωρώ τον εαυτό μου διαγραμμένο από την παράταξη, δεν δηλώνω ανεξάρτητη, παραμένω σ' αυτή χωρίς να κάθομαι δίπλα στο σημερινό αρχηγό της μέχρι την αντικατάστασή του.
Σας ευχαριστώ"