Τα χάλια της έχει η Παλαιά Εθνική Οδός Πατρών - Κορίνθου, ιδιαίτερα μέχρι το Αίγιο, εξαιτίας της έλλειψης συντήρησης. «Πιστώσεις δεν υπάρχουν» απαντά η ΔΕΣΕ που παρεμβαίνει στα σημεία παγίδες και αναγνωρίζει τα προβλήματα που υπάρχουν, αλλά… σηκώνει τα χέρια ψηλά. Και όλα αυτά σε ένα δρόμο που χρησιμοποιείται κατά κόρον ακόμη και για αστικές μετακινήσεις. Δρόμος σπασμένος, γούβες τεράστιες, αλλά και φονική έλλειψη φωτισμού είναι ορισμένα μόνο από τα προβλήματα που εντοπίζουν οι καθημερινοί χρήστες της Παλαιάς Εθνικής Οδού. Ιδιαίτερα στο τμήμα από Πάτρα μέχρι Αίγιο παρατηρούνται ακόμη μεγαλύτερες φθορές, δεδομένου ότι πρόκειται για δρόμο που χρησιμοποιείται ακόμη και για αστικές μετακινήσεις. Η κατάσταση έχει επιδεινωθεί καθώς η ΠΕΟ Πατρών - Κορίνθου, ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο, χρησιμοποιείται από βαρέα οχήματα που επιλέγουν να μην πληρώσουν διόδια στον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο. Η κίνηση όμως των φορτηγών επιτείνει την επικινδυνότητα σε ένα στενό δρόμο, με σημαντικές φθορές και χωρίς φωτισμό. Δεν είναι όμως μόνο οι διερχόμενοι που έρχονται αντιμέτωποι με τους κινδύνους, είναι και οι κάτοικοι των ενδιάμεσων περιοχών Αγίου Βασιλείου, Αραχωβιτίκων, Δρέπανου, Ψαθοπύργου, Ρόδινης, Παναγοπούλας, Καμάρων, Σελιανιτίκων, Λόγγου, Ροδοδάφνης που μετακινούνται σε καθημερινή βάση και από μέρα σε μέρα βλέπουν το οδόστρωμα να χειροτερεύει. «Μετράμε τις γούβες κάθε φορά και εντοπίζουμε καινούργιες», σχολίαζαν επισημαίνοντας την επικινδυνότητα. Δυστυχώς όμως δεν διαφαίνεται αποκατάσταση στο αμέσως επόμενο διάστημα. «Είναι θέμα πιστώσεων» αναφέρει ο Διονύσης Παναγιωτόπουλος γενικός διευθυντής περιβάλλοντος - χωροταξίας και έργων. Η συντήρηση της παλαιάς εθνικής οδού Πατρών - Κορίνθου - Αθηνών είναι αρμοδιότητα της ΔΕΣΕ. «Τα ξέρουμε τα προβλήματα. Η υπηρεσία έχει συντάξει, τεχνικά δελτία και περιμένουμε χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων» λέει ο κ. Παναγιωτόπουλος. Παραλλήλως ο γενικός γραμματέας της αποκεντρωμένης διοίκησης Τάσος Αποστολόπουλος έχει κάνει προσωπικά διαβήματα προς τους αρμοδίους υπουργούς, αλλά - για την ώρα τουλάχιστον - δεν έχει υπάρξει ανταπόκριση. Χρειάζονται 100 εκατομμύρια ευρώ Στο μεταξύ και μέχρι να καταφθάσουν τα απαραίτητα κονδύλια όπου υπάρχουν σοβαρά προβλήματα η υπηρεσία παρεμβαίνει και κλείνει γούβες. Μικρές επεμβάσεις οι οποίες εκτελούνται με πίστωση. Ούτε έτσι όμως το πρόβλημα λύνεται. Διότι το οδόστρωμα έχει γεμίσει μπαλώματα. Παράγοντες του τεχνικού κόσμου εκτιμούν ότι για ουσιαστική επέμβαση χρειάζεται κονδύλι ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ κάτι που δεν προβλέπεται. Οι κατά καιρούς χρηματοδοτήσεις που έφταναν στην Περιφέρεια ήταν της τάξης κάποιων χιλιάδων ευρώ που έπρεπε να μοιραστούν σε Πατρών - Κορίνθου, Πατρών-Πύργου και Αντιρρίου -Ιωαννίνων. |
aigialeianews.gr