Με αφορμή τις πληροφορίες που ήρθαν στη δημοσιότητα σχετικά με τις προθέσεις της ΔΕΗ να καταργήσει υπηρεσίες του πρακτορείου της στο Κιάτο, ο Βουλευτής Κορινθίας κ. Κώστας Κόλλιας έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:
«Πριν από περίπου ένα χρόνο οι πολίτες του Κιάτου είχαν θορυβηθεί από τις φήμες περί προοπτικής κατάργησης του πρακτορείου της ΔΕΗ στο Κιάτο. Τότε είχα σπεύσει να επικοινωνήσω με τη Διοίκηση της ΔΕΗ, η οποία επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζονται μακροπρόθεσμα αλλαγές στο τεχνικό τμήμα, διέψευσε όμως ότι τίθεται θέμα κατάργησης του εμπορικού τμήματος, το οποίο εξυπηρετεί τις συναλλαγές με το κοινό. »
Πρόσφατα ανέκυψε εκ νέου ζήτημα διακοπής της λειτουργίας του τεχνικού τμήματος. Θα ήθελα να ενημερώσω του πολίτες του Κιάτου ότι πράγματι υπάρχει θέμα με την ενοποίηση υπηρεσιών του τεχνικού τομέα με το πρακτορείο του Ξυλοκάστρου και αυτό προκειμένου να υπάρξει καλύτερος συντονισμός και προγραμματισμός των εργασιών, λόγω ελλείψεως προσωπικού. Και εδώ είναι το βασικό θέμα: καμία ουσιαστική βελτίωση δεν μπορεί να υπάρξει εάν ο τεχνικός τομέας δεν ενισχυθεί με το απαραίτητο τεχνικό προσωπικό, προκειμένου να υπάρχει ταχύτερη και αποτελεσματικότερη αποκατάσταση των βλαβών. Επισημαίνω ιδιαιτέρως το γεγονός ότι από τους τέσσερις τεχνίτες που είχε προγραμματίσει η ΔΕΗ να διαθέσει στην Κόρινθο με τον τελευταίο διαγωνισμό, διατέθηκε εντέλει μόνο ένας. Για το θέμα αυτό θα καταθέσω σχετική ερώτηση.
Πέραν όμως του τεχνικού τμήματος, πρόσφατα έγινα αποδέκτης πληροφοριών ότι επίκεινται μετακινήσεις διοικητικού προσωπικού από το πρακτορείο του Κιάτου, γεγονός που ήγειρε υπόνοιες ότι βαίνει προς κατάργηση. Για όλα τα παραπάνω επικοινώνησα άμεσα με την ιεραρχία της ΔΕΗ, τονίζοντας ότι μια τέτοια απόφαση θα έχει σημαντικές συνέπειες στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει η ΔΕΗ στους καταναλωτές του Κιάτου.
Μετά από αυτήν την παρέμβαση, έλαβα τη διαβεβαίωση από τον νέο Γενικό Διευθυντή Διανομής της ΔΕΗ ότι αναστέλλεται συνολικά η διαδικασία αναδιάρθρωσης των δύο πρακτορείων. Όμως δεν εφησυχάζουμε. Μπορεί οι διαδικασίες προς την κατεύθυνση κατάργησης να έχουν ανασταλεί, η κοινωνία του Κιάτου όμως χρειάζεται χειροπιαστές διαβεβαιώσεις ότι δεν πρόκειται να στερηθεί των υπηρεσιών ούτε του τεχνικού ούτε του εμπορικού τομέα. Με την πρότερη επαγγελματική μου ιδιότητα ως στελέχους της ΔΕΗ Κορίνθου, είμαι σε θέση να γνωρίζω πολύ καλά και το υπηρεσιακό αντικείμενο και την αναγκαιότητα του τοπικού υποκαταστήματος της ΔΕΗ για τους πολίτες του Κιάτου. Την προσεχή εβδομάδα θα συναντηθώ με τον Γενικό Διευθυντή Διανομής της Επιχείρησης, προκειμένου να του επισημάνω την αναγκαιότητα να διατηρηθεί στο Κιάτο το Υποκατάστημα και οι εμπορικές υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση κύριο μέλημα όλων μας πρέπει να είναι η διασφάλιση υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προς τον πολίτη. Η ταχύτητα και η ευκολία στις συναλλαγές και η άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών είναι το ζητούμενο. Κάθε προγραμματιζόμενη αλλαγή οφείλει να είναι αλλαγή προς το καλύτερο και είμαι αισιόδοξος ότι τελικώς δεν θα υπάρξουν μεταβολές στο τοπικό πρακτορείο. Γι’ αυτό το σκοπό, θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου ότι θα εξακολουθήσω να παρακολουθώ από κοντά την πορεία του ζητήματος. Θα είμαι σε επικοινωνία με την Διοίκηση της ΔΕΗ, τους τοπικούς φορείς και την αυτοδιοίκηση, ώστε όταν η διαδικασία επανεξετασθεί, να αποτρέψουμε το ενδεχόμενο κατάργησης οποιασδήποτε υπηρεσίας του πρακτορείου Κιάτου και να διασφαλίσουμε από κοινού ότι οι όποιες λύσεις προκριθούν θα υπηρετούν καλύτερα τον στόχο της βελτιστοποίησης της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
«Πριν από περίπου ένα χρόνο οι πολίτες του Κιάτου είχαν θορυβηθεί από τις φήμες περί προοπτικής κατάργησης του πρακτορείου της ΔΕΗ στο Κιάτο. Τότε είχα σπεύσει να επικοινωνήσω με τη Διοίκηση της ΔΕΗ, η οποία επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζονται μακροπρόθεσμα αλλαγές στο τεχνικό τμήμα, διέψευσε όμως ότι τίθεται θέμα κατάργησης του εμπορικού τμήματος, το οποίο εξυπηρετεί τις συναλλαγές με το κοινό. »
Πρόσφατα ανέκυψε εκ νέου ζήτημα διακοπής της λειτουργίας του τεχνικού τμήματος. Θα ήθελα να ενημερώσω του πολίτες του Κιάτου ότι πράγματι υπάρχει θέμα με την ενοποίηση υπηρεσιών του τεχνικού τομέα με το πρακτορείο του Ξυλοκάστρου και αυτό προκειμένου να υπάρξει καλύτερος συντονισμός και προγραμματισμός των εργασιών, λόγω ελλείψεως προσωπικού. Και εδώ είναι το βασικό θέμα: καμία ουσιαστική βελτίωση δεν μπορεί να υπάρξει εάν ο τεχνικός τομέας δεν ενισχυθεί με το απαραίτητο τεχνικό προσωπικό, προκειμένου να υπάρχει ταχύτερη και αποτελεσματικότερη αποκατάσταση των βλαβών. Επισημαίνω ιδιαιτέρως το γεγονός ότι από τους τέσσερις τεχνίτες που είχε προγραμματίσει η ΔΕΗ να διαθέσει στην Κόρινθο με τον τελευταίο διαγωνισμό, διατέθηκε εντέλει μόνο ένας. Για το θέμα αυτό θα καταθέσω σχετική ερώτηση.
Πέραν όμως του τεχνικού τμήματος, πρόσφατα έγινα αποδέκτης πληροφοριών ότι επίκεινται μετακινήσεις διοικητικού προσωπικού από το πρακτορείο του Κιάτου, γεγονός που ήγειρε υπόνοιες ότι βαίνει προς κατάργηση. Για όλα τα παραπάνω επικοινώνησα άμεσα με την ιεραρχία της ΔΕΗ, τονίζοντας ότι μια τέτοια απόφαση θα έχει σημαντικές συνέπειες στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει η ΔΕΗ στους καταναλωτές του Κιάτου.
Μετά από αυτήν την παρέμβαση, έλαβα τη διαβεβαίωση από τον νέο Γενικό Διευθυντή Διανομής της ΔΕΗ ότι αναστέλλεται συνολικά η διαδικασία αναδιάρθρωσης των δύο πρακτορείων. Όμως δεν εφησυχάζουμε. Μπορεί οι διαδικασίες προς την κατεύθυνση κατάργησης να έχουν ανασταλεί, η κοινωνία του Κιάτου όμως χρειάζεται χειροπιαστές διαβεβαιώσεις ότι δεν πρόκειται να στερηθεί των υπηρεσιών ούτε του τεχνικού ούτε του εμπορικού τομέα. Με την πρότερη επαγγελματική μου ιδιότητα ως στελέχους της ΔΕΗ Κορίνθου, είμαι σε θέση να γνωρίζω πολύ καλά και το υπηρεσιακό αντικείμενο και την αναγκαιότητα του τοπικού υποκαταστήματος της ΔΕΗ για τους πολίτες του Κιάτου. Την προσεχή εβδομάδα θα συναντηθώ με τον Γενικό Διευθυντή Διανομής της Επιχείρησης, προκειμένου να του επισημάνω την αναγκαιότητα να διατηρηθεί στο Κιάτο το Υποκατάστημα και οι εμπορικές υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση κύριο μέλημα όλων μας πρέπει να είναι η διασφάλιση υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προς τον πολίτη. Η ταχύτητα και η ευκολία στις συναλλαγές και η άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών είναι το ζητούμενο. Κάθε προγραμματιζόμενη αλλαγή οφείλει να είναι αλλαγή προς το καλύτερο και είμαι αισιόδοξος ότι τελικώς δεν θα υπάρξουν μεταβολές στο τοπικό πρακτορείο. Γι’ αυτό το σκοπό, θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου ότι θα εξακολουθήσω να παρακολουθώ από κοντά την πορεία του ζητήματος. Θα είμαι σε επικοινωνία με την Διοίκηση της ΔΕΗ, τους τοπικούς φορείς και την αυτοδιοίκηση, ώστε όταν η διαδικασία επανεξετασθεί, να αποτρέψουμε το ενδεχόμενο κατάργησης οποιασδήποτε υπηρεσίας του πρακτορείου Κιάτου και να διασφαλίσουμε από κοινού ότι οι όποιες λύσεις προκριθούν θα υπηρετούν καλύτερα τον στόχο της βελτιστοποίησης της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους πολίτες.