Τη στιγμή που για κάθε μέρα οι ιδιοκτήτες παλιών αυτοκινήτων και έμποροι νέων αυτοκινήτων μαδούσαν μαργαρίτες για να μάθουν αν θα ξεκινήσει η απόσυρση…να που τελικά ήρθε η λύτρωση .Εντός της εβδομάδας ήταν η πρώτη επίσημη ημέρα της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, η άδεια κυκλοφορίας των οποίων έχει εκδοθεί έως τις 31/12/1998.
Η διαδικασία της απόσυρσης θα διαρκέσει έως τις 20 Δεκεμβρίου 2011, ενώ προϋπόθεση είναι να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 καθώς και τυχόν οφειλές προηγούμενων ετών. Το όφελος για τον καταναλωτή είναι από 300 έως 2.800 ευρώ, ενώ παράλληλα οι εταιρείες προσπαθούν να δελεάσουν τους υποψήφιους αγοραστές με επιπλέον προσφορές.
Ο Διευθυντής του τμήματος Συγκοινωνιών της Περιφερειακής ενότητας Κορινθίας κ. Κώστας Δημόπουλος με δηλώσεις του αναφέρθηκε στο νέο μέτρο που φιλοδοξεί να τονώσει την αγορά αυτοκινήτου που είχε διαγράψει κατακόρυφη πτώση.
Ο κ. Δημόπουλος εξήγησε τα νέα δεδομένα σύμφωνα με τα οποία το όφελος για τον καταναλωτή αυξάνεται ανάλογα με τον κυβισµό του νέου µοντέλου που θα επιλέξει να αγοράσει.
Στα ΙΧ έως 900 κυβικά εκατοστά θα γλιτώσει μέχρι 300 ευρώ, στην κατηγορία από 901 έως 1.400 κ.εκ. το µέγιστο όφελος φτάνει τα 960 ευρώ, στα 1.401 έως 1.600 κ.εκ. η τιµή του καινούργιου αυτοκινήτου µειώνεται έως 1.430 ευρώ, µεταξύ 1.601 και 1.800 κ.εκ. η μείωση ανέρχεται έως 2.100 ευρώ και από 1.801 έως 2.000 κ.εκ. ο αγοραστής γλιτώνει έως 2.800 ευρώ.
Για παράδειγμα, για απόσυρση και αγορά ΙΧ 1.200 κυβικών, χονδρικής αξίας 9.000 ευρώ και λιανικής γύρω στα 12.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται ως 12% Χ 9.000 ευρώ = 1.080 ευρώ.
Άρα, το όφελος είναι 6.000 Χ 12% =720 ευρώ και θα πληρωθεί τέλος 360 ευρώ (3.000 Χ 12%).
Σε απόσυρση και αγορά ΙΧ 1.600 κ.εκ. χονδρικής αξίας 15.000 ευρώ και λιανικής γύρω στα 22.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται ως 15.000 Χ 30%=4.500 ευρώ.
Έτσι, το όφελος είναι το 65% του τέλους μέχρι 11.000 ευρώ, δηλαδή όφελος = 65% (11.000 Χ 30%) =65% 3.300 = 2.145 ευρώ, δηλαδή θα πληρώσει τέλος 2.355 ευρώ.
korinthiannews.gr
Η διαδικασία της απόσυρσης θα διαρκέσει έως τις 20 Δεκεμβρίου 2011, ενώ προϋπόθεση είναι να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 καθώς και τυχόν οφειλές προηγούμενων ετών. Το όφελος για τον καταναλωτή είναι από 300 έως 2.800 ευρώ, ενώ παράλληλα οι εταιρείες προσπαθούν να δελεάσουν τους υποψήφιους αγοραστές με επιπλέον προσφορές.
Ο Διευθυντής του τμήματος Συγκοινωνιών της Περιφερειακής ενότητας Κορινθίας κ. Κώστας Δημόπουλος με δηλώσεις του αναφέρθηκε στο νέο μέτρο που φιλοδοξεί να τονώσει την αγορά αυτοκινήτου που είχε διαγράψει κατακόρυφη πτώση.
Ο κ. Δημόπουλος εξήγησε τα νέα δεδομένα σύμφωνα με τα οποία το όφελος για τον καταναλωτή αυξάνεται ανάλογα με τον κυβισµό του νέου µοντέλου που θα επιλέξει να αγοράσει.
Στα ΙΧ έως 900 κυβικά εκατοστά θα γλιτώσει μέχρι 300 ευρώ, στην κατηγορία από 901 έως 1.400 κ.εκ. το µέγιστο όφελος φτάνει τα 960 ευρώ, στα 1.401 έως 1.600 κ.εκ. η τιµή του καινούργιου αυτοκινήτου µειώνεται έως 1.430 ευρώ, µεταξύ 1.601 και 1.800 κ.εκ. η μείωση ανέρχεται έως 2.100 ευρώ και από 1.801 έως 2.000 κ.εκ. ο αγοραστής γλιτώνει έως 2.800 ευρώ.
Για παράδειγμα, για απόσυρση και αγορά ΙΧ 1.200 κυβικών, χονδρικής αξίας 9.000 ευρώ και λιανικής γύρω στα 12.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται ως 12% Χ 9.000 ευρώ = 1.080 ευρώ.
Άρα, το όφελος είναι 6.000 Χ 12% =720 ευρώ και θα πληρωθεί τέλος 360 ευρώ (3.000 Χ 12%).
Σε απόσυρση και αγορά ΙΧ 1.600 κ.εκ. χονδρικής αξίας 15.000 ευρώ και λιανικής γύρω στα 22.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται ως 15.000 Χ 30%=4.500 ευρώ.
Έτσι, το όφελος είναι το 65% του τέλους μέχρι 11.000 ευρώ, δηλαδή όφελος = 65% (11.000 Χ 30%) =65% 3.300 = 2.145 ευρώ, δηλαδή θα πληρώσει τέλος 2.355 ευρώ.
korinthiannews.gr