Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

ΒΟΜΒΑ ΣΑΒΒΙΔΗ: «Αγοράζω τον Αlpha και προστατεύω τις θέσεις εργασίας»

savvidis-ivan
Συνέντευξη στην «ΕΡΤ» και στην «Αθλητική Κυριακή» παραχώρησε ο Ιβάν Σαββίδης μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος κόντρα στον Παναιτωλικό.
Το αφεντικό του δικέφαλου του Βορρά επικεντρώθηκε κυρίως στο θέμα των τηλεοπτικών αδειών, τονίζοντας εκ νέου πως συνεχίζει να τον ενδιαφέρει και πως θέλει να εμπλακεί στον ελληνικό χώρο των Media. Μάλιστα, έκανε πρόταση στους καναλάρχες που δεν κατάφεραν να πάρουν τηλεοπτική άδεια μέσω της δημοπρασίας να αγοράσει το κανάλι τους διασφαλίζοντας παράλληλα τις θέσεις όλων των εργαζομένων.
Αναλυτικά:

Για τις άδειες και το γεγονός πως κάποιοι τον κατηγόρησαν για τον ρόλο του στην διαδικασία της δημοπρασίας: «Εγώ από εκείνη την στιγμή δεν ξανασχολίασα εκείνο το γεγονός. Εγώ την σοβαρότητα των προθέσεών μου την έδειξα ότι η πρότασή μου έφτασε στα 61.5 εκατ. ευρώ.
Ο διαγωνισμός προϋποθέτει ότι κάποιος θα κερδίσει και κάποιος θα χάσει. Γι’αυτό έδωσα συγχαρητήρια σε αυτούς που κέρδισαν, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που το προσεγγίζουν με διαφορετικό τρόπο και θέλουν να παίξουν παιχνίδια πάνω σε αυτό. Εγώ είμαι έτοιμος να δείξω και στη συνέχεια τη σοβαρότητά μου.
Επιβεβαιώνω εκ νέου ότι ο χώρος των Media στην Ελλάδα με ενδιαφέρει και θέλω να έχω συμμετοχή. Είμαι έτοιμος στα πλαίσια της προστασίας των εργαζομένων να προτείνω σε οποιοδήποτε κανάλι από αυτά που έχασαν τον διαγωνισμό και στον Αlpha και στον κ.Κοντομηνά, να πουλήσουν το κανάλι τους κι εγώ εγγυώμαι ότι οι θέσεις εργασίες θα διατηρηθούν και θα μπορέσω να βρω έναν αλγόριθμο και θα προσπαθήσω να μπω σε μια συνέργεια με άτομα που κέρδισαν την άδεια.
Είμαι έτοιμος να προσφέρω τέτοιους όρους σε αυτούς που έχασαν την άδεια που θα μου επιτρέψουν να διατηρήσω τις θέσεις εργασίας. Μπορεί να είμαι ο πρώτος που λέει ότι δεν πρέπει να μειώνονται οι θέσεις εργασίας, θα ψάξω να βρω την λύση του προβλήματος με την δική μου συμμετοχή στα μίντια κι αυτή την ανακοίνωσή μου ας την λάβουν όλοι σαν επίσημη προσφορά προς όλους αυτούς οι οποίοι χάνοντας την άδεια είναι έτοιμοι να προβούν σε απολύσεις».

Arouraios.gr