Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΣΠΥΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑΝΙΚΗ ΑΝΕΡΓΙΑ

http://www.mariaspyraki.gr/wp-content/uploads/unnamed-11-1024x683-960x540.jpg
Να σταματήσει η “ψευτομαθητεία” ώστε η εκπαίδευση των νέων ανέργων να στοχεύει σε πραγματικές θέσεις εργασίας ζήτησε με παρέμβασή της για τη νεανική ανεργία, στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και του Ε.Λ.Κ. Μαρία Σπυράκη.
Η Μαρία Σπυράκη τόνισε ότι «οφείλουμε να ενθαρρύνουμε τη νεανική εξωστρεφή επιχειρηματικότητα με προώθηση των νέων επιχειρηματιών στο Erasmus, αλλά και τη συνεργασία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με τις επιχειρήσεις ώστε οι δύο εκατομμύρια κενές θέσεις εργασίας που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη να γίνουν άμεσα δουλειές με προοπτική».

Η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και του Ε.Λ.Κ. υπογράμμισε ακόμη ότι πρέπει τα κράτη μέλη να ενεργοποιήσουν τα συστήματα εποπτείας και παρακολούθησης της απορρόφησης των κοινοτικών πόρων ώστε η μαθητεία να εξελίσσεται άμεσα σε θέση εργασίας και να σταματήσει το φαινόμενο της “ψευτομαθητείας” το οποίο σε αρκετές χώρες τείνει να γίνει συνήθεια.
Ολόκληρη η παρέμβαση της Μαρίας Σπυράκη έχει ως εξής:
«Θέλω να παραθέσω δυο αριθμούς που είναι ενδεικτικοί της μέχρι τώρα αδυναμίας μας να δράσουμε στο φλέγον ζήτημα της απασχόλησης των νέων.
Πέντε εκατομμύρια νέοι άνεργοι στην Ευρώπη, δύο εκατομμύρια κενές θέσεις εργασίας.
Γιατί δεν παρέχουμε στους νέους τις δεξιότητες που τους λείπουν ώστε αυτές οι κενές θέσεις εργασίας να γίνουν άμεσα δουλειές με προοπτική;
Τα κράτη-μέλη έχουν στη διάθεση τους πόρους για να βελτιώσουν τα προσόντα και τις δεξιότητες των νέων ανθρώπων που θέλουν να προχωρήσουν.
Όμως είναι προφανές ότι σε μερικές χώρες η “ψευτομαθητεία” τείνει να γίνει συνήθεια. 
Πρέπει εδώ και τώρα να πιέσουμε τα κράτη μέλη για να ενεργοποιήσουν τα συστήματα εποπτείας και παρακολούθησης της απορρόφησης των κοινοτικών πόρων ώστε η μαθητεία να εξελίσσεται άμεσα σε θέση εργασίας.
Ταυτόχρονα οφείλουμε να ενθαρρύνουμε τη νεανική εξωστρεφή επιχειρηματικότητα με προώθηση των νέων επιχειρηματιών στο Erasmus, αλλά και τη συνεργασία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με τις επιχειρήσεις.
Ξέρετε, είναι βήματα μικρά, απλά, αλλά απαραίτητα και σε πολλά κράτη μέλη, συμπεριλαμβανομένης και της δικής μου χώρας προέλευσης, της Ελλάδας, δεν έχουν γίνει επαρκώς».
Δείτε την παρέμβαση της Μαρίας Σπυράκη στο σύνδεσμο που ακολουθεί: