Ολοένα και πιο βαθειά το χέρι στην
τσέπη θα κληθούν το επόμενο διάστημα να βάλουν οι οδηγοί που κινούνται
στο εθνικό οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου,
Συνολικά μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να προστεθούν στον οδικό χάρτη νέοι σταθμοί διοδίων,αυξάνοντας σε πολλές περιπτώσεις μέχρι και 50% το κόστος που πληρώνουν σήμερα οι οδηγοί..
Οι εργασίες κατασκευής στην Ολυμπία οδό προχωρούν ενώ τους επόμενους μήνες αναμένονται νέοι σταθμοί διοδίων.
Συγκεκριμένα στον οδικό άξονα Ελευσίνα - Πάτρα, μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να ανοίξουν άλλοι εξι σταθμοί εκ των οποίων ο ένας θα είναι μετωπικός στο Διακοφτό και οι πέντε πλευρικοί στα Αραχωβίτικα, τα Καλάβρυτα, την Ακράτα, το Δερβένι και το Ζευγολατιό.
Αυξήσεις επίσης προβλέπονται στα υπάρχοντα διόδια του Ζευγολατιού και του Ρίου ενώ αναμένεται να επιβολή αμφίπλευρων διοδίων. Σήμερα οι οδηγοί πληρώνουν μόνο προς μια κατεύθυνση.
Σε οτι αφορά τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα μέχρι το επόμενο καλοκαίρι ένας νέος μετωπικός σταθμός αναμένεται να προστεθεί στο ύψος της Μεγαλόπολης ενώ έξω από τη Καλαμάτα θα προστεθεί ένας ακόμη πλευρικός σταθμός, στον κόμβο Θουρίας με την παράδοση της Περιφερειακής της πόλης.
Συνολικά μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να προστεθούν στον οδικό χάρτη νέοι σταθμοί διοδίων,αυξάνοντας σε πολλές περιπτώσεις μέχρι και 50% το κόστος που πληρώνουν σήμερα οι οδηγοί..
Οι εργασίες κατασκευής στην Ολυμπία οδό προχωρούν ενώ τους επόμενους μήνες αναμένονται νέοι σταθμοί διοδίων.
Συγκεκριμένα στον οδικό άξονα Ελευσίνα - Πάτρα, μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να ανοίξουν άλλοι εξι σταθμοί εκ των οποίων ο ένας θα είναι μετωπικός στο Διακοφτό και οι πέντε πλευρικοί στα Αραχωβίτικα, τα Καλάβρυτα, την Ακράτα, το Δερβένι και το Ζευγολατιό.
Αυξήσεις επίσης προβλέπονται στα υπάρχοντα διόδια του Ζευγολατιού και του Ρίου ενώ αναμένεται να επιβολή αμφίπλευρων διοδίων. Σήμερα οι οδηγοί πληρώνουν μόνο προς μια κατεύθυνση.
Σε οτι αφορά τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα μέχρι το επόμενο καλοκαίρι ένας νέος μετωπικός σταθμός αναμένεται να προστεθεί στο ύψος της Μεγαλόπολης ενώ έξω από τη Καλαμάτα θα προστεθεί ένας ακόμη πλευρικός σταθμός, στον κόμβο Θουρίας με την παράδοση της Περιφερειακής της πόλης.