Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Δυναμική παρουσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου και των Οινοποιών Πελοποννήσου στη διεθνή έκθεση οίνου Prowein

Εμφάνιση DSC03524.jpg

Ιδιαίτερα θετική κρίνεται η πρώτη συγκροτημένη παρουσία του Πελοποννησιακού κρασιού στη διεθνή έκθεση Prowein στη Messe Dusseldorf, την οποία εξασφάλισε και συνέδραμε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, μέσω της Ανώνυμης Αναπτυξιακής Εταιρείας Ο.Τ.Α. «Πελοπόννησος Α.Ε.» το χρονικό διάστημα 23 – 25 Μαρτίου 2014.

Εμφάνιση DSC03525.jpgΣτόχος μας, σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, είναι να αναδείξουμε συγκροτημένα τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, ανάμεσα στα οποία διακριτή θέση κατέχει το Πελοποννησιακό κρασί, αλλά και να ενισχύσουμε την εξωστρέφεια των Πελοποννησίων παραγωγών, με σημαία μας την ποιότητα των προϊόντων, αλλά και τη ζεύξη τους με τη διακριτή ταυτότητα της Πελοποννήσου.

Το περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της Ένωσης Οινοποιών Αμπελουργών Πελοποννήσου κατείχε διακριτή θέση στο χώρο του Ο.Π.Ε, κάτω από τα σήματα της «Μυθικής Πελοποννήσου».  Φέτος ήταν η 20η συνεχόμενη χρονιά που ο εκθεσιακός χώρος
Messe Dϋsseldorf στη Γερμανία άνοιξε τις πύλες του στο κοινό για να φιλοξενήσει την έκθεση Prowein, μία από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες εκθέσεις οίνου ανά την υφήλιο, που απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου του κρασιού και φιλοξένησε 4.830 εκθέτες από 47 χώρες.
Εμφάνιση DSC03520.jpg
 
Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα σημαντικά, καθώς η επισκεψιμότητα της έκθεσης παρουσίασε άνοδο και άγγιξε τους 48.000 επισκέπτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία στο ομαδικό περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου να μυηθούν στα μυστικά της απόλαυσης του ποιοτικού ελληνικού κρασιού. Σημαντική θέση στο ομαδικό περίπτερο του Ο.Π.Ε. είχε η Ένωση Οινοπαραγωγών Αμπελώνα Πελοποννήσου, με συμμετοχή 21 παραγωγών.

Εμφάνιση DSC03506.jpgΤο περίπτερο της ΕΝ.Ο.Α.Π. επισκέφθηκε η γραμματέας του γραφείου εμπορικών και οικονομικών υποθέσεων του Προξενείου κ. Αντιγόνη Μαριόλη, ο σύμβουλος εμπορικών και οικονομικών υποθέσεων κος. Ιάκωβος Κολλάρος και εκπρόσωποι της «Πελοπόννησος Α.Ε.», μεταξύ των οποίων και ο διευθύνων σύμβουλος, κος Κωνσταντίνος Μπιτζής με κύριο θέμα συζήτησης την προβολή και  προώθηση των ελληνικών κρασιών στο εξωτερικό.

Στο πλαίσιο της Έκθεσης και για την καλύτερη δυνατή προβολή της ελληνικής συμμετοχής, έγιναν τα εξής:
  • Δημιουργήθηκαν δύο ειδικά ένθετα αφιερώματα για την ελληνική συμμετοχή στη Δ.Ε. Prowein 2014 στα περιοδικά Weinwirtschaft (γερμανόγλωσσο) και Wine Business International (αγγλόγλωσσο) του γερμανικού εκδοτικού οίκου Meininger. Αυτά τα δύο ένθετα αφιερώματα έπαιξαν και το ρόλο του καταλόγου εκθετών του ελληνικού περιπτέρου.
  • Την Κυριακή 23 και τη Δευτέρα 24 Μαρτίου, σε αίθουσα δίπλα από το ελληνικό περίπτερο, μέσα στην Halle 6, έγιναν κάθε μία ώρα παρουσιάσεις των κρασιών των εκθετών του ελλ. περιπτέρου (ΟΠΕ). Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 11 παρουσιάσεις από τους κ.κ. Κ. Λαζαράκη και Κ. Στεργίδη, ενώ τις εκδηλώσεις επέβλεψε και φρόντισε ο σομμελιέ κ. Νίκος Πανίδης. Το κοινό για αυτές τις εκδηλώσεις ήταν κάθε φορά επισκέπτες της έκθεσης και μόνον (όχι εκθέτες), 15 άτομα το πολύ.
  • Την Κυριακή 23/3, το πρωί, μοιράστηκαν τα αντίτυπα του περιοδικού Tasted Journal στους εκθέτες που συμμετείχαν στην τυφλή γευστική δοκιμή του TASTED JOURNAL.
  • Τη Δευτέρα 24/3, το μεσημέρι, στις 13.00 μμ., ο κ. Markus Del Monego, από το Tasted Journal, παρουσίασε τον ελληνικό αμπελώνα και τα κρασιά του στους μαθητές και αποφοίτους της Σχολής Σομμελιέ του Κόμπλεντζ (περίπου 30 άτομα, η εκδήλωση γίνεται σε συνεργασία με τη Σχολή Σομμελιέ του Κόμπλεντζ). Στόχος της εκδήλωσης ήταν οι μαθητές και οι απόφοιτοι της σχολής σομμελιέ να επισκεφθούν στη συνέχεια τα σταντ των ελλήνων εκθετών. Προβολή κρασιών στο Press Center της Έκθεσης, όπου δόθηκαν κρασιά για το εστιατόριο που λειτούργησε για τους δημοσιογράφους. Συμμετοχή στο διαγωνισμό / γευστική δοκιμή ΤASTING ZONE, που διοργανώθηκε από τον εκδοτικό οίκο MEININGER VERLAG στο χώρο της Έκθεσης.


Κατά τη διάρκεια όλων των ημερών της έκθεσης (23-25/03/2014) υπήρξε έντονη κινητικότητα στο περίπτερο της συμμετοχής των Πελοποννησίων Οινοπαραγωγών, αφού το ενδιαφέρον για τα κρασιά της Πελοποννήσου ήταν διάχυτο. Πιο συγκεκριμένα, εκδηλώθηκε ενδιαφέρον συνεργασίας και έκλεισαν και εμπορικές συμφωνίες.