Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Ο Φιλιππίδης… ανακαλεί: Δεν θα κρυφτώ πίσω από τον Καραμανλή. Θα έρθω να απολογηθώ

Aggelos-Filippidis
Η χθεσινή απόφαση της τουρκικής Δικαιοσύνης να αφήσει ελεύθερο τον Άγγελο Φιλιππίδη προκάλεσε… σοκ στις ελληνικές δικαστικές αρχές, και αρνητικές εντυπώσεις για την προσπάθεια διαλεύκανσης του σκανδάλου με τα επισφαλή δάνεια του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, για το οποίο είναι βασικός κατηγορούμενος ο πρόεδρος επικεφαλής του Τ.Τ.
Σήμερα, η Ιωάννου Μάνδρου στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ προχώρησε ένα βήμα παραπέρα τις αποκαλύψεις σχετικά με την υπερασπιστική γραμμή την οποία ακολούθησαν ενώπιον της τουρκικής Δικαιοσύνης οι συνήγοροι του Άγγελου Φιλιππίδη, προκειμένου να πετύχουν την αθωωτική για τον πελάτη τους απόφαση.

Σύμφωνα λοιπόν με όσα μετέδωσε η έμπειρη δικαστική συντάκτρια στην εκπομπή της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ “Τώρα” με την Άννα Μπουσδούκου, οι συνήγοροι του Άγγελου Φιλιππίδη υποστήριξαν ότι 0 πελάτης τους έχει πέσει θύμα πολιτικής δίωξης στην Ελλάδα λόγω των “σχέσεών” του με τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή.
Η Ιωάννα Μάνδρου πρόσθεσε ότι η υπερασπιστική γραμμή του Άγγελου Φιλιππίδη στηρίχτηκε ακριβώς στον ισχυρισμό ότι η εμπλοκή του στο σκάνδαλο των επισφαλών δανείων του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου είχε ως στόχευση να πλήξει τον ίδιο τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή.
Από το περιβάλλον του Κώστα Καραμανλή, είχαν ξεκαθαρίσει από την πρώτη στιγμή ότι ο άλλοτε πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός δεν είχε καμία σχέση με τον πρώην πρωθυπουργό, φαίνεται ωστόσο ότι ο Άγγελος Φιλιππίδης προσπαθεί να επενδύσει στη γνωριμία του με συνεργάτες του Κώστα Καραμανλή, για να αποφύγει.. τα χειρότερα από τη Δικαιοσύνη.
Μάλιστα, υπάρχει μεγάλη δυσφορία από τη μεριά του πρώην Πρωθυπουργού για τη χρήση του ονόματός του.
“Εκτέλεσαν την καριέρα μου από το ένα μέτρο. Τιμώ τον Καραμανλή”
Λίγες ώρες αργότερα ο Άγγελος Φιλιππίδης παραχώρησε συνέντευξη στην ιστοσελίδα enikos.gr για να δηλώσει την αθωότητά του, να κατηγορήσει τους εισαγγελείς που χειρίζονται τις έρευνες στην Ελλάδα για τους οποίους είπε πως «εκτέλεσαν την καριέρα του από το ένα μέτρο».
«H κυρία Πόπη Παπανδρέου έχει εκτελέσει από το ένα μέτρο την καριέρα μου», είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε λέγοντας πως «θέλω να έρθω να απολογηθώ, πρέπει να έρθω να απολογηθώ, το χρωστάω στην ιστορία μου, στον εαυτό μου, στους 2.500 υπαλλήλους που δούλεψαν μαζί μου. Αγωνιώ για να έρθω να απολογηθώ και προσπαθώ να έρθω να απολογηθώ, όμως κάποιοι φαίνεται ότι δεν το θέλουν».
Αναφερόμενος σε όσα φέρεται να δήλωσε στις τουρκικές αρχές περί «πολιτικής δίωξης λόγω της σχέσης του με τον πρώην πρωθυπουργός Κώστα Καραμανλή», απάντησε:
«Δεν ξέρω τι έγραψαν (σ.σ. οι τούρκοι δικηγόροι) στο υπόμνημα γιατί ήταν στα τούρκικα. Αυτό που γνωρίζω είναι όσα είπα στο δικαστήριο» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Φιλιππίδης.
Πρόσθεσε ακόμα πως «τιμώ τον Κώστα Καραμανλή, είμαι πολιτικός του φίλος. Δεν θα κρυφτώ πίσω από τον Κώστα Καραμανλή ο οποίος δεν έχει καμία ευθύνη, δεν έχει δώσει ποτέ καμία οδηγία που να έχει επηρεάσει τις αποφάσεις μου, επομένως δεν έχω καμία πρόθεση να κρύψω το καταπληκτικό μου έργο πίσω από κανένα”.
Αξίζει, πάντως, να δούμε τους διαλόγους του Άγγελου Φιλιππίδη και των συνηγόρων του με τους Τούρκους δικαστές:
Αγγελος Φιλιππίδης : «Τον Αύγουστο του έτους 2013, είχαν δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, πληροφορίες σχετικά με εμένα. Η Εισαγγελία προέβη σε διευκρινίσεις. Τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο του 2013, ζήτησα από τον εισαγγελέα να προβώ σε υπεράσπισή μου, αλλά ούτε απολογία μου πήραν, ούτε κάτι μου είπαν. Την 3/1/14 ήρθα στην Κωνσταντινούπολη, επειδή, είμαι σύμβουλος χρηματοδοτήσεων. Όταν θα τέλειωναν στην Κωνσταντινούπολη οι δουλειές μου, θα πήγαινα την 7η Ιανουαρίου στην Μανίλα. Την 8η Ιανουαρίου έγινε έρευνα στην κατοικία μου στην Ελλάδα. Εξαιτίας του γεγονότος αυτού ακύρωσα το εισιτήριο μου για Μανίλα και αγόρασα, με την πιστωτική μου κάρτα, εισιτήριο για να επιστρέψω στην Ελλάδα. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
Τούρκοι Δικαστές: Σε περίπτωση εκδόσεως σας στην Ελλάδα, ανησυχείτε αν τύχετε κακής μεταχείρισης στην Ελλάδα ή αν θα υποστείτε κάποια αδικία;
Αγγελος Φιλιππίδης: Δεν γνωρίζω επακριβώς. Ελπίζω ότι δεν θα αδικηθώ.
Συνήγορος υπεράσπισης Μ. Dogan: Τα γεγονότα, στα οποία το αίτημα έκδοσης, έχουν σχέση με την εξέλιξη της πολιτικής κατάστασης στην Ελλάδα. Ο πελάτης μου είναι στενός φίλος του πρώην Πρωθυπουργού της Ελλάδας, Καραμανλή. Είναι ο CEO της Κρατικής Τράπεζας. Δια μέσω του πελάτη μου, θέλουν να φτάσουν στον Καραμανλή. Δεν πρέπει να γίνεται λόγος για έκδοση, επειδή δεν ασκήθηκε ποινική δίωξη, η οποία είναι προϋπόθεση της έκδοσης. Πριν από την έκδοση του εντάλματος σύλληψης, ο πελάτης μου, ζήτησε περισσότερες από μία φορές, να προβεί σε δηλώσεις στην Εισαγγελία, αλλά δεν τηρήθηκε καμία σχετική διαδικασία. Στο φάκελο αποδίδονται αόριστες κατηγορίες. Ζητούμε την απόρριψη του αιτήματος και αν παρίσταται ανάγκη, εφαρμοζομένων των διατάξεων περί δικαστικού ελέγχου, να αφεθεί ελεύθερος ο πελάτης μας.
Συνήγορος υπεράσπισης S. Yildirim : Οι εν Ελλάδι ύποπτοι έχουν αφεθεί ελεύθεροι. Για το λόγο αυτό ζητούμε να αφεθεί ελεύθερος και ο πελάτης μας και να απορριφθεί το περί εκδόσεως αίτημα.

υστερογραφα