Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Δήμαρχος Κορίνθου: «Έπαιξε» ξύλο με ταξιτζή


Άγριο ξύλο και ανταλλαγές υβριστικών φράσεων στον Προαστιακό Κορίνθου, όπου διαδραματίστηκαν αυθεντικές εικόνες από τις ταινίες του Σιλβέστερ Σταλόνε «ROCKY»! Πρωταγωνιστής στο επεισόδιο ο δήμαρχος Κορινθίων Αλέκος Πνευματικός, ο οποίος ήρθε στα χέρια με ταξιτζή από την εκεί πιάτσα των ταξί. Ο δήμαρχος Κορινθίων έχει βαλθεί να αποδείξει ότι δεν είναι μόνο ο συνάδελφός του Απόστολος Γκλέτσος ικανός στη πυγμαχία, αλλά και αυτός έχει ιδιαίτερες ικανότητες στο συγκεκριμένο άθλημα!
Ο ταξιτζής Α.Π (γνωστός στους συναδέλφους του ως Τάσος ο Αυστραλός) που ενεπλάκη στο επεισόδιο με τον δήμαρχο Κορινθίων μίλησε αποκλειστικά στην sfedona .gr και είπε τα εξής:
«Όταν είδα τον δήμαρχο κοντά στην πιάτσα του Προαστιακού, όπου βρισκόταν και το ταξί μου, έλεγα στους συναδέλφους μου μεγαλοφώνως για τα χάλια του κυκλοφοριακού στην πόλη ,για την κατάσταση των δρόμων και ιδιαίτερα στις συνοικίες που βρίσκονται σε άθλια κατάσταση αλλά και για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας με πρωταγωνιστές τους πολιτικούς και και τα κόμματα εξουσίας.
»Συζητούσαμε με τους συναδέλφους μου ότι σήμερα στη χώρα μας ουσιαστικά έχει καταλυθεί από τους κυβερνώντες το Σύνταγμα και η Δημοκρατία.
»Μάλιστα εγώ είπα δυνατά για να το ακούσει και ο δήμαρχος ότι καταδικάζω το σημερινό σάπιο σύστημα και την κάθε μορφής εξουσία που καταδυναστεύει τον ελληνικό λαό. Ο δήμαρχος που ήταν λίγα μέτρα παραπέρα και άκουγε όλη αυτή την συζήτηση φαίνεται πως εκνευρίστηκε και παρεξηγήθηκε , έκανε πως βγάζει το μπουφάν του για να πλακωθούμε στο ξύλο λέγοντας χαρακτηριστικά "έλα εδώ ρε μαλ..".
»Εγώ τότε επειδή τον έβλεπα να έρχεται με άγριες διαθέσεις άνοιξα την πόρτα του αυτοκινήτου μου για να βγάλω τα γυαλιά μου και το μπουφάν μου. Πριν προλάβω να τα βγάλω ο δήμαρχος είχε έρθει από πίσω μου και με έπιασε από τον λαιμό. Τότε γύρισα και εγώ και του έδωσα μια μπουνιά στο πρόσωπο. Πιαστήκαμε στα χέρια μέχρι που έπεσαν επάνω μας οι συνάδελφοί μου και μας χώρισαν!»
Ένας άλλος ταξιτζής μας είπε χαρακτηριστικά: «Αφού θέλει να κάνει τον μάγκα ο δήμαρχος γιατί όταν πήγαμε με την πλατεία Περιβολάκια να διαμαρτυρηθούμε για το χαράτσι της ΔΕΗ κλειδώθηκε μέσα στο γραφείο του και μας έλεγε η ιδιαιτέρα του ότι βρίσκεται εκτός γραφείου;»
Κάποιοι άλλοι συνάδελφοι του ταξιτζή θεωρούσαν ότι αυτά που έλεγε μεγαλοφώνως προκάλεσαν τον δήμαρχο για να του επιτεθεί.
Πάντως, η πλειονότητα τόσο των ταξιτζήδων όσο και των αυτοπτών μαρτύρων που βρίσκονταν εκείνη την ώρα στο χώρο του προαστιακού μας δήλωσαν πως ακόμα και αν προκλήθηκε ο δήμαρχος είναι αδιανόητο ως πρώτος πολίτης της πόλης να συμπεριφέρεται και λεκτικά αλλά και σωματικά με αυτόν τον τρόπο.
Αλίμονο όπως μας είπαν χαρακτηριστικά με το που θα ακούει ο δήμαρχος κάποιον πολίτη να τον κατηγορεί για τα προβλήματα της πόλης , ή να κατηγορεί το πολιτικό σύστημα και την εξουσία να πέφτει με μένος επάνω του και να πλακώνονται στις μπουνιές.
Γι' αυτό και ένας ηλικιωμένος κύριος που είδε το επεισόδιο μας είπε: «Εγώ δεν ξέρω τι μεσολάβησε για το επεισόδιο αλλά είδα τον δήμαρχο της πόλης σε μια εικόνα που μόνο με τους χούλιγκαν των γηπέδων συναντάς. Απαράδεκτα αυτά που είδα και άκουσα από τον δήμαρχο!».
Απ ότι πληροφορηθήκαμε δεν κλήθηκε η αστυνομία και δεν υποβλήθηκαν μηνύσεις τόσο από τον ταξιτζή όσο και από το δήμαρχο Κορινθίων.
ΠΗΓΗ: sfendona.gr

.aftodioikisi.gr