Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Άρης Σπηλιωτόπουλος...παλινωδίες και λάθη συνεχώς από το Υπουργείο Παιδείας


Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών, κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:


«Ερωτηματικά και προβληματισμό εγείρονται σχετικά με την αξιοπιστία των διαδικασιών που ακολουθούνται από το Υπουργείο Παιδείας, καθώς παλινωδίες και λάθη συνεχώς αναδεικνύονται. Ενώ έχει ολοκληρωθεί η ανακοίνωση των βάσεων και των επιτυχόντων των Πανελλαδικών εξετάσεων, το Υπουργείο αποφάσισε να συμπεριλάβει εκτός λίστας πανελλαδικών μαθητές οι οποίοι συμπλήρωσαν μηχανογραφικό, αλλά δεν το οριστικοποίησαν με την απαιτούμενη ηλεκτρονική διαδικασία. Δηλαδή, ουσιαστικά, δεν συμπλήρωσαν μηχανογραφικό. Το ζήτημα αυτό ήταν γνωστό στο Υπουργείο εδώ και ενάμιση μήνα και αφορά περισσότερα από χίλια εκατό μη οριστικοποιημένα μηχανογραφικά, αλλά ουσιαστικά σαράντα μαθητές, που σύμφωνα με το Υπουργείο έχουν πιθανότητες να εισαχθούν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ με βάση την βαθμολογία τους.

Ο ορισμός νέας προθεσμίας κατάθεσης μηχανογραφικών για αυτούς, προκαλεί καχυποψία, καθώς δεν έχει διασφαλιστεί η πιθανότητα αυτοί οι μαθητές να αλλάξουν στο νέο μηχανογραφικό που θα υποβάλουν τις προτιμήσεις τους, γνωρίζοντας πλέον τις βάσεις και επιπλέον ανοίγει επικίνδυνο παράθυρο για εκ των υστέρων παρεμβάσεων στα αποτελέσματα των πανελλαδικών χωρίς ασφαλιστικές δικλείδες.

Σε ό,τι αφορά στο χρόνο ανακοίνωσης και την διαδικασία των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να απαντήσει γιατί ανακοινώθηκαν καθυστερημένα οι αποσπάσεις. Επίσης, οφείλουν να εξηγήσουν τον ισχυρισμό τους, ότι ξέχασαν αρχικά να συμπεριλάβουν τον Νομό Πιερίας στις αποσπάσεις, αλλάζοντας διαρκώς τους πίνακες των αποσπασμένων και παράλληλα, ζητώντας εσπευσμένα να παρουσιαστούν στα σχολεία τους μέχρι τις 2 Σεπτεμβρίου.

Ποιος είναι τέλος πάντων υπεύθυνος για όλες αυτές τις παλινωδίες;  Δεν πρέπει κάποιος να αναλάβει την ευθύνη για όλα όσα ταλαιπωρούν τους εκπαιδευτικούς και την εκπαίδευση γενικότερα κατά τη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και πλήττουν την αξιοπιστία των πανελληνίων εξετάσεων;».