Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Επιστροφή Γκέκα και Χιώτη, στην Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου

Ο Φάνης Γκέκας επιστρέφει στην εθνική ομάδα ύστερα από απουσία περίπου ενός έτους, μετά την οικειοθελή αποχώρησή του από το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα. Αυτό ανακοίνωσε ο ομοσπονδιακός εκλέκτορας, Φερνάντο Σάντος, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ενόψει των αναμετρήσεων με την Κροατία και τη Γεωργία για την προκριματική φάση του EURO 2012. Στη διάρκειά της ο κ. Σάντος ανακοίνωσε τους ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται σε ομάδες του εξωτερικού, προς τους οποίους απηύθυνε κλήση για την προεπιλογή. Όπως έγινε γνωστό, ο επιθετικός της Άιντραχτ Φρανκφούρτης είχε επικοινωνήσει με τον κ. Σάντος και τον Τάκη Φύσσα, ζητώντας συγγνώμη και δηλώνοντας ότι κατάλαβε το λάθος του. Να σημειωθεί επίσης ότι στην εθνική κλήθηκε ύστερα από 7 χρόνια και ο τερματοφύλακας του ΑΠΟΕΛ, Διονύσης Χιώτης, αφού ο Σηφάκης θα μείνει εκτός δράσης για αρκετά μεγάλο διάστημα. Εκτός των προαναφερόμενων, οι υπόλοιποι «μετανάστες» που κλήθηκαν είναι οι Τζόρβας, Τζαβέλλας, Παπασταθόπουλος, Κυριάκος Παπαδόπουλος (τιμωρημένος, δεν παίζει εναντίον της Κροατίας), Πέτσος, Τζιόλης, Κονέ, Πλιάτσικας και Σαμαράς. Με γραπτή δήλωση ο Γκέκας παραδέχθηκε το λάθος του, χαρακτηρίζοντάς το «ανθρώπινο», ενώ εστίασε στο εξαιρετικό κλίμα που υπάρχει πλέον στις τάξεις της εθνικής. Η δήλωση του Γκέκα: «Πριν από έναν χρόνο περίπου ανακοίνωσα ότι αποχωρώ από την εθνική ομάδα. Πιστεύω ότι τα λάθη είναι ανθρώπινα και είναι γενναίο να τα αναγνωρίζεις. Ήρθε ο καιρός να αναγνωρίσω το δικό μου και να ζητήσω συγγνώμη πριν απ΄ όλους από τον προπονητή μου και την Ομοσπονδία, μα πάνω απ΄ όλους από τους συμπαίκτες μου. Σήμερα θέλω να απευθυνθώ ειδικά σε αυτούς και να τους πω με ειλικρίνεια ότι δεν έχουν καταφέρει απλώς να φτιάξουν μια καλή και ανταγωνιστική ομάδα. Κυρίως έχουν καταφέρει να φτιάξουν μια οικογένεια. Εγώ, λοιπόν, επιθυμώ να επιστρέψω σε αυτή την οικογένεια, αφήνοντας πίσω τα λάθη που έκανα. Έχω υπηρετήσει την εθνική ομάδα με όλες τις δυνάμεις μου και το ίδιο σκοπεύω να κάνω σε περίπτωση που κριθώ αναγκαίος από τον προπονητή μου στο αμέσως προσεχές ή στο απώτερο μέλλον».