Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Φωτεινή Πιπιλή: Χωρίς φόβο αλλά με πάθος. Ως βουλευτής είμαι "κλέφτρα" και "λαμόγιο". Ως δημοσιογράφος είμαι "αλήτισσα" και "ρουφιάνα".

          
Η Φωτεινή Πιπιλή μία πολιτικός που στις συνεντεύξεις της δεν μιλάει με ξύλινη γλώσσα αλλά προτιμά τη γλώσσα που χρησιμοποιεί ο καθημερινός άνθρωπος. Σε συνέντευξη της στο περιοδικό PEOPLE η βουλευτής και δημοσιογράφος μιλάει για όλους και για όλα χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος.

«Δεν μου προέκυψε το "σύζυγος-μάνα-οικιακά". Από χαρακτήρα, ίσως. Γιατί στη ζωή επιλέγεις τι να κάνεις. Εγώ δεν μετανιώνω για τίποτα απ΄όσα έχω κάνει, γι΄αυτό και δεν παρίστανα ούτε παριστάνω ποτέ στη ζωή μου υποκριτικά το "καλό κορίτσι". Με κάτι τέτοια κάνω εμετό!» λέει αναφερόμενη στα προσωπικά της η Φωτεινή Πιπιλή.



Η βουλευτής με το δικό της τρόπο απαντά και στο ερώτημα αν είναι προκλητική βουλευτική αποζημίωση που φτάνει τα πεντέμισι χιλιάδες ευρώ. «Βεβαίως και είναι προκλητικό, γι΄αυτό κι εγώ προτείνω: "Ας κλείσει η Βουλή!" Να φέρουμε και τον Καντάφι εδώ, που είναι άνεργος τώρα και ψάχνει για δουλειά. Αφού στοιχίζει, λοιπόν, το δημοκρατικό πολίτευμα, να την κλείσουμε, ρε παιδί μου, τη Βουλή, να καταργηθούν και οι βουλευτές και το Σύνταγμα. Ας βρούμε μια άλλη μέθοδο, που να μη μας στοιχίζει τίποτα».

Όσο για το τι θα κάνει αν δεν είναι υποψήφια στις επόμενες εκλογές η Φωτεινή Πιπιλή δίνει τη δική της απάντηση: «Αν φύγω από βουλευτής, τότε θα ξαναγυρίσω στη δουλειά μου. Ως βουλευτής είμαι "κλέφτρα" και "λαμόγιο". Ως δημοσιογράφος είμαι "αλήτισσα" και "ρουφιάνα". Έχω μία σύγχυση! Ποιο είναι το χειρότερο στη ζωή μου; Προτείνω να μου δώσετε ιδέες! Τί να κάνω;»
 
real.gr