Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Απάντηση σε όλους - καπνιστές και μη - από έναν καπνιστή φουγάρο

Επειδή βλέπω κάτι μήνες τώρα διαμάχες και επειδή ντρέπομαι να πω την 4σέλιδη πορεία μου ως καπνιστής που λιγό πριν τελείωσα και έσβησα και ξαναγράφω τώρα ποιο περιεκτικά,και τους θανάτους καπνιστών μεγαλύτερων στα 60...
, τα πρόσφατα εμφράγματα φίλων στα 38!!!, την κατάντια του μανιώδη καπνιστή με τους κουβάδες καφέ, τον συσχετισμό κοτας και αυγού μανιώδη καπνιστή με την κατάθλιψη. Εγώ κατάθλιψή θα πείς, σε άκουσα. Φίλε 1 στους 6 λένε τα σύγχρονα στατιστικά θα περάσει στην ζωή του κάποιας μορφής κατάθλιψη και κατα την περίοδο εκείνη μακάρι να είναι άκαπνος γιατί εγώ λέω αν είναι καπνιστής έχει ποσοστά που ποντάρω πάνω του για 2 πράματα α. μετατρέπετε σε μανιώδη β. το κόβει ενώ μετατρέπετε σε μανιώδη απο αποστροφή με εξαιρέσεις να ξεσπάσεις σε κάτι υγιές πχ Γυμναστική. Ποιος είναι αυτός (εγω δηλαδή) κάποιος ρωτάει και απαντάω ένας πρώην καπνιστής σαν και σένα που "αναβαθμίστηκα" στα 3 πακέτα και κατάθλιψη ενώ πριν Χρόνια φίλος το έκοψε στα 5 πακέτα με συμπτώματα κατάθλιψης και σε αποστροφή του πάτου. Και οι 2 με οικογενειακά προβλήματα υγείας συγγενών σοβαρά τυχαία και όχι σπάνια, όχι φυσικά ότι τρύπησε το τζακούζι και την εβδομάδα εκείνη την βγάζαμε σε μπανιέρα. Πάρε τώρα και την κρίση που μπαίνει και δές και σε μερικά χρόνια τα στατιστικά της κατάθλιψης που εγώ ποντάρω 2 στους 6 συνεπάγεται ένας στους τρείς. Δεν θέλω να φοβίσω και τώρα που γράφω καπνίζω κιόλας, δεν λέω κόψτο, λέω να πείς συγγνώμη στους αδερφούς σου μή καπνιστές που με το πάθος σου επιβαρύνεις την υγεία τους, λέω μακάρι οι δημόσιοι χώροι να ήταν μη καπνιστών ΟΛΟΙ γιατί εγώ που σας αποκαλώ ερασιτέχνες καπνιστές της τρίχας ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ότι έχω βλάψει με τον καπνό μου ΚΑΙ δεν θέλω να είναι στην δική μου ευχέρεια το αν θα καπνίσω δίπλα σε μη-καπνιστή ΘΕΛΩ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ και να υποχρεωθώ σε διαλείμματα τα οποία κάνουν καλό και σε μένα, και λέω κάνε ότι μπορείς να το κόψεις πριν κάνεις παιδιά, ας υποθέσουμε οτι κάνεις παιδιά και δεν το έχεις κόψει μίλα για την αδυναμία σου και πες τους την ιστορία μου. Μανιώδης καπνιστής είμαι και είναι πρόβλημα που με απασχολεί λιγότερο απο την επέκταση της νοσηρότητας/κατάντιας που επιχειρηματολογώ Θα είναι άλλος αύριο. Ποια ή διαφορά φίλε μου εμένα με σένα του ενός πακέτου εγώ στα 45 και εσύ στα 60 πιθανότατα νεκροί?. Πολλοι πατεράδες μας καπνιστές πέθαναν στα 60, εμείς με την ελεεινή junk διατροφή νομίζεις θα πάμε καλύτερα. Το χειρότερο πράγμα για μένα δεν είναι ότι καπνίζουμε, είναι οτι αποδεδειγμένα ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ αποδεδειγμένα επιβαρύνουμε την υγεία των άλλων & κάτι που φθίνει ΕΥΤΥΧΩΣ προμοτάρουμε το τσιγάρο .
ΓΙΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙ ΕΙΜΑΙ ΑΚΡΑΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΟΥΤΣΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ "ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΟΝ ΑΝΑΠΗΡΟ" ΣΤΟΝ ΚΟΥΤΣΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ
ΓΙΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΕΝΩ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ "ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΕΙ" ΤΟΥΣ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΟΝΕΙΡΕΎΕΤΑΙ VIDEO CONFERENCE ΣΤΟ SKYPE ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΕΚΕΙ!!!!! ΤΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΩΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΙΕΓΩ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ
ΓΙΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΎΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ & ΟΙ ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ & ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ & ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ & ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΕΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ
ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΠΟΥ
ΣΥΧΝΑΖΕΙ 1000 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 1000 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΦΕΝΙΑ ΚΑΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ,ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΣΠΑΜΕ ΡΕΚΟΡ ΣΤΟ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΜΕ & ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ
ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ & Η ΜΟΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΚΑΙ ΕΞΩ
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΝΑ ΠΕΦΤΩ ΚΑΙ ΝΑ "ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙ" Ο ΤΖΙΡΟΣ ΣΑΣ ΣΥΝΗΘΙΣΤΕ ΤΟ
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΤΕ ΚΑΛΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΡΔΗ ΙΣΩΣ.
ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΠΤΩΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΤΟΧΟ ΤΗΣ ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ (ΜΙΑΣ & ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΛΕΙΨΕΙ) ΛΕΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙΣ ΤΟ GOLF ΣΤΙΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΡΟΤΗ ΜΕ ΤΑ ΚΑΠΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΖΗΤΗΣΗ, ΘΑ ΠΩ ΦΥΤΡΩΝΟΥΝ & ΑΛΛΑ ΦΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΤΟΥ
ΦΙΛΕ ΚΑΠΝΙΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΣΕ ΣΕΝΑ (ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΕΙΣ)
ΦΙΛΕ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΗ ΣΥΓΝΩΜΗ
ΤΕΛΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΠΡΑΞΗ ΚΑΠΝΙΣΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΑΛΛΑ ΣΥΝΗΓΟΡΩ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΡΑΞΗ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ