Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Γιανούκοβιτς: Εκλογές και νέο Σύνταγμα χρειάζεται η Ουκρανία

ukraine1
Ο έκπτωτος Πρόεδρος της Ουκρανίας, Βίκτορ Γιανουκόβιτς, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε από το Ροστόφ της Ρωσίας επιτέθηκε στη Δύση χαρακτηρίζοντας ανεύθυνη τη στάση της στις διαδηλώσεις στην Πλατεία Ανεξαρτησίας. 
Ο Γιανούκοβιτς μεταξύ άλλων τόνισε: «Κανείς δεν με έδιωξε από την Ουκρανία, Αναγκάστηκα να φύγω επειδή απειλούσαν εμένα και την οικογένεια μου. Φασιστικές δυνάμεις πήραν την εξουσία. Οι άνθρωποι αυτοί προάγουν τη βία, καλλιεργούν φόβο. Ανομία, τρομοκρατία και χάος ήρθαν στην Ουκρανία. Πρέπει να διεξαχθούν νέες εκλογές, χρειαζόμαστε νέο Σύνταγμα. Η τωρινή βουλή δεν είναι νόμιμη. Ανομία, τρομοκρατία και χάος ήρθαν στην Ουκρανία. Θέλω να αγωνιστώ για ένα καλύτερο μέλλον για την Ουκρανία. Ζητώ συγγνώμη από τον ουκρανικό λαό που δεν μπόρεσα να εγγυηθώ τη σταθερότητα. Θα επιστρέψω στην Ουκρανία όταν νιώσω ασφαλής εγώ και η οικογένειά μου. Δεν θα πάρω μέρος στις εκλογές του Μαΐου γιατί δεν είναι νόμιμες. Δεν έχω συναντηθεί με τον Πούτιν, έχουμε μιλήσει μόνο στο τηλέφωνο. Όσο είμαι ζωντανός θα είμαι Πρόεδρος της Ουκρανίας. Η Γιούλια Τιμοσένκο κόστισε στην Ουκρανία 20 δισ. δολάρια με τη συμφωνία για το αέριο και το ξέρει πολύ καλά. Δεν έδωσα ποτέ εντολή για να ανοίξουν πυρ αλλά οι αστυνομικοί είχαν κάθε δικαίωμα να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους, Η Ρωσία δεν μπορεί να μείνει αδιάφορη ως γείτονα χώρα στα προβλήματα της Ουκρανίας. Δεν θα ζητήσω την στρατιωτική βοήθεια της Ρωσίας. Ποτέ δεν είχα λογαριασμούς και περιουσία στο εξωτερικό».

 Παράλληλα, χαρακτήρισε ως φασιστικές τις δυνάμεις που ανέλαβαν την εξουσία, ζήτησε εκλογές και υποσχέθηκε… μεταρρυθμίσεις μέσα από ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

ysterografa.gr